Ericsson T29s
Fra : Torben Leander

Dato : 18-08-02 22:43

Hej i NG !

Jeg har i dag, fået unlocket min Ericsson T29s telefon.
Jeg har brugt en Nokia 3330 i et års tid med et TDC abb.

Her hvor jeg bor, har der altid været fuld udslag på min Nokia telefon, men
nu hvor jeg har sat mit TDC kort over i min Ericsson, står signalet og
svinger meget op og ned.

Har nogen her en forklaring på det ?

Hilsen
Torben L. Andersen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-08-02 16:24

Hej

"Torben Leander" <nn@nn.com> wrote:

> [...]
>nu hvor jeg har sat mit TDC kort over i min Ericsson, står signalet og

Njae, et par forklaringer kunne være at Ericsson telefonens modtager
måske ikke er lige så følsom som Nokia'en - Men, jeg tror nu mere på at
det blot er "signalstyrke-viseren" som viser forkert i den ene af dem.

Har du problemer med at føre samtaler, udfald ? - Hvis ikke, så tror jeg
ikke det er noget du skal få grå hår i hovedet af...

--
M.v.h. Ole®

Fra : Torben Leander

Dato : 20-08-02 20:15

Hej Ole !

Nej jeg har ikke haft nogle problemer endnu, men det undrede mig at på
Nioia'en er der altid fuld knald på og på min Ericsson står den og svinger
fra en til alle fem streger. ( Jeg bor ikke mere end 1 Km fra masten).

Hilsen
Torben L. Andersen.