Erstatningstelefon T68-> ?
Fra : Jan Pedersen

Dato : 19-08-02 05:37

Hejsa jeg har mistet min telefon, og skal have en ny men hvilken ?

Den skal erstatte T68.

Jeg har kigget lidt på Nokia 6610, man kan ikke lige finde ud af om den har
irda og vibrator, sidst men ikke mindst, er der nogen der har en releases
dato på denne fon ? Samt ca. pris ?

Er der ellers nogen der har nogle bud på en telefon, son kan erstatte min
gamle T68

Jan
--
http://www.cuk.dk/
http://www.cuk.dk/salg/

Fra : Joe

Dato : 20-08-02 14:19

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dato på denne fon ? Samt ca. pris ?
>
> Er der ellers nogen der har nogle bud på en telefon, son kan erstatte min

Hej Jan
En ny T68i selvfølgelig, hvad ellers!!!

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 20-08-02 16:52

"Joe" <sendmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En ny T68i selvfølgelig, hvad ellers!!!

Efter at have set Samsungs nye farvedisplay, ville jeg nok gå udenom
Ericssons nuværende telefoner med farvedisplay. Der er en verden til
forskel (læs: farvedisplayet i T68i er elendigt i forhold til Samsungs)!

\Mandal

Fra : Jan Pedersen

Dato : 20-08-02 17:52

> [...]
> Ericssons nuværende telefoner med farvedisplay. Der er en verden til
> forskel (læs: farvedisplayet i T68i er elendigt i forhold til

Ja jeg var jo også træt at købe den samme telefon som jeg havde, hvilket jeg
mener, må være et skridt tilbage.

Jan