Nummer omhandlende New York (eller en ande~
Fra : / / dentro / /

Dato : 19-08-02 16:44

Jeg skal til i morgen bruge et musik nummer som skal have noget med
New York at gøre (eller en anden storby). Den skal bruges i engelsk,
hvor vi skal analysre teksten, så der skal altså være noget dybere i
teksten. Så Britney Spears mm. går nok ikke :)))

/ / dentro / /

Fra : Aston Villadsen

Dato : 19-08-02 16:55

On Mon, 19 Aug 2002 17:43:49 +0200, "/ / dentro / /" <kena@mail.dk>
wrote:

> [...]
>hvor vi skal analysre teksten, så der skal altså være noget dybere i
>teksten. Så Britney Spears mm. går nok ikke :)))

Hvad med Frank Sinatra - New York, New York ?
Eller AC-DC - Safe in New York City?
:)

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 19-08-02 16:59

Der er også disse:
Sting: Englishman in New York
Pet Shop Boys: New York City Boy
Der må også være mange andre, det er bare lige det der med at huske dem

Hilsen

Gregers

Fra : Thomas Pilgaard Niel~

Dato : 19-08-02 17:04

Hvad med Lou Reeds "Dirty Blvd."?

mvh - Thomas

Fra : Steen F.

Dato : 19-08-02 17:29

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor vi skal analysre teksten, så der skal altså være noget dybere i
> teksten. Så Britney Spears mm. går nok ikke :)))

U2 "New York" ?
Fra den nyeste skive...

--
MVH
Steen

Ved svar på e-mail: Husk at fjerne NOSPAM og afslut med .com
HJÆLP!! Århus Festuge 1997: Hvem er musikeren på billedet?
Se link: http://home1.stofanet.dk/happyhome/aarhus/

Fra : Carl Drud

Dato : 19-08-02 18:30

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote:

> [...]
> engelsk, hvor vi skal analysre teksten, så der skal altså være
> noget dybere i teksten. Så Britney Spears mm. går nok ikke :)))

U2 "Angel of Harlem"

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Ricki

Dato : 19-08-02 18:36

Alle de andres forslag er nok gode MEN det rigtige valg må naturligvis være
"In a New York minute" af Don Henley. Sangen er også udgivet af Sanne
Salomonsen på CDen af samme navn. Der er ihvertfald en god tekst at
analysere.

Venlig hilsen
Ricki

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 19-08-02 19:28

/ / dentro / / wrote:
> [...]
> hvor vi skal analysre teksten, så der skal altså være noget dybere i
> teksten. Så Britney Spears mm. går nok ikke :)))

Ryan Adams - New York, New York

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : / / dentro / /

Dato : 19-08-02 19:42

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

| Jeg skal til i morgen bruge et musik nummer som skal have noget med
| New York at gøre (eller en anden storby).

Det er først onsdag jeg skal bruge det, så i kan sagtens komme med
forslag i morgen også.

Mange tak for dem der er kommet indtil videre!
Keep 'em coming! :)

/ / dentro / /

Fra : Jakob Smith

Dato : 21-08-02 00:34

/ / dentro / / wrote:

> Det er først onsdag jeg skal bruge det, så i kan sagtens komme
> med forslag i morgen også.

Sikkert for sent, men hvad med "I Guess the Lord Must Be In New
York City" af Harry Nielsson? Jeg har den tilfældigvis liggende
på soundtracket til "You've Got Mail", hvor den synges af Sinead
O'Connor. Tekst på:
http://www.poplyrics.net/waiguo/soundtrack/yougotmail/08.htm
--
Venlig hilsen
Jakob Smith

Fra : Remmen

Dato : 19-08-02 19:47

Leonard Coen: First we take Manhattan

Lars

Fra : Peter Theglev

Dato : 19-08-02 20:34

d. 19/08/02 17:43 skrev / / dentro / / på kena@mail.dk i artiklen
3d611235$0$88390$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> hvor vi skal analysre teksten, så der skal altså være noget dybere i
> teksten. Så Britney Spears mm. går nok ikke :)))

Billy Joel - New York State Of Mind (Mmmmmmm)

Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 19-08-02 21:17

Bruce Springsteen - 41 shots.

Fra : Karina Hjorth

Dato : 19-08-02 21:52

> [...]
> hvor vi skal analysre teksten, så der skal altså være noget dybere i
> teksten. Så Britney Spears mm. går nok ikke :)))

United Steaks - den engelske udgave - med Shubidua, der er i HVERT fald
noget at analysere...

Fra : Kasper Aae

Dato : 20-08-02 00:48

wrote:

> [...]
>hvor vi skal analysre teksten, så der skal altså være noget dybere i
>teksten. Så Britney Spears mm. går nok ikke :)))

Ralph McTell - Streets of London, selvom den ikke lige handler om New
York.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com