MS Windows
briani 27239
W98 explorer langsom efter sletning af man~
Fra : ErikP

Dato : 18-08-02 22:30

Hvis jeg sletter mange filer eks.1000/100-Mb i explorer varer det ca. 45
Sck.
før explorer reagere igen. Hvis jeg herefter f.eks. opretter en ny mappe
går
der ca. 1 min 10 sck (!Suk) før dette er udført. Denne ubrugelige opførsel
fortsætter til jeg har logget Af/På eller genstartet.
Samme operation i et dos-vindu (deltree.exe) tager mindre end 2 sck. og
ingen
yderligere problemer. (Win98-SE, 1.2 Ghz Athlon, 512 Mb Ram).

Kan nogen hjælpe, Mvh. Erik