MS Windows
briani 27239
Format af C med windows XP (HASTER)
Fra : HB Nielsen

Dato : 18-08-02 12:24

Hvordan gøres dette??????

MVH
HB

--

\\ ! //
(@) (@)
----------o00-(_)-00 o------------
hb_nielsen@hotmail.com
http://www.fusk.subnet.dk
http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html_bruger=1195
ICQ: 146767860

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-08-02 12:50

On Sun, 18 Aug 2002 13:24:20 +0200, "HB Nielsen"
<hb_nielsen@hotmail.com> wrote:

>Hvordan gøres dette??????
>
>MVH
>HB
Har du fat eller ntfs?
Du kan gøre det fra cd-rommen eller en dos-diskette.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : HB Nielsen

Dato : 18-08-02 16:18

Det er en fat 32

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 18-08-02 20:49

HB Nielsen wrote:
> Det er en fat 32

Boot op på windowscd'en du får et valg på et
tidspunkt under installationen. Eller boot på
på en startdiskette i Adrevet og skriv format c:

Ellers læs http://www.wintip.dk/9x/artikler/win_install.htm

Du får lige en OHL *)1 www.bootdisk.com

mvh
Henning

*)1 Oftest Henviste Link

Fra : Gevaldi

Dato : 18-08-02 12:57

HB Nielsen skrev:
> Hvordan gøres dette??????

Overdrivelse fremmer ikke altid forståelsen, det
gælder både antallet af spørgsmålstegn og 8 linier
i din signatur, eller skulle jeg sige efter din signatur
adskiller, for din signatur står jo heller ikke derunder.

Haster dit spg., så haster det også med at få
læst ovenstående link, efterfølgende er jeg villig
til at besvare dit spg.

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 18-08-02 13:38

> [...]
> http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html
>
> Haster dit spg., så haster det også med at få
> læst ovenstående link, efterfølgende er jeg villig

Har du fået solstik eller hva'? Jesus Christ, magen til petitesserytter skal
man lede længe efter... (Orv, der er vist to punktummer for meget... eller
hva'?)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-08-02 16:52

Sun, 18 Aug 2002 14:37:42 +0200, skrev "Mads Jakobsen"
<madsjakob@hotmail.com>:

>Har du fået solstik eller hva'? Jesus Christ, magen til petitesserytter skal
>man lede længe efter... (Orv, der er vist to punktummer for meget... eller
>hva'?)

Signaturen er på ti linjer og ikke de anbefalede fire linjer,
hvis man skal følge netiketten.

Endvidere er signaturadskilleren også forkert, der mangler et
mellemrum efter -- (skal være "-- ").

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.