Splitcane
Fra : Erik Munck

Dato : 18-08-02 08:12

Er der nogen i gruppen der kender en evt. salgspris på en splitcane
fluestang. Der er en ekstra spids med og byggeren er Poul Young, Detroit
USA. Jeg har hørt at den ang. skulle være bygget i 1936 , - er der hjælp at
hente, eller hvor får jeg ette oplyst.

Erik Munck

Fra : KontaktNOSPAM@fisket~

Dato : 18-08-02 08:25

Fra : KontaktNOSPAM@fisket~

Dato : 18-08-02 08:28

> [...]
> fluestang. Der er en ekstra spids med og byggeren er Poul Young, Detroit
> USA. Jeg har hørt at den ang. skulle være bygget i 1936 , - er der hjælp

Måske du kan bruge dette link?
http://hjem.get2net.dk/paaske/dgk/
Det er til dansk grejsamlerklub, de bør nok vide et eller andet.

Med venlig hilsen

Ole - www.fisketips.dk Dialog krydret med konkurrence

Fra : Erik Munck

Dato : 18-08-02 12:34

Tak for oplysningen - jeg vil kontakte dem, men hvis der er nogen der har
viden vedr. mit spørgsmål, så modtages stadig.

Erik Munck

"KontaktNOSPAM@fisketips.dk" <kontaktNOSPAM@fisketips.dk> skrev i en
meddelelse news:3d5f4bf3$0$27844$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Henrik Leth

Dato : 18-08-02 17:46

En Poul Young er vist noget af et klenodike. Du kan prøve at kontake
Preben Torp jacobsen som også er ejer af en PY stang. Se [
http://www.flyleaves.dk/ ]Nyt link

erik.munck@get2net.dk skriver:

***
Henrik Leth
http://home4.inet.tele.dk/leth

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 18-08-02 18:15

> [...]
> fluestang. Der er en ekstra spids med og byggeren er Poul Young, Detroit
> USA. Jeg har hørt at den ang. skulle være bygget i 1936 , - er der hjælp

Når du vil sælge den, foreslår jeg at du holder auktion på www.ebay.com -
der finder du garanteret en del villige købere.