MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
OpenOfice.org
Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-08-02 07:33

Jeg skal til at hente OpenOrfice 1.01, men er ikke sikker på hvilken
fil jeg skal hente fra http://mirrors.sunsite.dk/openoffice/1.0.1/
nogen der ved hvilken af dem det skal være?

| OOo_1.0.1_Win32Intel_install.zip 16-Jul-2002 02:01 51M
| OOo_1.0.1_Win32Intel_solver.zip 16-Jul-2002 02:01 149M

Og nogen der ved om det er en dansk version eller om det stadig kun er
en engelsk man får, når man har valgt dansk?
Den 1.0 jeg har installeret i foråret er Engelsk og kun med Engelsk
ordbog, og så har den problemmer med at gemme i .DOC, og vennerne
bruger MS,,,

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-08-02 07:41

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> wrote in message
> Jeg skal til at hente OpenOrfice 1.01, men er ikke sikker på hvilken
> fil jeg skal hente fra http://mirrors.sunsite.dk/openoffice/1.0.1/
> nogen der ved hvilken af dem det skal være?

Den der skal du bruge...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-08-02 07:53

On Sun, 18 Aug 2002 08:40:35 +0200, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>Den der skal du bruge...

OK, ved du hvad den anden er for en fisk?

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 18-08-02 08:22

Ivar Madsen <news-12-04-02@milli.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:rmfulu8jnsqa0ec5rieo8ou5otb8n4kem7@4ax.com...
> [...]
>
> Og nogen der ved om det er en dansk version eller om det stadig kun er
> en engelsk man får, når man har valgt dansk?

Open Office er kun på engelsk men du kan stadigvæk downloade Staroffice 5.2
på dansk på www.supportweb.dk
De har åbenbart glemt at fjerne den fra deres side efter at det blev et
betalingsprogram,

Mvh. Finn

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-08-02 08:44

On Sun, 18 Aug 2002 09:22:18 +0200, "FINN EGMOSE"
<fimus@post.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>på dansk på www.supportweb.dk
>De har åbenbart glemt at fjerne den fra deres side efter at det blev et

Det er ikke en forglemlse, du kan hente den / købe CD udgaven af
staroffice 5.2 indtil 6.0 er klar i en dansk udgave.
Nogen der ved hvornår staroffice 6.0 bliver klar på danske?
Hvad for forskællene på staroffice 6.0 og openoffice 1.0?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-08-02 08:21

Måske kunne denne side hjælpe dig http://ooodocs.org/dictinstall/

--
Lars

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-08-02 08:42

On Sun, 18 Aug 2002 09:20:52 +0200, "Lars Jørgensen"
<lagojo@hotmail.DOT.com> wrote:

>Måske kunne denne side hjælpe dig http://ooodocs.org/dictinstall/

Se, så fik jeg den til at kunne udføre dansk stavekontrol, men så så
jeg jo også at den er oversat til dansk, men da jeg hentede staroffice
1.01 valgte jeg dansk, men fik den stadig i engelsk udgave, hvor
henter jeg så den danske sprogfil? for jeg går ud fra at det bare er
en sprogfil den henter menuordene fra, og hvad med hjælpen, er den
også oversat til dansk?

Og så er der problemmet med at gemme i .doc Kan du også hjælpe her?

Fra : Torben Nielsen

Dato : 18-08-02 09:04

> Og så er der problemmet med at gemme i .doc Kan du også hjælpe her?

Hvad består problemet i mere specifikt?

Mvh.
Torben

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-08-02 15:37

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-08-02 21:44

> [...]

Det betyder bare at OO kan ting som Word ikke kan.

Du kan sagtens gemme i Word-format, men du mister noget ved det, noget som
kun OO kan.

Hvis du var med på StarOffice under OS/2, så ville du vide det. Word er et
underlegent system.

Fra : Edmund

Dato : 18-08-02 10:39

Ivar Madsen skrev:

> Og nogen der ved om det er en dansk version eller om det stadig kun er
> en engelsk man får, når man har valgt dansk?

hent den danske herfra
http://mirrors.sunsite.dk/openoffice/localized/da/

Når du har installeret ordbog fra
http://ooodocs.org/dictinstall/

Hvis det er den danske udgave du har skal du ind i funktioner /
indstillinger /spracheinstellungen / sprachen

Du skal så sætte default sprog til nederlandsk
ja nederlandsk fordi der er fejl i oversætningern.

Hvis du bruger den engelske openoffice skal du ind samme sted, men her
virker indstillinger som de skal.
--
Mvh Edmund