Nyt Tori Amos nummer
Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 17-08-02 19:24

er lagt ud på <http://channels.netscape.com/ns/music/ch/songs_first.jsp>

- et noget pænt nummer uden nogen som helst skæve kanter -
lad os håbe det ikke er repræsentativt for det nye album.

I øvrigt er "Siren" et fantastisk nummer som jeg nær havde
overset. Det findes så vidt jeg ved kun på "Great Expectations"
soundtrack'et (eller hvad??) - og så selvfølgelig på Kazaa.

Ulrik Magnusson

Fra : Stig Nygaard

Dato : 18-08-02 20:52

Hej Ulrik

Ulrik Magnusson wrote:
> - et noget pænt nummer uden nogen som helst skæve kanter -
> lad os håbe det ikke er repræsentativt for det nye album.

Jeg har haft lejlighed til at høre en del numre som skulle være fra det
kommende album. Desværre har jeg tænkt som dig. Det lader til at være et
ret ordinært og pænt album efter hvad jeg har hørt.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Esben I.

Dato : 20-08-02 23:18

Stig Nygaard wrote:

> ret ordinært og pænt album efter hvad jeg har hørt.

ligemeget...Tori er bare for lækker
mvh
Esben I.