Naja - min nye killing
Fra : Bente Lyngsøe

Dato : 17-08-02 19:40

så fik vi hentet killingen.

det var hos et rigtigt hash hoved vi fik hende, men det kan kilingen jo ikke
gøre for.

svigermor mente den skulle heder Naja så det kom den til.
Naja har en rigtig beskidt grå farve med lyse pletter i.
lige nu liger hun og sover, det lille pus er brændt ud for batterier for
idag.

Laban er bange for naja. er der nogen der kan svare på hvorfor???

Bente

Fra : Niels Peter

Dato : 17-08-02 20:10

"Bente Lyngsøe" <amidala@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> idag.
>
> Laban er bange for naja. er der nogen der kan svare på hvorfor???

Jamen, man ved jo aldrig, hvad sådan en killing kan finde på - og samtidig
ved han, det er en killing, det betyder at han som de fleste andre voksne
katte er tilbageholdende med at "tage til genmæle" over for det lille dyr.
Instinkterne vil med andre ord få ham til at finde sig i mere fra den lille,
end han ville finde sig i fra en voksen kat.
Alt dette ved han, og derfor ved han også, der venter en hård tid, til den
lille er faldet til og faldet til ro.
Det er altså helt normalt ...

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 17-08-02 20:13

Tillykke med det lille pus.

/ Inger Kaya

Fra : Linda

Dato : 18-08-02 23:27

Min store kat Frederik var osse bange for Laban, som min killing hedder, der
gik sådan ca 14 dage, i dag tumler de rundt og slåser for sjovt. hvor
Frederik passer på ikke at skade ham, så det går fint *S*
Mvh
Linda