Nyt telt?
Fra : Per H

Dato : 18-08-02 20:05

Hej.
Vi overvejer at købe nyt telt til næste sommerferie, og vi kunne godt
tænke os et der ikke fyldte ret meget, når det var pakket sammen men
plads til ca 4 personer. Hvad med et af de kuppeltelte, dem ser vi
efterhånden mange steder. Er der nogle der har nogle url, så man kan
kigge?

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-08-02 21:23

On Sun, 18 Aug 2002 21:04:43 +0200, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

>Vi overvejer at købe nyt telt til næste sommerferie,
> Er der nogle der har nogle url, så man kan
>kigge?

http://www.outwell.dk/

Husk på at et 4 personers telt, er et telt hvor der kan ligge 4
personer lige ved siden af hinanden, jeg har et Memphis, og næter at
dele det med mere end en person.
Skulle jeg ty til flerkoneri, så kunne jeg dele med 2.
Er det til dig og konen, samt børne, så overvej om ikke i er beder
tjent med to telte, et til dig og konen, og så et til ungerne.

Køb ikke et med en vandsøjle under 3000 mm.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.