Max hastighed på CUV4X
Fra : Cmagic

Dato : 18-08-02 13:13

Hej!

Jeg har for et par år siden købt et CUV4X motherboard med en PIII EB
667/133.

Jeg har overvejet at sætte en større processor i, men jeg er ikke helt klar
over hvor meget MB'et kan klare (spec'en siger bare 800+).

Er der nogen der var noget viden omkring dette?

Jeg har ikke rigtigt fulgt med i udviklingen i den sidste tid, så er der
noget specielt jeg skal være opmærksom på?
Jeg har hørt at FCPGA2, ikke kan bruges da de er til Tualatin - stemmer det?

Hvilke navne skal det processorer der passer til CUV4X have?

På forhånd tak
Cmagic

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-08-02 21:12

"Cmagic" <cmagic@nospam.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
klar
> over hvor meget MB'et kan klare (spec'en siger bare 800+).

Med en bios update burde den klare 1000mhz uden problemer

> [...]
det?

> Hvilke navne skal det processorer der passer til CUV4X have?

Asus er jo lidt geniale til tider....
Det er nemt at se hvilken boards understøtter hvad, hvis man altså var klar
over det....

CUV4X = CU for Coppermine
TUV4X = TU for Tualatin

/Peter

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-08-02 21:15

"Peter Jensen" <peter.jensen@"nospam"direkte.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> det?

> Asus er jo lidt geniale til tider....
> Det er nemt at se hvilken boards understøtter hvad, hvis man altså var

Rettelse
> CUV4X = CU for Coppermine
Pentium III EB 1000MHz
> TUV4X = TU for Tualatin