Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotomarathon 2002
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 18-08-02 12:30

Nogen "herinde" der havde den udsøgte fornøjelse at deltage i ovennævnte?

Personligt deltog jeg for første gang - og det bliver bestemt ikke sidste.

I løbet af dagen/aftenen/natten/morgenen oplevede jeg således mig selv gøre
mange mærkelige ting. Blandt andet stillede jeg mig omkring klokken 2-3
stykker om natten op i indgangen til Scala i København, hvor jeg rev store
totter af en vatklump for at smide dem på gulvet inden jeg linede op med
kamera og med flashen monteret på stativ for at give indirekte lys på de
vatstykker jeg holdt i hånden til temaet "Blød"

Som om det ikke var til nok undren for gæsterne på værtshuset lige ved siden
af indgangen (de havde stort set fuldt udsyn til alt hvad jeg lavede)
begyndte jeg derefter at sprede sten ud på gulvet og fotografere min hånd
fyldt med sten til temaet "Hård"

Senere stod jeg ved en stor befærdet vej og lavede underlige skyggebilleder
sammen med to kaprede, tilfældigt forbipasserende til temaet "Marsmænd".

Til de interesserede der ikke måtte have hørt temaerne kan det nævnes at de
var som følger :

1 Mit deltagernummer
2 Hvis jeg vandt en million....
3 Kvindebilleder
4 Cirkus i byen

5 Hjemmelavet
6 Menneske og maskine
7 Girlpower
8 Manpower

9 Uden ende
10 Byens bevægelser
11 Kædereaktion
12 De forbudte trin

13 Under jorden
14 Blødt
15 Hårdt
16 Billedstøj

17 Engel
18 Himmel ekspressen
19 UFO
20 Marsmænd

21 Futuristisk
22 Min udsigt
23 Ruin
24 Livsværk

Mvh Mads

Fra : Lars Holst

Dato : 18-08-02 23:08

Jamen min kone og jeg deltog da i fotomarathon sammen med en god ven.

Vi var dog kun i 12-timers udgaven men syntes da at det var
"marathon-agtigt" nok.

Der er ingen tvivl om at byder chancen sig så deltager vi igen næste år.

MVH

Lars

"Mads Thorning Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:ajoo69$oqm$1@news.cybercity.dk...

Fra : Svend Emil

Dato : 19-08-02 16:50

> 1 Mit deltagernummer
> [...]

Kan vi se dine bileder nogen steder???
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : lehd

Dato : 20-08-02 20:30

> Kan vi se dine bileder nogen steder???
> --
> --- Svend Emil (o: ---

Samtlige billeder fra det digitale fotomarathon kan ses på denne side
http://www.photomarathon.com/2002/view_albumlist.php
Jeg deltog selv med stor fornøjelse alle 24 timer, men må indrømme at jeg
krummer tæer når jeg ser mit bud på *UFO*
trøster mig selv med at det var klokken 3 om natten )
mvh Kirsten

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 20-08-02 21:31

"Svend Emil" <SPAMFILTER_svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan vi se dine bileder nogen steder???
> --
> --- Svend Emil (o: ---

Jamen det kan i da rigtigt nok. Når jeg får dem tilsendt (sker i løbet af
ca. 14 dage) skal jeg nok lægge dem på nettet.

Jeg kunne da også forestille mig at en stor del af billederne bliver vist på
www.fotomarathon.dk. Billederne fra den digitale konkurrence bliver i hvert
fald.

Mvh Mads

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 19-08-02 17:19

Jeg havde desværre ikke tiden i år, men helt klart så skal min Nikon F4e ud
og luftes næste sommer til Foto-Marathon

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk