Duelighedsbevis - Hvor ?
Fra : Frank

Dato : 19-08-02 14:23

Til næste år skal drømmen realiseres, så jeg vil gerne bruge vinteren på at
tage et duelighedsbevis - Men hvor ?

Jeg har søgt rundt på nettet men kan ikke finde noget via google.

Ps.: Bor i Aalborg

Mvh
/Frank

Fra : Jimmi Wolff

Dato : 19-08-02 14:33

I Kolding og Horsens, hvor jeg har opholdt mig er det AOF, FOF og
seljklubberne der har kurser i dulighedbevis.
http://www.aof-aalborg.dk/aften/skole01/kurser/Fritid/navigation.htm

Fra : Frank

Dato : 20-08-02 07:25

Tusind tak !

Mvh
/Frank

Fra : Niels Sandholt Busch

Dato : 19-08-02 18:18

Frank wrote:

> Til næste år skal drømmen realiseres, så jeg vil gerne bruge vinteren på
> at tage et duelighedsbevis - Men hvor ?
>
> Jeg har søgt rundt på nettet men kan ikke finde noget via google.

Et duelighedsbevis bestaar af to dele. Den praktiske og den teoretiske. Dvs.
Du skal gaa op til en proeve i praktisk sejlads, og til en teoretisk proeve
i navigation. Navigation kan tages paa aftenskole. Sejlads kan du proeve i
din lokale sejlklub. De har som regel nogle undervisningshold.

\Niels

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 20-08-02 05:46

her her her
http://www.svendborg-sejlerskole.dk/
Jeg havde alletiders uge - vejret var selvfølgelig i top.
Niels og Ann er kanon instruktører - alle bestod prøven.
Jeg kan varmt anbefale Svendborg sejlerskole.

Venlig hilsen Karl Erik.

Fra : Aksel Sonne

Dato : 21-08-02 23:43

> [...]
Niels og Ann er kanon instruktører - alle bestod prøven.
Jeg kan varmt anbefale Svendborg sejlerskole.
http://akselsonne.dk/sejlads/svendborg/

Aksel Sonne

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 22-08-02 23:58

Hmm... hvad er prisen mon for et duelighedsbevis idag?
Jeg synes at have set prsier svingene fra ca. 2500 til knapt 5000 kr... så
jeg er lidt forvirret...

Fra : Sinkel

Dato : 25-08-02 09:00

Der er kurser ved AOF.
Her er et link til AOF Horsens
http://www.aofhorsens.dk/

Fra : LejfM

Dato : 28-08-02 07:21

Frank skrev
> [...]
at
> tage et duelighedsbevis - Men hvor ?
>
> Jeg har søgt rundt på nettet men kan ikke finde noget via google.

da du bor i aalborg, er her et link til FOF
http://www.fof-aalborg.dk/opsl_kursus.asp?kursusgrnr=40&afdnr=0&kursusnr=651
0&afs=opsl_kursusnavn.asp&foldgr=40

som du måske kan bruge

LejfM

Fra : LejfM

Dato : 28-08-02 07:43

sorry du bliver nød til at browse dig ind til siden via
http://www.fof-aalborg.dk/default.asp
LejfM