MS Windows
briani 27239
hvordan installere jeg 4in1
Fra : IzNoGoUd

Dato : 18-08-02 19:17

Jeg har installeret mange versioner af 4in1 fra 4.24 til 4.40, øhh
hvem har ikke det , men ved hver genstart kommer der en dialogbox
som spørger hvor enhedsdriveren til: VIA Standard CPU to PCI Bridge
Hvilken driver mangler jeg?
I hvilken mappe ligger den hvis det er 4in1 pakken? Jeg gå ud fra den
ligger i INF, men jeg ville gerne have dette bekræftet.

Mit system består af 98SE, A7V, CT4830, MarvelG400-TV, DFE-538TX
Problemet på comp er at den fryser og looper lyden, i spil, mest 3d
spil, og video både avi og mpg.

Lad nu være med at spørge mig om noget DUMT som fx de sidste nye
driver, strømforsyningen, og andet snask som jeg har glemt at skrive
her.

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.