Sally
Fra : Elisabeth

Dato : 19-08-02 17:06

www.sirene.hongnet.dk

Her kan Sverre og andre læse om og se min dejlige hund!

Det, som hjemmesiden ikke siger noget om er, at min mand og jeg skal
skilles. Da han ikke har møj forstand på hunde, for at sige det mildt, vil
jeg ikke overlade ansvaret for hende til ham. Han har gået til træning fordi
jeg håbede, han ville få en indsigt.men som træneren sagde: det er som at
tale til en dør....han lytter ikke..og 5 min. efter gør han det modsatte af,
hvad man har sagt. Han synes osse, hun er " farlig", fordi hun er
rottweiler - og hun dominerer ham fuldstændigt. Det har aldrig fungeret og
har givet anledning til mange skænderier.

Jeg kan ikke beholde Sally, fordi jeg nu (forhåbentlig) skal have en
lejlighed som enlig mor..og det fortjener hun ikke.

Hilsen Bente

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-08-02 17:19

"Elisabeth" <beks@hongnet.dk> writes:

> www.sirene.hongnet.dk

Hun ser virkelig sød ud. Desværre mangler det ene billede fra hun var
10 uger gammel. Der ser hun ellers rigtig dejlig ud.

Mvh Trine, som virkelig håber at du finder en løsning.

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Ally

Dato : 19-08-02 18:45

Elisabeth wrote:
> www.sirene.hongnet.dk

[SNIP]

Skøn vovse! Hun ligner en sort udgave af min Dina (Golden). Lidt kraftigere
ansigt, men nogenlunde samme ansigt.

Jeg vil ønske dig alt muligt held og lykke med omplaceringen. Jeg synes, du
skulle fjerne det der "...Men hvis det er et problem, så..." til sidst. Jeg
er helt enig i, at der, af principielle grunde bør være tale om en symbolsk
pris, men jeg føler bare, at ovenstående sætning gør det for nemt for de
lidt "uinteressante" typer. Har de ikke råd til at betale 1.000 kr. for
Sally, så har de vel heller ikke råd til at forsørge hende?

Pøj pøj!

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Sverre Stokke

Dato : 19-08-02 21:37

beks@hongnet.dk writes:
>www.sirene.hongnet.dk
>
>Her kan Sverre og andre læse om og se min dejlige hund!
>
>Det, som hjemmesiden ikke siger noget om er, at min mand og jeg skal
>skilles.

Jamen, jeg synes at du skal skrive det - eller anføre at grunden til at
der søges nyt hjem IKKE har noget med hunden at gøre. Og du kan jo sagtens
magte hende. At din mand ikke kan, skyldes vel hans manglende evner udi
hunde.

Hilsen Sverre.