Pik størrelse hvorstor
Fra : kurt

Dato : 18-08-02 16:21

Hej i gruppen

Jeg har med interesse læst tråden om størrlese.
Hvorstor skal pikken så være, de var et indlæg hvor damen sagde at hun gerne
ville mærke at hun fik pik. Hvad er så "normal" størelles, min er i kampklar
stand: 16-18 cm lang og 3½-4 cm tyk. Er det normalt eller er det småt. Hvis
det er småt, hvordan får jeg så gjort pikken langere og tykkere.
Pik ringe er det noget der kan bruges og hvad med en pikpumpe??
Ikke fordi at jeg har fået nogen kritik i nu, men man ved jo aldrig. Det er
jo bedre at være på forkant end at halte bagedter.

Ellers en god NG

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 18-08-02 17:08

> [...]
er
> jo bedre at være på forkant end at halte bagedter.

Stick with stock...

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 18-08-02 17:15

kurt wrote:

> Hvad er så "normal" størelles, min er i kampklar stand: 16-18 cm lang
> og 3½-4 cm tyk.

Det burde du gå til læge med. Den er klart underudviklet og der er næppe
mange kvinder, der ville stille sig tilfreds med sådan en lille fyr.

Jeg har læst om flere forskellige behandlinger, der kan få den op på
normal størrelse, men jeg kan ikke lige finde nogen referencer. Men jeg
synes som sagt, at du skal konsultere en læge.

Du skal ikke være bange for at han griner af dig. Det er en alvorlig sag,
og den vil naturligvis blive behandlet seriøst, da det betyder meget for
en mands selvfølelse og identitet at være bare gennemsnitligt udstyret.

Du kan sikkert også få tilskud hos sygesikringen.

-Claus

Fra : Henrik B.

Dato : 18-08-02 17:36

Claus Rasmussen wrote:

[SNIP] En gang vrøvl [SNIP]

:: -Claus

Fjols!

M.v.h.

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 18-08-02 18:24

Henrik B. wrote:

> Fjols!

Humorforladte tåbe

-Claus

Fra : Henrik B.

Dato : 18-08-02 18:28

Claus Rasmussen wrote:
::: Fjols!
::
:: Humorforladte tåbe

Det er et spørgsmål om, at når folk først efterfølgende benytter sig af
smileys, så må man jo konkludere at det IKKE er ment i humoristisk
sammenhæng....!

M.v.h.

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 18-08-02 18:30

Henrik B. wrote:

> Det er et spørgsmål om, at når folk først efterfølgende benytter sig af
> smileys, så må man jo konkludere at det IKKE er ment i humoristisk
> sammenhæng....!

Ok. Jeg overvejede det lidt at sætte en smiley på. Men jeg syntes
mit svar var så langt ude, at det kom helt af sig selv.

Jeg husker det til næste gang.

-Claus

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 18-08-02 18:51

> Ok. Jeg overvejede det lidt at sætte en smiley på. Men jeg syntes
> mit svar var så langt ude, at det kom helt af sig selv.
>
> Jeg husker det til næste gang.
>
> -Claus

Jeg var nu ikke et sekund i tvivl

Fra : Tomas O.

Dato : 18-08-02 18:14

kurt skrev:

> [...]
> Ikke fordi at jeg har fået nogen kritik i nu, men man ved jo
> aldrig. Det er jo bedre at være på forkant end at halte

Din er ganske normal.

--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.nyzone.dk/

Fra : Annika og Thomas

Dato : 18-08-02 20:38

"kurt" <skin@ofir.dk> wrote in

> [...]
> gerne ville mærke at hun fik pik. Hvad er så "normal" størelles, min
> er i kampklar stand: 16-18 cm lang og 3½-4 cm tyk.

Du ligger væsentligt under middel, ifølge vores undersøgelser på bl.a.
TeleDanmarks træfpunkt (det gamle 159). Vi søgte par til strandsex og andre
sexparties. Stort set alle mænd oplyste at de havde 22 - 25 cm. Det
interessante var at når jeg som pige sad med 5 fyre på linien og spurgte om
størrelse så, så var der INGEN under 22 cm. Når jeg så fortalte fyrene at
det var alt for stort, så blev der helt stille i et minut - og nu forsøgte
de samme fyre sig ved at præsentere sig med nyt navn og ny størrelse. Det
var tydeligt de samme personer for ingen havde forladt linien. Nu faldt
størrelsen på den alle til 16 - 17 cm. Så fortalte jeg at det også var for
meget og at det gjorde ondt. Stille igen i et minut (ingen forlod linien).
Nu præsenterede de samme fyre sig igen med nyt navn og når de blev spurgt
om størrelsen så kom svarene prompte i intervallet 10 - 12 cm. Ganske
interessant som mænds penis kan tilpasse sig kvindens ønsker

Som pige må jeg desværre erfare at alle mænd lyver om størrelsen. Tilmed
måler de på en forkert måde. De måler helt nede fra anushullet og op langs
bagsiden af penis - og så får man jo ganske imponerende resultater.

Da de målebånd som mænd måler penis med, må være elastiske, så har jeg nu i
en del år praksiseret at jeg vil se og evt undersøge en mands penis inden
jeg vil have sex med ham. Den skal være smuk og lækker - ellers vil jeg
aldrig sutte ham. Fede mænd har næsten altid en lille og grim - men der
findes da undtagelser.

For mig er min fyrs penis mit kæledyr og legetøj - og jeg skal kunne lide
den. Så leger jeg også med den mange gange om dagen og nusser med den ved
enhver lejlighed.

Venlig hilsen Annika

Fra : Sott

Dato : 18-08-02 20:51

"Annika og Thomas" <anniogthom@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> "kurt" <skin@ofir.dk> wrote in

> Du ligger væsentligt under middel,

Pladder. Og jeres "undersøgelser" viser jo netop, at
de som rask væk påstår, at deres pikke er 22-25 cm
ikke nødvendigvis taler sandt.

Hvis han ligger nogen steder er det i normalområdet,
måske endda i den bedre ende.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Ally

Dato : 18-08-02 21:04

> Pladder. Og jeres "undersøgelser" viser jo netop, at
> de som rask væk påstår, at deres pikke er 22-25 cm
> ikke nødvendigvis taler sandt.

Øhm Søs... det var vist ment som en joke *S*. Sådan opfattede jeg det i
hverfald.

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Sott

Dato : 18-08-02 21:13

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Øhm Søs... det var vist ment som en joke *S*. Sådan opfattede jeg det i
> hverfald.

Du har sikkert ret - jeg kom desværre lige fra tråden med
strandsex

FUT: news.dk.snak.snik

Tusinde hilsner
Søs

Fra : ¤

Dato : 19-08-02 15:20

Forstår du ikke ironi ?
Mvh Torben

Fra : Tomas O.

Dato : 19-08-02 15:27

¤ skrev:

> Forstår du ikke ironi ?

Fra alle andre end lige det der 'par' Anika og Thomas.

De virker ikke som nogen der ved hvad ironi er.. det kræver jo..
nej jeg vil ikke sige det...

Men det er ikke ontopic men snik snak så:
Fut dk.snak.snik.

Fra : Lars Fischer

Dato : 19-08-02 18:42

"Sott" <sott_s@hotmail.com>

> Pladder.

Ak, ja. "If sarcasm was posted on the USENET, would anyone notice?"

/Lars

Fra : Peter Jespersen

Dato : 18-08-02 22:58

On Sun, 18 Aug 2002 19:38:27 +0000 (UTC), Annika og Thomas wrote:

<snip>

>For mig er min fyrs penis mit kæledyr og legetøj - og jeg skal kunne lide
>den. Så leger jeg også med den mange gange om dagen og nusser med den ved
>enhver lejlighed.

Lyder som om der er en lille lystfisker i "dyret"..... man strækker armene
helt ud......"Den var SÅÅÅÅ bred imellem øjnene, den der slap væk!"

Men nu er man da blevet lidt nysgerrig...bla fordi ordet gennemsnit er blevet
pong-pong'et en del rundt her på det sidste ..... hvad er gennemsnittet
egentlig ??? Eller er de bare sådan en mytisk målestok, der bliver kortere
eller længere alt efter hvor vinden blæser ??

Som George Costanza sagde "I WAS IN THE POOL!!!"

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
IBM: You can buy better, but you can't pay more!

Fra : tdn

Dato : 18-08-02 21:15

> Som George Costanza sagde "I WAS IN THE POOL!!!"

LOL! :)
det fede afsnit :)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 20-08-02 04:02

Peter Jespersen wrote:

> [...]
> egentlig ??? Eller er de bare sådan en mytisk målestok, der bliver kortere
> eller længere alt efter hvor vinden blæser ??

"Gennemsnit" er (ligesom "normal") et videnskabeligt begreb[1],
og det er derfor *meget* farligt når ikke-videnskabeligt anlagte
folk anvender det.

Hvis du vil ha' en forklaring på hvad "gennemsnit" betyder, så
synes jeg du bør poste i news:dk.videnskab , så skal du nok få
svar. (Du vil forhåbentligt også få lidt at vide om interval,
standardafvigelse og så vid're, nyttige begreber idet et
råt "gennemsnit" ikke altid siger ret meget[2]).

> Som George Costanza sagde "I WAS IN THE POOL!!!"

Jeg har faktisk altid undret mig over, om de ved det. Altså
at den bliver lille når den afkøles...

Piger?

--
Peter Knutsen

[1] Hvis vi skal være meget pedantiske, så hører begge begreber
hjemme i den undervidenskab som hedder matematik, i disciplinen
statistik.

[2] Et IMO glimragende eksempel: Lad os antage at udsagnet om
at den gennemsnitlige debutalder for sex er 16 år her i Dan-
mark. Hvor meget siger det egentlig? Uhyggeligt lidt. Man kan
have en situation hvor samtlige piger har debut som 13-årige
og samtlige drenge som 19-årige, og så deraf regne sig frem
til et gennemsnit på 16 år, som, selv om det er korrekt, er
stærkt forvirrende.

Man kan også have to situationer som er vidt forskellige,
men som begge giver samme gennemsnit for seksuel debutalder:

A. 90% af befolkningen har seksuel debut i alderen 15 til 17
år. 5% har tidligere, 5% har senere. Gennemsnit: 16 år.

B. 25% af befolkningen har seksuel debut i alderen 15 til 17
år, 35% har i alderen 12 til 14 år, 35% har i alderen 18 til
20 år, 2.5% har før det 12. år, 2.5% har efter at være fyldt
21 år. Gennemsnit: 16 år.

Ikke dermed sagt at et gennemsnit ikke kan bruges til noget,
men det kan være meget misvisende hvis man har en naiv
(eller fobisk) tilgang til statistik.

Fra : Gudrun

Dato : 20-08-02 06:57

Peter Knutsen <peter@knutsen.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Jeg har faktisk altid undret mig over, om de ved det. Altså
>at den bliver lille når den afkøles...
>
>Piger?

Vi ved det godt Peter...

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Henning

Dato : 20-08-02 07:28

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Peter Knutsen <peter@knutsen.dk> ulejligede sig med at skrive:

> Vi ved det godt Peter...

Yark! Jeg er anormal, min vokser hurtigt og ekstraordinær
stor, når en kølig kvindehånd tager fat om den og kærtegner
den

MVH
Henning

Fra : høstblomsten

Dato : 20-08-02 08:36

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev:

[snip]

>Yark! Jeg er anormal, min vokser hurtigt og ekstraordinær
> stor, når en kølig kvindehånd tager fat om den og
> [...]

- fortvivl ikke ! Jeg kommer i tanke om, at du ikke er
alene om det!

Go'e hilsner fra
~ Høstblomsten ~

Fra : høstblomsten

Dato : 20-08-02 06:58

"Peter Knutsen" skrev bl.a.:

[sniiiip! ]

> Jeg har faktisk altid undret mig over, om de ved det.
> [...]

Hej Peter

Hmmjaaa... "alt" krymper jo under kuldepåvirkning ...mine
bryster ligeså!

Go'e hilnsner fra
~ høstblomsten ~

Fra : Vanillepigen

Dato : 20-08-02 13:08

"høstblomsten" <hoestblomsten@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Høstblomst

> Hmmjaaa... "alt" krymper jo under kuldepåvirkning ...mine
> bryster ligeså!

Det gælder vel ikke dine brystvorter? Mine bliver store og strittende i
kulde.
Det er bevist ...

Mange hilsner fra Vanillepigen/Kristine Gazel.

Fra : høstblomsten

Dato : 20-08-02 22:24

"Vanillepigen" <kristine@FJERNDETTEgazel.dk> skrev:

> Hej Høstblomst

Hej Kristine

....mine

> Det gælder vel ikke dine brystvorter? Mine bliver store og
strittende i
> kulde.
> Det er bevist ...

Ja, okayyy ...ditto her, men nu tænkte jeg mere på
"helheden"!

Fra : ZipZap

Dato : 18-08-02 20:58

> [...]
er
> jo bedre at være på forkant end at halte bagedter.

De fleste gange er det ikke størelsen men gørelsen det kommer and på.

Hygge ...

Fra : David Metz

Dato : 18-08-02 21:18

"kurt" <skin@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> jo bedre at være på forkant end at halte bagedter.

På sexlinien.dk svarer de:
"Der findes ikke mange undersøgelser på dette område. Længden på en stiv
penis varierer meget, og i den amerikanske undersøgelse, som vi har kendskab
til, er gennemsnittet målt til 15 cm., hvor det største antal lå i området
12-18 cm. Det er vigtigt at huske, at der stadig er masser af mænd, som både
er mindre og større end dette. Mænd har det med at måle sig efter, hvad de
tror kvinder gerne vil have, og her har en anden undersøgelse, hvor man har
spurgt kvinder, hvad der betød noget for dem, vist, at mange kvinder lægger
større vægt på omkredsen af en penis end længden. Det gennemsnitlige mål for
en stiv penis i omkredsen er i en anden undersøgelse målt til 8-12 cm. Disse
undersøgelser skal ikke tages alt for alvorligt, da mange af dem er mange år
gamle."

Bemærk følgende forbehold:
Gennemsnitslængde er sat lidt lavere i deres besvarelse end i undersøgelsen
(jeg har arbejdet dér engang ...) - så vidt jeg husker var det tæt på 16
cm. - us. er refereret i Preben Hertofts "Klinisk Sexologi". Målingen
foretages langs oversiden når pikken er stiv, fra rod til spids.

Omkredsen er mere tricky, da den jo kan variere efter hvor man måler. Jeg
har ikke set undersøgelser, der angiver hvilken målemetode, der er anvendt.

Størrelse varierer signifikant mellem "etniske grupper". Dvs. gennemsnittet
for én gruppe er større eller mindre end gennemsnittet for en eller flere
andre. Det betyder dog ikke, at alle i én gruppe har større pik end alle i
en anden ...

www.durex.com er en us. der opsummeres her:
"Like people in general, they can vary in size and shape! Our studies with a
group of condom users indicate that the average length of an erect penis is
around 168mm (6.5 inches), and the average circumference is about 130mm (5
inches). There is, of course, a distribution of sizes within the population.
For further information you might like to read through the scientific pages
of the website where the results of our penis size survey are posted."

Desværre er durex.com's "scientific pages" ikke til at finde ...

I stedet er her en rigtig detaljeret, men stadig usikker us:
http://www.sizesurvey.com/result.html

David

Fra : Chokmah

Dato : 19-08-02 01:18

On Sun, 18 Aug 2002 17:20:51 +0200, "kurt" <skin@ofir.dk> wrote:

> [...]
>ville mærke at hun fik pik. Hvad er så "normal" størelles, min er i kampklar

jeg tror du rammer den genemsnitelige danske mand meget godt der
måske lidt under i tykkelse ?

> Er det normalt eller er det småt. Hvis
>det er småt, hvordan får jeg så gjort pikken langere og tykkere.
>Pik ringe er det noget der kan bruges og hvad med en pikpumpe??

ja de sælges jo om de giver resultater ved jeg ikke ?

>Ikke fordi at jeg har fået nogen kritik i nu, men man ved jo aldrig. Det er
>jo bedre at være på forkant end at halte bagedter.

ja hvis der ikke er nogen der har fundet grund til at klage så er det
well som det skal være !
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : kwwel

Dato : 19-08-02 08:26

> [...]

>Ikke fordi at jeg har fået nogen kritik i nu, men man ved jo aldrig. Det er
>jo bedre at være på forkant end at halte bagedter.

tror sørme du skal være glad for den sag du har der , sååån en sag på
22-32 cemtimeter kan være svær at styre når man vender sig hurtigt

og hvad nytter det med en stor tisser hvis man ødelægge alt den
udkårnes kongelige porcelæn hver gang man vender sig hurtigt !!!

så skulle du gnide lidt på lampen og få de tre ønsker så er jeg ikke
helt sikker på det er på din tissers størelse du skal bruge det ene

selvom jeg da selv har noget med 20 centimeter ,,,, synes det er såån
et dejligt rundt tal , men desværre kan jeg nok ikke opnå dette uden
at lyve et par cm ,,,,,,,eller trække grundigt i enten tisseren ,
eller målepinden

hilsen kwwel ; - )

Fra : Stones_TM

Dato : 19-08-02 21:58

Tror Størrelsen for mange er lige så Vigtigt som Størrelsen, (især for os
Mænd * :) )
men om hvorvidt man er stor eller lille er vel egentligt bedøvende ?!
så længe at man ikke er for lille til at hun kan mærke den, eller så stor at
det gør ondt.

Mvh
StonesTM

(som selv mener han er okay Størrelse )

Fra : Stones_TM

Dato : 19-08-02 22:10

Retter lige i mit indlæg

Tror Størrelsen for mange er lige så Vigtigt som GØRELSEN, (især for os

Fra : LadyBitch

Dato : 20-08-02 00:37

> [...]
> men om hvorvidt man er stor eller lille er vel egentligt bedøvende ?!
> så længe at man ikke er for lille til at hun kan mærke den, eller så stor

Jeg vil som kvinde da godt lige give et par ord med på vejen. Jeg er
fuldstændig enig i, at størrelsen ikke er ALT (men betyder sg meget). Det
handler virkelig klart også om, hvorvidt ejeren ved hvad den skal bruges
til!

Jeg vil dog så også lige sige, at der findes altså bare nogle der er FOR
små, ligesom der finde nogle der er FOR store. Der er sg ikke meget sjovt
ved, at bolle med en fyr hvor man ikke ved om han er der eller ej, ligeså
vel som det ikke er fedt, at der skal bruges en tube glidecreme for hver cm
den skal lirkes ind.

Sidst men ikke mindst, så synes jeg det er møg irriterende, at det er
nærmest er tabu at en kvinde siger mandens pik er for lille. Straks er der
500 andre mænd og psykologer der skal forklare at en pik aldrig kan blive
for lille hvis manden blot bruger den rigtigt eller har en god tunge osv osv
osv. Jeg høre sgu aldrig nogle råbe op om, at det ufølsomt, krænkende osv
hvis en mand siger, han sgu ikke tænder på en kvinde bare fordi hun har små
bryster.

Tja og hvad er så pointen? Nogel kan lide store pikke, nogle kan lide små
pikke, nogle kan lide store bryster andre små osv......og ved i
hvad........der er sg masser af vælge imellem for os alle, uanset
ønsker!......

Fortsat god aften
Knuz til alle....Store og Små
LadyBitch

Fra : Chokmah

Dato : 20-08-02 01:54

On Tue, 20 Aug 2002 01:36:57 +0200, "LadyBitch"
<monique@NOSPAMtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>pikke, nogle kan lide store bryster andre små osv......og ved i
>hvad........der er sg masser af vælge imellem for os alle, uanset

well den pik jeg har står sgu nok ikke til at forandre i mål & vægt -
hende den ENE som de sider på - kald mig regid men det er
uforanderligt for undertegnede - dybest ste så tror jeg også folk der
går overdrevent meget op i pik størelser og brystmål - ved slig
overdreven tanke -& ytrings måde kompensere for en svigtene evne til
at elske og føle begær til andet ind sit beskedne jeg -

selvfølig kan man ha en menning om det
foretrække det ene frem for det andet - men reelt sige at det er
vigtigt i en medmenskelig relation a amourøs karekter -
så er der sgu noget galt imho.

Bo M Mogensen

Fra : Hans Kurt

Dato : 20-08-02 10:13

"LadyBitch" <monique@NOSPAMtdcadsl.dk> wrote in message news:<3d61810f$0$94855$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
> handler virkelig klart også om, hvorvidt ejeren ved hvad den skal bruges
Men kvinder får vel egentlig også mere stimulation hvis de rider sig
en tur på den end den gammeldags husmandsstilling.
Kunne egentlig være interessant at høre nogle meninger fra kvinder om
det.

> [...]
> for lille hvis manden blot bruger den rigtigt eller har en god tunge osv osv
Du ved jo godt med statistikkerne at der er en hel del flere mænd end
kvinder som begår selvmord så bliver nok nødt til at have lidt
medlidenhed os stakkels mænd.

Jeg høre sgu aldrig nogle råbe op om, at det ufølsomt, krænkende osv
> hvis en mand siger, han sgu ikke tænder på en kvinde bare fordi hun har små
> bryster.
Jeg tror mænd gerne vil have bryster som deres mor havde.
De tilfælde jeg kender passer meget godt med den teori. Mor store
bryster kæreste store bryster.
Men nogle kvinder har jo også mere seksuel udstråling end andre selv
om de har små bryster så det er jo ikke kun brysterne det kommer an
på.

Fra : Sott

Dato : 20-08-02 17:39

"Hans Kurt" <hans.kurt@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej Hans.

> [...]
> en tur på den end den gammeldags husmandsstilling.
> Kunne egentlig være interessant at høre nogle meninger fra kvinder om

Jeg kan ikke nyde det fuldt ud og heller ikke få orgasme
i den stilling, så det er en ok stilling, men langt fra optimal
for mig. Grunden til at jeg ikke kan det er simpelthen, at
mine ben bliver som gelé under mig når det er virkelig godt,
og så er det helt umuligt at "holde mig oprejst" - jeg _må_
bare ligge ned.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sanne Bülow

Dato : 20-08-02 19:03

Sott <sott_s@hotmail.com> scribbled:

> [...]

> mine ben bliver som gelé under mig når det er virkelig godt,
> og så er det helt umuligt at "holde mig oprejst" - jeg _må_

Det lyder bekendt, jeg har det samme problem med at benene ikke vil være med
mere Vi løser det ved at han tager styringen dog i den samme stilling,
hvor jeg så bare *får lov* at hvile benene. Ellers er der for mit
vedkommende ikke den store forskel på evnen til at få orgasme i hverken
missionær eller ride stillingen.

Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;
they just learned to hide in books.

Fra : Henning

Dato : 20-08-02 19:47

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Hans Kurt" <hans.kurt@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej Søs & Hans

> [...]
> mine ben bliver som gelé under mig når det er virkelig godt,
> og så er det helt umuligt at "holde mig oprejst" - jeg _må_

Hej Søs! Der findes da hjælpemidler i form af seler med
spiralfjedre og støddæmpere til at fastgøre i loftet, som kan
understøtte svage ben-problematikken, har du set filmen:
9 til 5 der handler om 3 kontordamer og deres boss, så
kan du få en ide om hvordan sådan en indretning ser ud *G*

Av, Søs, det slå mig, du kan jo så heller ikke gennemføre
et stående samleje i en port på vej hjem fra fest?
Er det ikke besværlig altid at skulle have en luftmadras
med i håndtasken, hvis ånden kommer over dig?

Selvfølgelig er det ikke spor besværligt at agere så
en kvinde der ligger ned, får orgasme, så er det da kun
manglende fantasi eller erfaring, hvis manden ikke kan
yde sin del til fælles nydelse. Ligger hun på ryggen, kan
en fast pude under bagdelen på hende, være en god hjælp.

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 20-08-02 20:09

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Henning :0)

> [...]
> 9 til 5 der handler om 3 kontordamer og deres boss, så
> kan du få en ide om hvordan sådan en indretning ser ud *G*

Avrd.... må jeg være fri - jeg kan da godt ride, jeg får
bare ikke orgasme i den stilling.

> Av, Søs, det slå mig, du kan jo så heller ikke gennemføre
> et stående samleje i en port på vej hjem fra fest?

Jow - det kan jeg da - jeg får bare ikke orgasme!

> Er det ikke besværlig altid at skulle have en luftmadras
> med i håndtasken, hvis ånden kommer over dig?

Sex medfører ikke altid orgasme for mig *GGG*

Enig.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Anita

Dato : 24-08-02 20:50

"Hans Kurt" skrev
>Jeg tror mænd gerne vil have bryster som deres mor havde.
> De tilfælde jeg kender passer meget godt med den teori. Mor store
> bryster kæreste store bryster.

Det passer ikke i mit tilfælde... og heller ikke min veindes.

> Men nogle kvinder har jo også mere seksuel udstråling end andre selv
> om de har små bryster så det er jo ikke kun brysterne det kommer an
> på.

Pyh...

Venligst Anita

Fra : Sott

Dato : 25-08-02 17:23

"Anita" <anita@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej :0)

> "Hans Kurt" skrev
>
> Det passer ikke i mit tilfælde... og heller ikke min veindes.

Heller ikke i mit - jeg er en H-skål, min mor har ikke
engang en A-skål *G*.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-08-02 17:33

Sott <sott_s@hotmail.com> wrote:

> Heller ikke i mit - jeg er en H-skål, min mor har ikke
> engang en A-skål *G*.

i mit tilfælde passer det nu rimeligt.... mine bryster ligner til
forveksling min mors... dog er mine lige en lille anelse større, men jeg har
også altid været mere "blød" end min mor.....
jeg bruger en D skål, min mor en C...
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Hans Kurt

Dato : 25-08-02 18:01

"Anita" <anita@stofanet.dk> wrote in message news:<3d67e1db$0$250$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> "Hans Kurt" skrev
>
> Det passer ikke i mit tilfælde... og heller ikke min veindes.

Jeg kan se at Søs ihvertfald har misforstået hvad jeg mener.
Jeg ved ikke om du har misforstået det.

Jeg mener hvis en mand og en dame møder hinanden og bliver kærester,
så har mandens mor og damen tit store bryster eller mandens mor og
damen har små bryster.

Fra : Sott

Dato : 25-08-02 20:35

"Hans Kurt" <hans.kurt@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej Hans Kurt :0)

> Jeg kan se at Søs ihvertfald har misforstået hvad jeg mener.

Woops - du har ret, jeg misforstod *G*.

> Jeg mener hvis en mand og en dame møder hinanden og bliver kærester,
> så har mandens mor og damen tit store bryster eller mandens mor og
> damen har små bryster.

Ahhh, på den måde.

Min kæreste (jeg har lige spurgt *G*, for jeg har ikke mødt
hans mor endnu) siger det er lige omvendt. Hans mor er tynd
og med små bryster, hvor han er til kvinder med meget mere
former

Han mener det er fordi en buttet 14 årig pige gav ham et blow
job, da han var 12 år - og det var jo dejligt.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Anita

Dato : 25-08-02 21:36

"Hans Kurt" skrev

> Jeg kan se at Søs ihvertfald har misforstået hvad jeg mener.
> Jeg ved ikke om du har misforstået det.

Nopes, jeg var helt med på hvad du mente

> Jeg mener hvis en mand og en dame møder hinanden og bliver kærester,
> så har mandens mor og damen tit store bryster eller mandens mor og
> damen har små bryster.

I de to længste forhold jeg har været i, har mine svigermødre haft
hvad jeg vil betegne som store bryster, mens jeg selv er mere
beskedent udrustet.

Min veninde er derimod pænt udrustet på den front, men har en mere
spinkel svigermor. Så som sagt holder det ikke vand i de tilfælde jeg
personligt kender til.

Venlig hilsen Anita

Fra : poul_nyrop

Dato : 19-08-02 22:06

kwwel <kwwel@hotmail.com> wrote in message news:<6q61mugtcpn6lmdt27bjqbomitk01tkvtn@4ax.com>...

Tag i Frederiksberg Svømmehal - bedst lørdag mellem 10 og 14 og oplev
hvor stor en pik du får lov til at se, dels i dampbaderummet og under
bruseren, der er mange glatpikbarberede unge fyre der er meget veludstyret,
mange har en kæmpe pik op til 26 cm har jeg fået at vide, ved at spørge.

Hvad med at få målt hos Ribers, er det ikke dem der gør det

Fra : lowlife

Dato : 20-08-02 11:26

"kurt" <skin@ofir.dk> wrote in message news:<ajodet$c32$1@spiderman.mobilixnet.dk>...

> [...]
> Ikke fordi at jeg har fået nogen kritik i nu, men man ved jo aldrig. Det er
> jo bedre at være på forkant end at halte bagedter.

Hej Kurt!

Som min kone siger: "Det kommer ikke an på hvor stor den er, bare den
er stiv!"

Efter du har gjort dig dine første erfaringer med kunsten "at elske",
så stiller du ikke det spørgsmål igen.

Hilsen,

P.

Fra : Sanne Bülow

Dato : 20-08-02 19:06

lowlife <danishpastrydk@yahoo.dk> scribbled:

> Som min kone siger: "Det kommer ikke an på hvor stor den er, bare den
> er stiv!"

Hmm det var jo ikke lige det de fleste kvinder i tråden om størrelse mente,
de fleste var enige om, at pikken kunne være for lille. Dog vil jeg da sige
når jeg snakker lille er det væstenlig mindre end 12 cm.

> Efter du har gjort dig dine første erfaringer med kunsten "at elske",
> så stiller du ikke det spørgsmål igen.

Det kommer vel an på om man oplever det som en succes?

Fra : Pita

Dato : 20-08-02 16:34

"lowlife" <danishpastrydk@yahoo.dk> wrote in message
[Snip]
> Som min kone siger: "Det kommer ikke an på hvor stor den er, bare den
> er stiv!"
Det er sku heller ikke altid det nemmeste, altså at holde potensen. Jeg tror
det er næsten lige så meget tabu som at den er lille. Jeg synes den
nogengange bliver halvhård. Det er når det glider i olie *s* altså hun
er meget våd, og der er ikke meget friktion, jeg så skal man have den helt
ud til bækkenbenet eller hvad det nu hedder, for at føle noget. Det er der
den nogen gange kan finde på at blive lidt mindre stiv.

Det er piger vel også sådan lidt klar over? Det med potensen.?
Er man godt og grundigt nervøs, er det altså også skidesvært at få den op -
faktisk mærkeligt for med en puls på de 150 burde den hoppe op og ned 150
gange i minuttet. *g*

> Efter du har gjort dig dine første erfaringer med kunsten "at elske",
> så stiller du ikke det spørgsmål igen.

Det er jo ikke altid de første gange svarer på de spørgsmål.

--
Pita

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 20-08-02 19:48

[kurt | Sun, 18 Aug 2002 17:20:51 +0200]

>Hvad er så "normal" størelles, min er i kampklar
>stand: 16-18 cm lang og 3½-4 cm tyk. Er det normalt eller er det småt.

Rent statistisk mener jeg at din er en anelse længere end hvad der er
'normalt'; rent personligt mener jeg at din er en anelse tyndere end
gennemsnittet :)

Men - du skal ikke gøre noget ved den; den har klart en god størrelse.

René
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Keld Gydum

Dato : 20-08-02 21:08

René skriver ...

> Rent statistisk mener jeg at din er en anelse længere end hvad der er
> 'normalt'; rent personligt mener jeg at din er en anelse tyndere end
> gennemsnittet :)

Da jeg var i lære - sagde man som standart - 2 håndsbredder
og hovedet frit ..

I øvrigt er det ikke størrelsen Kurt - det vil du kunne
læse i mange Sex Brevkasser - så tag du den blot med ro ...

Hvad stod der på Herretoilettet ?

"Træd nærmere - den er mindre ind du tror - "

Hilsen Kuno

Fra : Kuno

Dato : 20-08-02 21:14

René skriver ...

Fra : Pita

Dato : 20-08-02 21:29

"Kuno" <Kuno@lite.dk> wrote in message
> Da jeg var i lære - sagde man som standart - 2 håndsbredder
> og hovedet frit ..

Jeg har nogle store hænder så

--
Pita

Fra : David T. Metz

Dato : 21-08-02 11:55

"Rene' Hjorth" skrev > [kurt | Sun, 18 Aug 2002 17:20:51 +0200]

> Rent statistisk mener jeg at din er en anelse længere end hvad der
er
> 'normalt'; rent personligt mener jeg at din er en anelse tyndere end
> gennemsnittet :)

Forkert. Se min post ovenfor. "Tykkelse" er et uklart mål, hvis vi
kalder det diameter og tilnærmer tværsnittet (av!) en cirkel giver 3,5
cm en omkreds på 11 cm og 4 cm giver en omkreds på 12,5 cm. Det er dog
et usikkert tal, mål i stedet omkredsen (brug evt. snor). Begge tal er
med de usikkerheder der er dels i kendte undersøgelser inden for
området dels i Renes angivelse "typisk".

> Men - du skal ikke gøre noget ved den; den har klart en god
størrelse.

Klart.

David

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-08-02 22:06

[David T. Metz | Wed, 21 Aug 2002 12:54:34 +0200]

>Forkert. Se min post ovenfor. "Tykkelse" er et uklart mål

Måske nok, men når jeg skriver "rent personligt" og afslutter sætningen
med en smiley; er det da fordi at det er den opfattelse jeg har dannet
på grundlag af (alle) de pikke jeg har set.

Fra : David T. Metz

Dato : 22-08-02 08:58

"Rene' Hjorth" skrev > [David T. Metz | Wed, 21 Aug 2002 12:54:34 +0200]

> Måske nok, men når jeg skriver "rent personligt" og afslutter sætningen
> med en smiley; er det da fordi at det er den opfattelse jeg har dannet
> på grundlag af (alle) de pikke jeg har set.

Ja, ja - OK. IMHO burde du så nok have skrevet noget i retning af "min
personlige erfaring om gennemsnit" - hvilket jo er noget lidt andet. Jeg
overså din smiley - men min pointe var at slå fast at der "statistisk"
(altså ikke min personlige) ikke var grund til at karakterisere det som "en
anelse tyndere en gennemsnittet". Men det kommer jo i høj grad an på
målemetode - "tykkelse" er ikke lige til at måle på et krumt objekt ...
Medmindre man bruger en skydelære selvf. men det er jo ikke alle der ligger
inde med sådan én ...

David

Fra : Gudrun Hansen

Dato : 22-08-02 09:04

"David T. Metz" <dtm.ioa@Du_Kan_Tro_Nej*cbs.dk> ulejligede sig med at
skrive:

[SNIP]

>Medmindre man bruger en skydelære selvf. men det er jo ikke alle der ligger
>inde med sådan én ...

De kan da smutte forbi en nærliggende Teknisk Skole - de låner sikkert
gerne deres ud, når de hører om den videnskabelige baggrund for
lånet...

*Griner nu stadig ved tanken om bukser nede om hælene og skydelære...*

Knus Gudrun

Fra : David T. Metz

Dato : 22-08-02 10:13

"Gudrun Hansen" skrev
> *Griner nu stadig ved tanken om bukser nede om hælene og skydelære...*

Hvis du vidste, hvad mange af os gør ... Jeg gætter nu på at noget
tilsvarende gør sig gældende for mange kvinder og størrelsesvurdering på
andre legemsdele ...

David

Fra : Kurt

Dato : 22-08-02 10:35

Har haft lidt probs med mail, I am back:)
Alt snippet

Til Gudrun

Var det ikke dig der gerne ville mærke at du fik noget??
Hvad så med spørgsmålet om ringe og pumper??

Fra : Gudrun

Dato : 22-08-02 15:16

"Kurt" <skin@ofir.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Har haft lidt probs med mail, I am back:)
>Alt snippet
>
>Til Gudrun

Daws Kurt...

>Var det ikke dig der gerne ville mærke at du fik noget??

Jo, tror du ikke de fleste kvinder har det sådan?

>Hvad så med spørgsmålet om ringe og pumper??

Hvad med det?

Jeg har intet forhold til det... Mener en mand det kan gøre noget for
ham, skal han da benytte sig af det.

Jeg tror det i langt højere grad handler om at acceptere sig selv og
så finde en at elske (med) som gør det samme...

Knus Gudrun

Fra : Chokmah

Dato : 22-08-02 16:17

On Thu, 22 Aug 2002 11:34:57 +0200, "Kurt" <skin@ofir.dk> wrote:

>Har haft lidt probs med mail, I am back:)
>Alt snippet
>
>Til Gudrun
>
>Var det ikke dig der gerne ville mærke at du fik noget??
>Hvad så med spørgsmålet om ringe og pumper??

Kurt hvis i har haft en privat korspondance - så synes jeg det er en
ringe ide at gengive dele af den her i en offeneltig nyhedes gruppe -
jeg synes faktisk det udtrygger en temligt ringe karekter hvis man har
indgåed i noget der rigemeligtvis kan betragtes som fortroligt i
almindelighed eller sagt på en anden måde det gør man simpelthænd
ikke.

jeg vil satme være blevet sur

MvH
Bo M Mogensen

Fra : David T. Metz

Dato : 22-08-02 16:37

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev

> [...]
> indgåed i noget der rigemeligtvis kan betragtes som fortroligt i
> almindelighed eller sagt på en anden måde det gør man simpelthænd

Ro på!
Se tråden:
"Størrelsen...er den vigtig?"
- Som Gudrun startede ...

David

Fra : Chokmah

Dato : 22-08-02 20:03

On Thu, 22 Aug 2002 17:37:12 +0200, "David T. Metz"
<dtm.ioa@Du_Kan_Tro_Nej*cbs.dk> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev

>Ro på!
>Se tråden:
>"Størrelsen...er den vigtig?"
>- Som Gudrun startede ...

jamen det var nu ud fra en genrel debat vinkel hvad man bør og ikke
bør tage med i en debat - der vil jeg mene om man skal refere til
begivenheder af personelig karekter der rækker sig ud over en selv så
bør man have anden skribents skriftelige samtygge det kan selvfølig
være at det har fundet sted <`?
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Gudrun

Dato : 22-08-02 20:42

Chokmah <chokmah@c.dk> ulejligede sig med at skrive:

Hejsa Bo

Vi har ikke haft nogen privat korrespondence, men jeg deler så absolut
dit synspunkt omkring det at gengive private skriverier - eller for
den sag skyld andet af privat karakter herinde, uden man med sikkerhed
ved at modparten har det okay med det.

> [...]
>begivenheder af personelig karekter der rækker sig ud over en selv så
>bør man have anden skribents skriftelige samtygge det kan selvfølig

Som sagt - ingen privat korrespondence og vi to er enige

Knus Gudrun

Fra : Chokmah

Dato : 23-08-02 16:35

On Thu, 22 Aug 2002 21:41:41 +0200, Gudrun <great_gudrun@hotmail.com>
wrote:

HI Gudrun bedre sent ind arldrig

>Vi har ikke haft nogen privat korrespondence,

nå jeg synes bare der var en på et tidspunkt der skrev noget i den
retning og det synes jeg var lidt tyndt

>men jeg deler så absolut
>dit synspunkt omkring det at gengive private skriverier - eller for
>den sag skyld andet af privat karakter herinde, uden man med sikkerhed
>ved at modparten har det okay med det.

jamen der er en verden til forskeld - på usnet debater også private
mail icq samtaler messneger tlf face2face - der vil jeg som sagt blive
skide sur om det betød noget eller ej.

>Som sagt - ingen privat korrespondence og vi to er enige

ja ja _ nå men det kan såre enkelt under mig hvis der er nogen der
ikke kan tage det som en selvfølige.

bedste hilsner
Bo M Mogensen

Fra : Gudrun

Dato : 23-08-02 16:43

Chokmah <chokmah@c.dk> ulejligede sig med at skrive:

>On Thu, 22 Aug 2002 21:41:41 +0200, Gudrun <great_gudrun@hotmail.com>
>wrote:
>
>HI Gudrun bedre sent ind arldrig

Jeps... Vidste du ventede...

> [...]

>jamen der er en verden til forskeld - på usnet debater også private
>mail icq samtaler messneger tlf face2face - der vil jeg som sagt blive

Likewise...

>ja ja _ nå men det kan såre enkelt under mig hvis der er nogen der
>ikke kan tage det som en selvfølige.

Jeps... Det samme her!

Knus Gudrun

Fra : Clark Kent

Dato : 22-08-02 23:39

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> begivenheder af personelig karekter der rækker sig ud over en selv så
> bør man have anden skribents skriftelige samtygge det kan selvfølig

Du er off-topic............vær venlig at holde dig til emne ifgl. gruppens
fundats

Fra : Steen Johansen

Dato : 23-08-02 17:39

"Clark Kent" <henrigath@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Bo M Mogensen

Du er off-topic............vær venlig at holde dig til emne ifgl. gruppens

Ja men det er jo bare Chokmah Bo M Mogensen og så går det nok
havde været BW stillede sagen sig meget anderledes
MvH Steen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-08-02 16:48

[Gudrun Hansen | Thu, 22 Aug 2002 10:03:56 +0200]

> [...]
>lånet...
>*Griner nu stadig ved tanken om bukser nede om hælene og skydelære...*

Hmmm, jeg må hellere indrømme at jeg finder denne tanke uhyre
fængende...

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-08-02 16:47

[David T. Metz | Thu, 22 Aug 2002 09:57:57 +0200]

>Medmindre man bruger en skydelære selvf. men det er jo ikke alle der ligger
>inde med sådan én ...

Nej, og jeg kunne snildt forstille mig at objektet ville blive mindre,
når man nærmede sig med en sådan spids én - hvilken igen ville forringe
datagrundlaget