Up-date vedr. Bronkitis/Nuelin
Fra : Trine Piltoft

Dato : 18-08-02 23:34

Hov *g* - fik "smidt" denne her i en forket tråd, men prøver så lige
her i en ny tråd, hvor det var meningen at jeg ville have sendt den
til.

Ville bare lige give en lille update vedr. Siggi, som jeg i
øjeblikket forsøger at give noget "nyt" medicin mod hendes bronkitis.

I aften har hun fået sin 4 pille....hun er stadig ikke oppe på fuld
dosis, men foreløbigt går alt godt. Ja faktisk kan jeg fortælle at
jeg ikke har set hende så frisk længe :0)
Hendes vejrtrækning er ikke helt normal endnu, men væsenligt
forbedret til trods for varmen. Hun virker meget friskere og gladere,

og er holdt med bare at ligge stille på sengen det meste af tiden, og

er også mere snakkesagelig :0)

Der er ingen tegn på bivirkninger endnu, måske med undtagelse af at
det virker som om hun sover temmeligt dybt når hun sover (men måske
er det tilfældigt eller bare mig der lige pludseligt kigger efter
selv de mindste tegn), ikke nogen "hyperaktivitet" eller rysten eller

lignende.

Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige hvor meget der er
Nuelinens "skyld" eller hvor meget der er pga. den prednison
indsprøjtning hun fik i tirsdags, men taget i betragtning hvor lidt
prednisonen har hjulpet de andre gange, vælger jeg lige nu at tro at
det er pga. Nuelinen :0)

De sidste 3 dage fik hun halv dosis, og her til aften har hun så fået

3/4 dosis af det der er meningen hun skal have. Ved første tegn på
bivirkninger vil jeg selvfølgelig stoppe/trappe ned igen.

Kryds lige fingre for at behandlingen fortsat forbliver effektiv og
uden bivirkninger :0)

Hilsen Trine og en glad Siggi

Fra : Lars Dahl

Dato : 18-08-02 23:57

Trine Piltoft <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> skrev i

<SNIP>

> [...]
> er det tilfældigt eller bare mig der lige pludseligt kigger efter
> selv de mindste tegn), ikke nogen "hyperaktivitet" eller rysten eller

Måske er det bare, fordi Siggi nu kan sove igennem, uden at være generet??

> [...]
> indsprøjtning hun fik i tirsdags, men taget i betragtning hvor lidt
> prednisonen har hjulpet de andre gange, vælger jeg lige nu at tro at

Lyder fornuftigt....

> [...]
> bivirkninger vil jeg selvfølgelig stoppe/trappe ned igen.
>
> Kryds lige fingre for at behandlingen fortsat forbliver effektiv og

Vi krydser alt hvad vi kan, men for et tastaturkvaj som mig, er det al'så
svært at skrive med alle fingrene krydsede *G*

> Hilsen Trine og en glad Siggi

Hilsner og fortsat go' bedring fra Lars & menageriet
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002