[PHP4] Lave billeder 'On the fly'...
Fra : Jacob Volstrup

Dato : 19-08-02 13:20

Hej,

jeg ved at jeg med funktonen 'ImageJPEG ' skal kunne smide et billede
direkte ud fra php-filen, så den bliver vist i browseren, uden at jeg gemmer
den først... Men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan...
Jeg har ingen problemer med at gemme til en fil, men det er som sagt ikke
planen.

Jeg har gjort alt forarbejdet og 'afslutter' følgende, som efter hvad jeg
har læst mig til, skulle være nok:

imageinterlace ( $image_dest, 1);
ImageJPEG ($image_dest, '', 80);

Men der kommer intet output til browseren... Er jeg mon så heldig, at der er
en herinde som lige sidder med en løsning?

På forhånd tak.

mvh Jacob Volstrup

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 19-08-02 13:33

Jacob Volstrup wrote:
> Men der kommer intet output til browseren...

Har du husket en header ("Content-type: image/jpeg");?

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : Jacob Volstrup

Dato : 19-08-02 14:08

> Har du husket en header ("Content-type: image/jpeg");?
Jeps, den har jeg husket... Men uanset om den er der eller ej, kommer der
ikke noget data...

Mvh Jacob Volstrup

Fra : Peter Brodersen

Dato : 19-08-02 14:18

On Mon, 19 Aug 2002 14:19:41 +0200, "Jacob Volstrup"
<usenet@avanceret.dk> wrote:

>Men der kommer intet output til browseren... Er jeg mon så heldig, at der er
>en herinde som lige sidder med en løsning?

Ligger koden på en offentlig tilgængelig server? Er der mulighed for
at du kan give en URL, hvor man kan gå ind på det script, der skulle
outputte billedet?

--
- Peter Brodersen