Tiscalis Kundeservice
Fra : Svend Tveskæg

Dato : 19-08-02 14:17

For 14 dage siden sendte jeg en opsigelse af mit DSL abonement.
Deres standard formular blev printet ud og afsendt via snailmail.

For en uge siden sendte jeg en e-mail til deres kundeservice og
forespurgte om opsigelsen var modtaget. Jeg fik kun en autosvar med et
sags nummer ud af det.

I dag ringede til deres kunde service og kunne konstatere at de ikke
vidste noget om noget som helst. De kunne ikke bekræfte at opsigelses
var modtaget og hvis den var så vidste Tiscali ikke hvor den var
henne.

Det eneste de kunne var bede mig om at sende opsigelsen igen.

Da jeg spurgte hvad der så skete hvis de smed den væk igen havde de
ikke noget bud på.

Hvordan fanden kan man drive forretning på den måde?

Godt at mit engament med Tiscali slutter om 6 uger.

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 19-08-02 14:50

Svend Tveskæg wrote:

[...]

> Hvordan fanden kan man drive forretning på den måde?

Tjaeh de er åbentbart så desperate for at beholde deres kunder at de tyer
til de mindre pæne tricks i håndbogen...

Personligt sendte jeg min opsigelse d. 22 APR via fax.
Da der er en månedes opsigelse og jeg gerne ville have sendt router m.m.
tilbage til den ringede jeg til dem og bad om et retur-nummer. Hvilket jeg
faktisk fik så jeg sendte rent faktisk udstyrret tilbage d. 22 MAJ.
D. 28 MAJ fik jeg et brev om at de havde modtaget min opsigelse pr. 29 APR -
altså 5 dage efter de rent faktisk havde fået den (hvilket heldigvis er
noget lettere at påvise ved en fax frem for alm. snail-mail).
Den 29 MAJ får jeg så en e-mail om at routeren ikke er modtaget hos dem, så
jeg ringer til dem og efter at have snakket og ventet viser det sig at den
kom til dem to dage før og at de bare ikke var blevet registreret...
Så nu troede jeg alt var godt og jeg kunne tage afsted og når jeg så kom
hjem ville der ligge en check på de penge jeg havde til gode.
Da jeg kommer hjem igen i slutningen af juli ligger der ingen check.
Så jeg inger til Tiscali igen og her fik jeg at vide at min saldo var i nul!
Jeg fortalte så i pæne men bestemte vendinger at jeg havde penge til gode
for perioden 23 MAJ til 31 JUL. Efter nogen søgen fandt hun så ud af at det
sørme passede, checken var aldrig blevet udskrevet. Men jeg ville få den
inden for 14 dage.
I mens jeg har skrevet dette indlæg har jeg siddet i kø hos Tiscali, fordi
jeg endnu ikke har modtaget dem....

> Godt at mit engament med Tiscali slutter om 6 uger.
Bare fordi din forbindelse er opsagt betyder det ikke at dit engagement er
slut :/

--
Med Venlig Hilsen
H e n r i k B ø g h

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 19-08-02 15:01

Henrik Bøgh wrote:

[...]

> gode for perioden 23 MAJ til 31 JUL. Efter nogen søgen fandt hun så ud af

Hovsa - der sneg sig sørme lige en månede for meget ind der. Det er til d.
30 JUN i stedet for.

[...]

--
Med Venlig Hilsen
H e n r i k B ø g h

Fra : AJC

Dato : 19-08-02 15:05

Jeg troede Tiscali leverede en ok ADSL løsning?
Hvem har I nu bestilt ADSL hos?

Mvh
AJC.

Fra : Nicolai

Dato : 19-08-02 15:49

"AJC" <benny@abba.se> skrev i en meddelelse

> Jeg troede Tiscali leverede en ok ADSL løsning?
> Hvem har I nu bestilt ADSL hos?

Tiscali leverer en glimrende forbindelse, min adsl har kørt perfekt i 2 år
nu. Men der er nogle enkelte, som oplever problemer med Tiscali's
administration. Personligt, har jeg altid fået god og hurtig service fra
Tiscali, så det er nok forskelligt.

--
*Nicolai

"Enhver fejltagelse vil hævde, at succes ikke er andet end held"

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-08-02 17:22

Hej AJC, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg troede Tiscali leverede en ok ADSL løsning?

Det gør de afgjort også. Men der kan jo være talrige andre grunde til
at skifte fra en ISP til en anden. Fx flytter du, og din gamle ISP er
ikke repræsenteret (med ADSL) på din nye central, hvorimod en anden er.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 19-08-02 17:29

AJC wrote in dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg troede Tiscali leverede en ok ADSL løsning?

Da jeg fik ADSL hos Tiscali i juli 2000 var der overhovedet ingen problemer.
Efter kort tid begyndte det at halte med manglende rykkere, arrogante og
til tider ubehøvlede supportfolk og lange køer. Selve teknikken fejlede
ikke noget.
I løbet af foråret 2002 oplevede jeg flere og flere gange tekniske
problemer. Til sidst var det standard at jeg mistede forbindelsen 3-4 gange
om dagen. Men som de sagde hos Tiscalis support: Jeg kunne ikke forvente
mere til den pris.

> Hvem har I nu bestilt ADSL hos?

TeleDanmark. Har ind til vidre virket glimrende trods et par startproblemer
(tilgengæld har jeg ikke brugt mere end 2 min i kø hos TeleDK og
support-folkene er flinke og villige. Hos Tiscali tog det aldrig under 20
min og supportfolkene virkede udbrændte og trætte - derfor arrogancen og
ubehøvletheden formoder jeg).

--
Med Venlig Hilsen
H e n r i k B ø g h

Fra : AJC

Dato : 19-08-02 20:31

"Henrik Bøgh" <this.email@does.not.work> wrote in message

> [...]
> min og supportfolkene virkede udbrændte og trætte - derfor arrogancen og

Sjovt, jeg skifter fra TDC til Tiscali. Ikke fordi jeg har været utilfreds
med TDC som sådan, men mere fordi jeg med Tiscali kan slippe af med mit
fastnetabonnement.

Mvh
AJC.

Fra : Nicolai

Dato : 20-08-02 15:33

> [...]

> med TDC som sådan, men mere fordi jeg med Tiscali kan slippe af med mit

Jeg har haft adsl hos Tiscali, lige så længe som Henrik Bøgh og jeg har slet
ikke oplevet de ting, som han udtaler mht kvalitet og support. Tværtimod.

Fra : Rene Brehmer

Dato : 22-09-02 18:43

Ved godt det her er meget længe siden ... men det' relevant (for mig
ihvertfald) ...

-= inline =-

At Mon, 19 Aug 2002 21:31:07 +0200, AJC wrote in message <3d614778$0
$87292$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> something that looked like this:

> Sjovt, jeg skifter fra TDC til Tiscali. Ikke fordi jeg har været utilfreds
> med TDC som sådan, men mere fordi jeg med Tiscali kan slippe af med mit
> fastnetabonnement.

Hvordan det? Jeg har flere gange skrevet til Tiscali (stort set alle e-
mail adresser jeg kunne finde på deres site) og spurgt om de ikke bare
kunne overtage kobberet, og bruge det til ADSL istedet for PSTN ... men
svaret var hver gang at det kunne desværre ikke lade sig gøre.

Nu lever jeg i det jeg kalder et "sort hul" ... der er intet ledigt
kobber, og der er ingen af ISP'erne på vores central (Virum), udover TDC
og Tiscali. Tiscali har så ikke kunnet levere på delt kobber indtil for
nyligt, hvorfor jeg så også først for små to mdr siden fik et tilbud om
delt kobber.

Men efter først at have flyttet linien fra Orange til TDC, som er kravet
for delt kobber, så kunne jeg endelig bestille ADSL i starten af måneden
.... bekræftelsen siger d. 2. september, men indtil videre har jeg ikke
hørt en lyd fra dem ... på trods af at de siger det tager ca. 2 uger at
undersøge for muligheden for delt kobber...

Og det er bestemt ikke koberret der er et problem, ikke til de 256K jeg
har bestilt, for jeg kan køre på max. på 56K'en ... hvilket absolut ikke
er muligt analogt på dårlig kobber...

Anyway ... hvis jeg kunne droppe fastnet-linien, som jeg forøvrigt
aldrig, for alle vigtige opkald kommer på mobilen alligevel, så ville jeg
blive glad ... SU'en er sku' svær nok at strække så langt i forvejen...

Rene
--
Rene Brehmer
System developer in the making...

This message was written on 100% recycled spam.

http://www.geocities.com/cerberus_hotdog
Babes and computer & internet references...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-09-02 19:11

"Rene Brehmer" <cerberus@mail-telia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> har bestilt, for jeg kan køre på max. på 56K'en ... hvilket absolut

Det er vidt forskellige ting der påvirker de to ting.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : AJC

Dato : 22-09-02 20:21

"Rene Brehmer" <cerberus@mail-telia.dk> wrote in message
> [...]
> kunne overtage kobberet, og bruge det til ADSL istedet for PSTN ... men
> svaret var hver gang at det kunne desværre ikke lade sig gøre.

Jeg ringede til salgsafdelingen hos Tiscali og forklarede sagen for dem. Et
par dage efter modtog jeg nogle papirer, hvor jeg skulle skrive under på
overdragelsen af mit rå kobber og samtidig angive hvilken hastighed og
hvilket udstyr jeg ville have.
Her en måned efter har jeg stadig ikke hørt noget fra Tiscali, men jeg
håber!
Jeg har ikke lyst til at ringe til dem igen, da jeg sad og ventede i over 20
minutter, da jeg ringede for at bestille!

> Anyway ... hvis jeg kunne droppe fastnet-linien, som jeg forøvrigt
> aldrig, for alle vigtige opkald kommer på mobilen alligevel, så ville jeg
> blive glad ... SU'en er sku' svær nok at strække så langt i forvejen...

I know what you mean!

Mvh
AJC.

Fra : KsNa

Dato : 23-09-02 17:58

> [...]

> aldrig, for alle vigtige opkald kommer på mobilen alligevel, så ville jeg
> blive glad ... SU'en er sku' svær nok at strække så langt i forvejen...

Har hørt at TeleDanmark vil begynde at levere ADSL uden fast telefon.

Mvh.
Kim

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-09-02 18:10

"KsNa" <KsNa@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har hørt at TeleDanmark vil begynde at levere ADSL uden fast telefon.

Hvorhenne?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : KsNa

Dato : 23-09-02 18:20

> "KsNa" <KsNa@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvorhenne?

En TDC teknikker der har læst det på TDC Intranet idag.

Mvh.
Kim

Fra : Søren Lundfald

Dato : 19-08-02 18:49

"AJC" <benny@abba.se> skrev i en meddelelse
> Jeg troede Tiscali leverede en ok ADSL løsning?
> Hvem har I nu bestilt ADSL hos?

Ingen registreret nedetid i de 13 måneder jeg har haft min forbindelse, men
jeg håber ikke jeg får brug for support..........
Dengang jeg skulle have opgraderet min linie måtte jeg henvende mig
personligt på Peter Bangsvej fire gange før der skete noget. Dette tog ca.
1½ måned, da formularen jeg havde udfyldt var forsvundet.....mht. regninger
modtager jeg dem som vinden blæser, men til gengæld kan selv den dygtigste
revisor næppe finde hoved og hale i faktureringen..

Mvh
Søren Lundfald

Fra : JH

Dato : 20-08-02 10:18

Søren Lundfald wrote:
> [...]
> forsvundet.....mht. regninger modtager jeg dem som vinden blæser, men
> til gengæld kan selv den dygtigste revisor næppe finde hoved og hale

Det er helt utroligt, hvad der forsvinder papirer i det firma -
i hvert fald ifølge denne gruppe.
Gad vide hvad der i grunden foregår i deres administrationsafd.
eller postafd?
Jeg fatter ikke at de ikke har fået orden på tingene forlængst.
Det har i hvert fald gjort, at jeg personligt ikke engang vil overveje,
at blive kunde hos dem, og absolut heller ikke vil anbefale andre
at blive det.

Bare en stille undren -- JH

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 20-08-02 10:51

On Tue, 20 Aug 2002 11:17:53 +0200, "JH" <nospamos@eurosport.com>
wrote:

> [...]
>Det har i hvert fald gjort, at jeg personligt ikke engang vil overveje,
>at blive kunde hos dem, og absolut heller ikke vil anbefale andre

I dag modtog jeg bekræftelsen på opsigelsen med posten.

Den var så ihvertefald afsendt i går men det kunne deres
kundeservicemedarbejder altså ikke se i deres nye forkromede
kundehåndteringssystem som de introducerede under stor bulder og brag
og til kæmpe gene for mange, her tidligere på året.

Det eneste jeg mangler nu er en bekræftelse fra Telmore på at det ene
af mine Tiscali mobilnume er overført til Telmore så kan jeg opsige
det andet af mine Tiscali mobilnumre og afslutte mit engament med det
firma een gang for alle.

Lidt vemodigt da jeg har været med helt fra start da det hed Image
Skandinavia, mit gamle kundenummer var 447. Der er en verden til
forskel på det firma jeg kendte den gang og så det firma der er i dag.

Fra : Michael Ravn

Dato : 24-08-02 09:00

On Tue, 20 Aug 2002 11:51:11 +0200, Svend Tveskæg <666@trashcan.dk>
wrote:

> [...]
>Skandinavia, mit gamle kundenummer var 447. Der er en verden til
>forskel på det firma jeg kendte den gang og så det firma der er i dag.

Ja, det er vemodigt. Jeg har også været med fra de hed Image
Scandinavia over World Online og nu Tiscali. Nu har jeg et såkaldt
Surfer abonnement, som jeg prøver at opsige, da jeg får Telia
Bredbånd. Jeg har ikke fået Bredbåndet installeret endnu, men jeg kan
allerede nu mærke at Telias kundeservice/administration ikke er meget
bedre end Tiscalis. Men jeg glæder mig da til at få en, forhåbentlig,
hurtig internet-forbindelse.
Det er mit indtryk, at de fleste danske tele-selskaber, absolut intet
begreb har om hverken kundeservice, administration eller fakturaer.
Michael Ravn

Fra : Rene Brehmer

Dato : 22-09-02 18:49

At Sat, 24 Aug 2002 07:59:43 GMT, Michael Ravn wrote in message
<3d673cea.10331737@sunsite.auc.dk> something that looked like this:

> [...]
> allerede nu mærke at Telias kundeservice/administration ikke er meget
> bedre end Tiscalis. Men jeg glæder mig da til at få en, forhåbentlig,

Telias forbindelse er udmærket, deres support er lidt hjernedød desværre
.... ihvertfald er de _meget_ længe om at svare på support-mails - hvad
det så indikerer ved jeg ikke ... tog mig tre mdr. at få svar på hvorfor
jeg kunne gå i månedsvis uden regninger, for pludselig at modtage 2-3
stykker der skulle betales på én gang (når man nu er på SU, er det ikke
vildt fedt at skulle betale 1200 kr af gangen )...

> Det er mit indtryk, at de fleste danske tele-selskaber, absolut intet
> begreb har om hverken kundeservice, administration eller fakturaer.

Nu er Tiscali jo også italiensk, og Telia er svensk, Orange er fransk,
Sonofon er også svensk, ligeså Tele2 ... TDC er mest amerikansk nu (og
jeg skal hilse og sige fra mine oversøiske forbindelser, at AmeriTech,
der jo ejer TDC, er endnu værre at danse med end TDC...)...

Rene

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-09-02 19:12

> [...]
ikke
> vildt fedt at skulle betale 1200 kr af gangen )...

Det er vel OK at få lidt gratis kredit?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Rene Brehmer

Dato : 22-09-02 19:55

At Sun, 22 Sep 2002 20:12:16 +0200, Martin Højriis Kristensen wrote in
message <3d8e0800$0$95101$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> something that
looked like this:

> Det er vel OK at få lidt gratis kredit?

Jo da ... men jeg vil bare gerne vide hvor mange penge jeg har ... og
banken vil især gerne have jeg får styr på mine udgifter ... de er så'n
lidt pernitten med at jeg bruger deres penge...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-09-02 19:57

> Jo da ... men jeg vil bare gerne vide hvor mange penge jeg har ...

Selvom regningerne kommer lidt sent så ved du vel hvad du skal af med?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Rene Brehmer

Dato : 22-09-02 20:42

At Sun, 22 Sep 2002 20:57:15 +0200, Martin Højriis Kristensen wrote in
message <3d8e128b$0$95101$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> something that
looked like this:

> Selvom regningerne kommer lidt sent så ved du vel hvad du skal af med?

Ja og nej ... for her på det seneste er regningerne kommet to ad gangen
med næsten samme betalingsfrist ... så når man tror man skal betale
400,-, så skal man faktisk betale 800,- ... men jo, hvis jeg var istand
til at styre økonomien lidt bedre ville det ikke være det store problem
.... det bliver så lidt tricky når de går over til 3mdr forud ...

Fra : Peter Brodersen

Dato : 22-09-02 21:55

On Sun, 22 Sep 2002 20:12:16 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Det er vel OK at få lidt gratis kredit?

I den perfekte verden, hvor alle havde 100% styr på deres budget, så
ja. Men i praksis er det ikke særligt cool - på samme måde, som det fx
heller ikke er cool at gemme dankort-notaer i 2-3 år, og så først
indløse dem dér (ikke relateret til nogen bestemt udbyder dog).
--
- Peter Brodersen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-09-02 06:11

On Sun, 22 Sep 2002 22:55:27 +0200, Peter Brodersen <usenet@ter.dk>
wrote:

>på samme måde, som det fx
>heller ikke er cool at gemme dankort-notaer i 2-3 år, og så først
>indløse dem dér

Er dankort notaen gyldig efter så lang tid?
Jeg mener, en Check er ikke, jeg har fået en check retur fordi jeg
først indløste den efter 2-3 måneder,,,
Jeg fik at vide i banken 3 uger, og så er den ugyldig,,,

--
Giv dig altid 100% på arbejdet
12% Mandag, 23% Tirsdag, 40% Onsdag, 20% Torsdag, og 5% Fredag.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 25-09-02 09:00

On Wed, 25 Sep 2002 07:11:09 +0200, Ivar Madsen
<news-23-08-02@milli.dk> wrote:

>Er dankort notaen gyldig efter så lang tid?

Der er ikke noget, der skulle forhindre deres gyldighed, ud fra den
besked, diverse bekendte fik fra banker og PBS... (at PBS så ikke
svarede på min e-mail, er så en anden sag)

(fut: dk.forbruger)

--
- Peter Brodersen

Fra : Nicolai

Dato : 20-08-02 15:35

"Søren Lundfald" <webwatcher@forum.dk> skrev i en meddelelse

> Dengang jeg skulle have opgraderet min linie måtte jeg henvende mig
> personligt på Peter Bangsvej fire gange før der skete noget. Dette tog ca.
> 1½ måned, da formularen jeg havde udfyldt var forsvundet.....

Hvor mærkeligt. Jeg har opgraderet 2 gange og begge gange er det sket inden
for en uge. Faktisk, så den første gang, skete det på 2 dage, via telefon
efter de havde modtaget faxen.

> mht. regninger
> modtager jeg dem som vinden blæser, men til gengæld kan selv den dygtigste
> revisor næppe finde hoved og hale i faktureringen..

Mine kommer rettidigt og uden problemer. Sjovt, som ting kan udartes
forskelligt.

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 19-08-02 21:58

On Mon, 19 Aug 2002 16:05:08 +0200, "AJC" <benny@abba.se> wrote:

>Jeg troede Tiscali leverede en ok ADSL løsning?
>Hvem har I nu bestilt ADSL hos?

TDC, måske er deres kunde service ikke så meget bedre men de har mange
af de binære nyhedsgrupper på deres newsserver. Det kan Tiscali slet
slet ikke finde ud af.

Fra : Peter Rathlev

Dato : 20-08-02 21:10

Svend Tveskæg skrev i news:3hr1muc1u3g1bgj2brqsad2fjpopuvehij@4ax.com:

<snip>

Jeg kan ikke lade være med også at komme med en lille stikpille til
Tiscali. Jeg kan lide produktet og har ingen problemer haft med nedetid
overhovedet.

Men så en dag fik jeg en fejl på den SOHO77 router jeg har til
forbindelsen. Den gav en reproducerbar SegV fault under visse
omstændigheder. Jeg fik det lokaliseret og kunne ikke finde noget i Cisco's
baser om det, så jeg sendte dumps fra console, running-config, log osv. med
udførlige kommentarer til Tiscali og skrev endvidere at det ikke var et
problem for mig - problemet var jo isolerbart og dermed undgåeligt - og at
de ikke behøvede at vende tilbage i sagen. Meningen var så at de bare
skulle videregive det til back-end supporten eller lignende...

Ja hej! Det var åbenbart for svært. Første mail fra dem: "Ring til
supporten". Mig svarer: "Gider ikke, læs mailen igen.". Så får jeg en ny
mail tilbage - med et nyt sagsnummer, hvilket lidt ødelægger ideen i
sagsnumre... Formulering: "Lav reconfig/lav reload. Hvis det ikke virker
skal routeren skiftes." Hvis de have læst min mail ville de selvfølgeligt
have fundet ud af at jeg havde prøvet alle de ting de foreslog og mere til,
men ak. Jeg er ikke interesseret i nedetiden i forbindelse med skift af
router, når nu problemet ikke generer mig (og måske også er på en ny
router).

Nå ja, pyha. Den sidste mail gad jeg ikke svare på...

Men alt i alt er jeg da tilfreds med linien. Jeg synes nu alligevel at det
er lidt sjovt med de formuleringer supporten bruger om deres gøren og
laden. "Hekseri" osv. Hm.. Hvis nu ikke man selv havde arbejdet med det i
alt for lang tid...

/Peter Rathlev

--
------
"Det jeg skriver her er min egen og ikke min arbejdsgivers mening"

Fra : Dansk

Dato : 21-08-02 20:42

ja det kan jeg godt sige dig..
for flere år siden opsagde jeg mit WOL online abb.
præcis lige som dig blev opsigelsen væk, hvorefter jeg blev anmeldt til et
inkaso firma efter 2 år.
det var skutte sjovt at komme ud af !!!

jens

Fra : Polle

Dato : 21-08-02 22:19

De har kun cykelløb, som deres interesse derfor.

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 23-08-02 10:45

On Wed, 21 Aug 2002 23:18:34 +0200, "Polle" <polle@jagt.dk> wrote:

>De har kun cykelløb, som deres interesse derfor.

Du tænker sikkert på den reklame de lancerede i forbindelse med
Tour de France.

Af den kan man udlede at negerfamilier, folk der ubesværet falder ind
i en anti globalisering demonstration og folk der har problemer med at
trænge igennem den lokale politiblokade vælger Tiscali.

Først fik vi Internet. Nu vil vi have Tiscali.

Fra : Henrik

Dato : 27-08-02 20:33

> [...]
> i en anti globalisering demonstration og folk der har problemer med at
> trænge igennem den lokale politiblokade vælger Tiscali.

Hi Hi

Men dem som ikke kan trænge igennem en politiblokade, skal nok ikke vælge
Tis ka vi li, med mindre
de vil have Tiscali resten af livet, for at komme ud af et abonnement ved
Tiscali, svarer vel til at brude en blokade!

Henrik

Fra : Henrik

Dato : 22-08-02 19:36

> [...]
> ikke noget bud på.
>
> Hvordan fanden kan man drive forretning på den måde?
>
> Godt at mit engament med Tiscali slutter om 6 uger.

Øh, jeg kom lige i tvivl om jeg havde skrevet en meddelelse til denne
gruppe, uden at kunne huske det.
For min oplevelse er 100% identisk med din !

Jeg står nu for at skulle betale for næste kvartal, selvom jeg har opsagt
Tiscali ADSL pr. 28/7-2002,
til den 1/9-2002, jeg har endnu ikke fået en bekræftigelse på min opsigelse,
selv om jeg har gjort det samme som ovennævnte, og mere til.
Så jeg betaler regningen for alt indtil den 1/8-2002, selvom den lyder på 2
md mere, så må vi se.

mvh
Henrik

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 23-08-02 10:35

On Thu, 22 Aug 2002 20:36:29 +0200, "Henrik" <henrik@bergs.dk> wrote:

> [...]
>selv om jeg har gjort det samme som ovennævnte, og mere til.
>Så jeg betaler regningen for alt indtil den 1/8-2002, selvom den lyder på 2

Well i skrivende stud har jeg en skriftelig bekræftelse fra Tiscali på
at opsigelse er modtaget og bliver effektueret den 30/9.

Endvidere, på grund af deres rod, faxede jeg endnu en opsigelse. Jeg
har gemt den kvitering som faxen printer ud sammen med det faxede
dokument så jeg har ganske gode muligheder for at undgå dine
oplevelser.

Men jeg jeg er ikke overrasket over det du skriver.

Nu bestiller jeg hos TDC, måske er deres kundeservice ikke så meget
bedre men man får mere Internet for pengene hos TDC end man får hos
Tiscali.

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 23-08-02 15:19

Svend Tveskæg wrote in dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

[...9

> Nu bestiller jeg hos TDC, måske er deres kundeservice ikke så meget
> bedre men man får mere Internet for pengene hos TDC end man får hos
> Tiscali.

Ind til vidre har TDC's kundeservice været en langt mere positiv oplevels
end Tiscalis IMO:
Man kommer hurtigt igennem
De er høflige
Når man beder om noget sker det forholdsvis hurtigt og:
De ved enten hvad de snakker om eller kan stille en om til en person
der har styr på netop det man har problemer med.

Ingen af de ovenstående ting syntes jeg jeg oplevede hos Tiscali - især de
første to punkter.

--
Med Venlig Hilsen
H e n r i k B ø g h

Fra : AJC

Dato : 23-08-02 21:35

"Svend Tveskæg" <666@trashcan.dk> wrote in message

[snip]

> Nu bestiller jeg hos TDC, måske er deres kundeservice ikke så meget
> bedre men man får mere Internet for pengene hos TDC end man får hos
> Tiscali.

In your dreams!

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 24-08-02 10:36

On Fri, 23 Aug 2002 22:34:49 +0200, "AJC" <benny@abba.se> wrote:

>In your dreams!

Det kan da godt være at jeg tager fejl men kan du så ikke fortælle mig
hvad jeg overser.

Jeg har været kunde hos Tisscali i 6 år så jeg ved godt hvad de
leverer.

Flere i min omgangskreds har været kunde hos TDC i en del år og derfra
ved jeg også hvad TDC kan levere.

Den eneste grund til at jeg har en DSL forbindelse er de binære
nyhedsgrupper.

Hvad er det jeg overser. Hvad kan Tisscali kan levere som TDC ikke
levere.?

Fra : AJC

Dato : 24-08-02 13:31

> [...]
> nyhedsgrupper.
>
> Hvad er det jeg overser. Hvad kan Tisscali kan levere som TDC ikke

En ADSL forbindelse uden krav om fastnetabonnement?
Men sådan som du formulerede dig i dit indlæg, så må spørgsmålet vel hellere
være, hvad TDC kan levere, som Tiscali ikke kan?

EOD

Mvh
AJC (og lad os så stoppe den anti tiscali tone, som nu har floreret uden
grund i denne gruppe de seneste dage!)

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-08-02 16:00

Hej AJC, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> AJC (og lad os så stoppe den anti tiscali tone, som nu har
> floreret uden grund i denne gruppe de seneste dage!)

Herregud, hvad skulle de 3-4 stykker, der har stået for det, ellers
bruge deres tid til?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 25-08-02 10:34

On Sat, 24 Aug 2002 16:59:44 +0200, Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>Herregud, hvad skulle de 3-4 stykker, der har stået for det, ellers
>bruge deres tid til?

Du bruger åbenbart din tid på at læse det. :-/

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 24-08-02 16:07

On Sat, 24 Aug 2002 14:30:59 +0200, "AJC" <benny@abba.se> wrote:

>En ADSL forbindelse uden krav om fastnetabonnement?
>Men sådan som du formulerede dig i dit indlæg, så må spørgsmålet vel hellere
>være, hvad TDC kan levere, som Tiscali ikke kan?
>
>EOD

Der er ikke EOD herfra. Så som du antager det er det vigtigste for dig
åbenbart hvor man har fastnet abonoment eller om man er bundet til et
fastnet abonoment for at kunne benytte adsl.

Det er det ikke for mig. Her er det om der tilbydes en newsserver med
binære nyhedsgrupper.

Det gør TDC og det gør Tiscali ikke. Det er facts som man er nød til
at se pissse realistisk på.

Hos TDC får man så 15% rabat på alle samtaler hvilket bringer priserne
ned omkring Tele2's niveu og da jeg ringer for ca. 50 kr i kvartalet
er det slet slet ikke det der er afgørende.

Ved at skifte til TDC kan jeg spare en hel del af de penge jeg bruger
på en udenlandsk news provider så samlet set sparer jeg penge ved at
skifte Tiscali ud med TDC.

Hos TDC får jeg mere internet for pengene end hos Tiscali.

>Mvh
>AJC (og lad os så stoppe den anti tiscali tone, som nu har floreret uden
>grund i denne gruppe de seneste dage!)

Denne gruppe er til at diskutere udbydere af DSL forbindelser, det er
udbydernes produkter og kundeservice der sætter dagsordnen her i
gruppen.

Fra : rasso01

Dato : 31-08-02 11:00

Jeg har den samme oplevelse. Sendte dog en flyttemeddelse den 10.7. oG
udfyldte med bl.a Email adresse da dette var meget vigtigt. 3 uger efter
rykkede jeg for en status for min flytning. Den kendte de skam ikke
noget til. Alt var smidt væk. Ny flytte meddelelse denne gang reagerede
de men brugte en gammel email adresse og ikke den der stod på flytte
blanket, da mail kom retur med ukendt fejl, lod de som ingenting, man
gad skam ikke bruge endsige tage kontakt til mig. Endnu en tur med ny
flytte meddelelse. Nu begyndte jeg at følge op på sagen.
Det blev en dyr fornøjelse timer i telekø. hvis man da ikke bare blev
smidt af fordi der var mere end 20 kunder i køen.
Når man så endelig kom igennem blev man mødt af en total ligegyldighed
og flabede svar, og hvis man lettere ophidset af timers venten, skældte
lidt ud fik man en over snuden med besked om at hidse sig ned og ikke
hæve stemmen.
Nu er der gået 2 måneder med venten, ubesvarede mails, ubesvarede klage
breve til direktionen, total og inderlig ligegyldighed.
Vi er et firma og har brugt store summer på internet via modem medens
Tiscali skriger af grin. Vi har fået nok af dette svineri og opsagt al
forretning med disse amatøer. Og flytningen ja den kan først finde sted
fra den dato hvor DE havde registreret flyttemeddelsen altså 3 uger
senere end min første opsigelse. Det er jo tyveri.
Der må da være et tilsyn eller myndighed der kan standse dette dilletant
teater af en teleudbyder.
HOLD JER VÆK FRA TISCALI OG FØLG MED ALLE OS ANDRE DER FLYGTER SKRIGENDE
VÆK FRA DENNE MASSEVOLDTÆGT AF USKYLDIGE KUNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.kandu.dk/