Warcraft 3(sikkerhedskopi)?
Fra : Jens

Dato : 18-08-02 11:44

Hej
Er der nogen der ved hvordan man får lavet en sikkerhedskopi af warcraft 3?
Vh Jens

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-08-02 17:45

"Jens" <vet@cool.dk> wrote in message
> Hej
> Er der nogen der ved hvordan man får lavet en sikkerhedskopi af warcraft
3?
> Vh Jens

Ja, lav et image af cden ...Leg evt med nero?

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-08-02 19:42

On Sun, 18 Aug 2002 18:44:31 +0200,
Peter Jensen <mentor@haiku.dk> wrote:

> "Jens" <vet@cool.dk> wrote in message
> 3?
>
> Ja, lav et image af cden ...Leg evt med nero?

Virkede ikke for mig. CD'en kan bruges på Macintosh, men ikke
i Windows.

--
Povl H. Pedersen -
Use 2 letters from first+last name to form username@home.terminal.dk

Fra : Serenity

Dato : 18-08-02 20:04

Hmm, jeg syntes nu at det ultimative kopiprog må da være CloneCD, som bare
rykker og er ligeglad med de fleste sikringer.

[Serenity]

Fra : Santa Xcaze \(J. Roh~

Dato : 19-08-02 10:18

SNIP

Bare lav en kopi af spillet og så lav en mappe på cd'en med crack i!
www.gamecopyworld.com