MS Windows
briani 27239
Godt undelete tool til FAT/NTFS
Fra : Jodoe

Dato : 19-08-02 13:18

Jeg kunne sagtens finde en masse demoudgaver af ovenstående, men jeg vil
hellere høre folks erfaring med et program der kan undelete en fil på WinXP
eller Win2000 m.v. F.eks. kan filen ligge på A-drevet eller på C-drevet og
være slettet i Recy.Bin. Andet behøver programmet ikke kunne - kan man få
dette til et rimeligt beløb (selvfølgelig helst freeware).

JoDoe.

Fra : Jodoe

Dato : 19-08-02 15:19

> [...]
> være slettet i Recy.Bin. Andet behøver programmet ikke kunne - kan man få
> dette til et rimeligt beløb (selvfølgelig helst freeware).

Jeg har nu prøvet stort set alle de programmer der var på TuCows, men kan
det passe at man ikke kan redde en fil der ikke ligger i Recy.Bin? Jeg
prøvede i hvert fald at oprette en test.txt fil som jeg slettede så den
lagde i r.bin, men hvis jeg slettede den derfra, kunne ingen af programmerne
finde den og dermed genskabe filen?

JoeDoe.

Fra : Andreas Bube

Dato : 19-08-02 17:04

Jodoe wrote:

> [...]
> lagde i r.bin, men hvis jeg slettede den derfra, kunne ingen af
> programmerne finde den og dermed genskabe filen?

Det kan sagtes lade sig gøre at finde en fil frem som har være slettet. En
fil forsvinder ikke fra disken før den bliver overskrivet. her kan man få
et godt prog. http://www.uneraser.com .. Det er bare kun en demo :(