MS Windows
briani 27239
Store bogstaver efter back-up
Fra : Jan

Dato : 19-08-02 09:40

Hej Ng

Jeg lavede en back up af mit dokument arkiv i Win XP
Jeg gjorde det på denne måde:
Kopierede mappen over i Nero, og brændte det på en cd.

På CD-rommen var alle filer omdøbt til store bogstaver.

Hvordan kan det være ?
Har det nogen betydning ?

vh
Jan

Fra : Leony

Dato : 19-08-02 11:16

"Jan" <jsle@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kopierede mappen over i Nero, og brændte det på en cd.
> På CD-rommen var alle filer omdøbt til store bogstaver.
> Hvordan kan det være ?

Du glemte at sætte et hak i joliet (på ISO fanebladet).

> Har det nogen betydning ?

Vist ikke andet end at filerne er omdøbt. Indholdet skulle gerne være det
samme.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Per Thomsen

Dato : 19-08-02 11:38

> Du glemte at sætte et hak i joliet (på ISO fanebladet).

> Vist ikke andet end at filerne er omdøbt. Indholdet skulle gerne være det
> samme.

Er alle navnene ikke 8 + 3 nu?

Per

Fra : Jan

Dato : 19-08-02 13:20

"Per Thomsen" <pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> skrev i en meddelelse

> Er alle navnene ikke 8 + 3 nu?
>
> Per

Nej der er stadig lange filnavne, blot med store bogstaver pg æøå er

erstattet af _

vh

Jan