IP adresse... delt ADSL
Fra : Mikkel Ro Manzano Ch~

Dato : 18-02-01 23:28

Hvordan finder jeg ud af hvad min IP-adresse er når jeg sidder på en delt
ADSL-linie? Vi bruger en switch til delingen hvis det har noget at sige...
Jeg skal bruge den til at hente nogle filer ned fra min webserver fra min
skole, så det haster lidt... skal helst du' imorgen

--
Mvh. / Regards
Mikkel Christensen

Fra : Martin Højriis Krist~