EB - unge piger sælger sex
Fra : HH

Dato : 18-08-02 21:09

Hejsa!!

et lille nysgerrigt spørsmål. I Ekstra Bladet lørdag d. 17/8 02 var der
billeder på forsiden med unge piger.

I artiklen inde i avisen blev der henvist til at flere unge piger lagde
billeder på nettet. Er der nogle som har kendskab til en sådan hjemmeside.

Der var skrevet at der ikke var noget ulovligt i det.

MVH

HH

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 18-08-02 22:15

> Er der nogle som har kendskab til en sådan hjemmeside.

Som nævnt før i en tråd her i gruppen, så drejer det sig om siden
www.babezonen.dk

/Jonas

Fra : HH

Dato : 18-08-02 22:33

Jonas M. Nielsen <moritz@e-box.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:B7U79.6581$ww6.976410@news010.worldonline.dk...

> Som nævnt før i en tråd her i gruppen, så drejer det sig om siden
> www.babezonen.dk

der er kun billeder, kan man ikke læse deres profil og evt. se flere
billeder?

MVH

HH

Fra : lowlife

Dato : 20-08-02 11:37

"HH" <hansehen@hotmail.com> wrote in message news:<ajp3nt$qc3$2@sunsite.dk>...

<snip>

Hej HH!

Hvor er jeg dog træt af dårlige hjemmesider. Den side du henviste til
er godt nok elendig. Teknisk set er det kluntet webdesign og
indholdsmæssigt, tja, så er pigerne da meget søde, men hvem siger de
er hvad de udgiver sig for at være?

Det er den helt store mode for tiden at folk kan oploade deres egne
billeder til en eller anden hjemmeside, nogle sider er for "babes"
andre for "horny babes". Men, hvem siger det ikke er billeder snuppet
fra et andet sted på nettet og oploaded som Katja eller Sandra eller
whatever... ?

Tomt.

Giv mig en levende kvinde med alt hvad der hører til, jeg elsker at
kigge på kvinder (specielt lige for tiden på grund af den lette
påklædning), og der er ikke den kvinde, som ikke bliver bearbejdet i
mit hovede. Fantasi er ikke en dårlig ting.

Hilsen,

P.

Fra : Chokmah

Dato : 19-08-02 00:24

On Sun, 18 Aug 2002 23:15:13 +0200, "Jonas M. Nielsen"
<moritz@e-box.dk> wrote:

>Som nævnt før i en tråd her i gruppen, så drejer det sig om siden
>www.babezonen.dk

Hmm jeg tror sgu ikke de er til salg ???
det er nu foriøvrigt et meget pænt korsæt det her :
http://home15.inet.tele.dk/RH/Danske/Sjaelland/andjela_18_kbh.jpg
hvis det altså er et korsæt helved om jeg ved hvad forskellen er ?
tøj e rnoget jeg for når andre smider det ud og et korsæt bliver det
sgu næppe ... men ud fra den betragtnng jeg nu godt nok ikke ved hvad
dte mest tøj heder borste fra basick som f.eks bukser strømper osv.

menjeg synes da at det en ynkelig side -
den er fuldstændigt umligt at ointere sig på logisk
den køre langsom som satan - måske p.gr af min pop killer og den er
go? der kom ikke nogen !

men et eller andet sted udnre det mig hvad glæde nogen kan have af at
have derres billed ligene på slig side - hvis de ikke bliver betalt
for det ?

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 19-08-02 09:44

> men et eller andet sted udnre det mig hvad glæde nogen kan have af at
> have derres billed ligene på slig side - hvis de ikke bliver betalt
> for det ?

Lysten til at udstille sig selv. En form for selvrealisering.

Fra : Chokmah

Dato : 19-08-02 00:08

On Sun, 18 Aug 2002 22:08:32 +0200, "HH" <hansehen@hotmail.com> wrote:

>Hejsa!!
>
>et lille nysgerrigt spørsmål. I Ekstra Bladet lørdag d. 17/8 02 var der
>billeder på forsiden med unge piger.

ja den læser jeg godt nok ikke men det lyder rigemeligt

>I artiklen inde i avisen blev der henvist til at flere unge piger lagde
>billeder på nettet. Er der nogle som har kendskab til en sådan hjemmeside.

ikke jeg lige kan komme på - men jeg er sikker på hvis du går ned og
køber ekstra bladet så vil du under *massage* anoncerne kunne finde
nogen www adresser der minder om det du efterlyser

>Der var skrevet at der ikke var noget ulovligt i det.

jamen det er der sgu heller ikke
hvorfor skulle der være det ?
MvH
Bo M Mogensen