Hej søger fiskevenner
Fra : Jan Christophersen

Dato : 19-08-02 14:02

Hej jeg søger herigennem fiskevenner,Jeg er selv en ivrig lystfisker der både fisker på kyst
å og elv,kun efter Havørred,laks,ørred.

Hej.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 19-08-02 15:09

On Mon, 19 Aug 2002 15:02:11 +0200, Jan Christophersen
<jrc@post.tele.dk> wrote:

>Hej jeg søger herigennem fiskevenner,Jeg er selv en ivrig lystfisker der både fisker på kyst
>å og elv,kun efter Havørred,laks,ørred.

Jeg er klar, hvis du kommer fra Aalborg området.

/Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : H.O.T

Dato : 19-08-02 17:57

"Jan Christophersen" <jrc@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> å og elv,kun efter Havørred,laks,ørred.
>
>Hej, gider du ikke sende en besked om , hvor henne i landet, du gerne vil
fiske........

Kan da altid bruge lidt selskab, men helst i området omkring Øresund....
Og det er lige meget hvilken side.........

Henrik

Fra : Jan Christophersen

Dato : 21-08-02 06:36

> [...]
>
> Henrik
>  Hej Henrik jeg fisker primæ i omkring nordjylland,midtjylland(Karup Å osv) og tak for mailen.
Hilsen jan.

Fra : Per M Sørensen

Dato : 19-08-02 22:08

Måske var Saltvandsfiskeren Silkeborg noget for dig?

www.saltvandsfiskeren.dk

Per M Sørensen
Formand

Fra : Herbert

Dato : 19-08-02 22:47

"Jan Christophersen" <jrc@post.tele.dk> wrote in message
> Hej jeg søger herigennem fiskevenner,Jeg er selv en ivrig lystfisker der
både fisker på kyst
> å og elv,kun efter Havørred,laks,ørred.

Nu ved jeg ikke hvor i landet, men bor selv på vesterbro er da frisk. Hvis
du eller andre bor i københavn området...

Mvh
Erik
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002