MS Windows
briani 27239
Min xp fryser ...
Fra : BS

Dato : 18-08-02 13:35

Hej med jer .....
Jég har et underligt problem når jeg starter maskinen så når den er klar så
frys den og så trykker jeg på ctrl og alt og delete så kommer jobliste og
afslutter den så kan jeg komme vider igen ved at trykke på start knappen og
ikoner men efter 2-3 min gør den det igen så fryser den igen og trykker på
ctrl & alt & del igen så køre den igen og efter 2-3 min gør den igen . Så
prøve jeg at format den og installer xp igen men det er det samme problem
igen og igen .........

Fra BS

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-08-02 16:02

BS skrev bl.a.:

> [...]
> jobliste og afslutter den så kan jeg komme vider igen ved at trykke
> på start knappen og ikoner men efter 2-3 min gør den det igen

Hvilke programmer er det, der ikke svarer? Hvad er det du afslutter?

> Så prøve jeg at format den og
> installer xp igen men det er det samme problem igen og igen .........

Måske kan det skyldes en driver der svigter.

Prøv at skrive lidt om hvilke dele computeren består af og hvilke drivere du
har installeret.

--
Lars