Chockbehandling
Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 19-08-02 13:49

.... Er titlen på en film, som en gang blev sendt i TV,
formentlig på DR.

Der er en scene i slutningen af filmen, hvor en kvinde finder
ind i et lokale, som minder om en operationsstue. Her
ligger der organer opbevaret og i en køler hænger liget
af en mand, hvis organer ligger til opbevaring diverse
steder i lokalet.

Hvad er titlen på denne film?

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 19-08-02 14:31

Michael N. Petersen Krogh wrote:
> [...]
> ligger der organer opbevaret og i en køler hænger liget
> af en mand, hvis organer ligger til opbevaring diverse

Chockbehandling?

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Emil Rune

Dato : 19-08-02 15:58

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> Chockbehandling?

Hahaha

Emil

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 19-08-02 22:41

>Chockbehandling?

Næppe. Folkene på DR kan faktisk stave rigtigt det meste af tiden.

Måske var det Coma? (Ja, jeg ved godt, det hedder Koma på dansk, men
den titel er filmudlejeren ansvarlig for, ikke DR).

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : DogGoneIt!

Dato : 20-08-02 21:56

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

> [...]
>
> Måske var det Coma? (Ja, jeg ved godt, det hedder Koma på dansk, men
> den titel er filmudlejeren ansvarlig for, ikke DR).

Ja, det lyder også meget som Coma i mine ører.

- Nick

Fra : thomas tomcat

Dato : 21-08-02 01:03

in article icp2mugf1mq54fh2g6sjghrnri7cm3t4vu@4ax.com, Niels Søndergaard at
ns@post.cybercitypunktumdk wrote on 19/08/02 23:40:

> Niels Søndergaard
>
> Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
> Suveræn samling af sproglige smuttere

hej Niels

tak for den. Dejligt med "åndsfæller".

Mange morsomme bøffer.

/thomas

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 21-08-02 14:32

Coma. Det lyder meget bekendt! Tak for det.