Hund slæbt til døde bag bil
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-08-02 17:42

Her er en nyhed fra Yahoo, som jeg desværre lige faldt over. Er det
ikke skræmmende?

<nyhed>

Hunden var bundet fast til trækkrogen på bilen og blev slæbt til døde
på landevej 45 i Strömsund kommune i Sverige.

Det er fuldstændig uansvarligt. Man skal aldrig binde en hund til
trækkrogen, siger politiets vagthavende, Kjell Johansson, til avisen
Länstidningen i Östersund.

Efter at have set noget, han sent ville glemme, kontaktede et vidne
politiet. Da en personbil svingede ind på en sidevej foran ham, så
manden en død hund hængende i hundesnoren, som var bundet til
trækkrogen.

Hundeejeren sagde, at han havde haft travlt, og at der var tale om en
ulykke, siger Kjell Johansson, som er sikker på, at sagen ikke er slut
med det.
</nyhed>

Hvad kan man gøre for at undgå den slags ting?

Hilsen Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 19-08-02 18:03

On 19 Aug 2002 18:42:20 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrotd:

> [...]
>med det.
></nyhed>
>
>Hvad kan man gøre for at undgå den slags ting?

var det ejeren af bilen der også ejede hunden ?

Fra : Ricki Berthelsen

Dato : 19-08-02 18:37

> [...]
> med det.
> </nyhed>
>
> Hvad kan man gøre for at undgå den slags ting?

Måske IKKE binde hunden til trækkrogen