MS Windows
briani 27239
Nyt hardware under XP
Fra : CLIX

Dato : 18-08-02 11:11

Jeg har lige forsøgt at smide en ny CPU i min maskine, og den bliver
også fundet af min BIOS, men Win XP vil ikke starte.
Jeg har hørt rygter om at det kan skyldes, at jeg har skiftet for mange
ting ud her på det sidste, inden for de sidste par mdr. er der kommet
flg. i:
Ny floppy
Ny brænder
Nyt DVD-drev
MPEG kort
Nyt grafikkort

Og nu CPU.

Kan det virkelig passe at det er der problemet er, og i så fald, hvad
kan jeg gør ved det ( helst uden format c: )

http://www.kandu.dk/

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 18-08-02 12:25

"CLIX" <CLIX.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan det virkelig passe at det er der problemet er, og i så fald, hvad
> kan jeg gør ved det ( helst uden format c: )

Det burde ikke være noget problem - det er bare ret umuligt at sige noget
om, når du ikke skriver noget om hvilken fejl den giver dig...

Hvor langt når den under opstart? Er du nu sikker på at din processor virker
og er sat rigtigt i? Sidder køleren ordentlig? Osv...

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)