Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
vandtæt pose/taske til kamera
Fra : Alba

Dato : 17-08-02 18:51

Hej

Jeg skal på en kort trekking tur, og vil høre om der er nogen der kan
anbefale en god vandtæt pose/taske til at have om mit EOS300 kamera, og
samtidig tage billeder uden at tage kamerat ud af posen/tasken

Hilsen
Alba

Fra : Gjøl

Dato : 17-08-02 21:28

Alba wrote:
> [...]
> anbefale en god vandtæt pose/taske til at have om mit EOS300 kamera,
> og samtidig tage billeder uden at tage kamerat ud af posen/tasken

Ja den hedder Ortlieb Tragesystem, og zoomtaske, det er totalt vand og
ikke at glemme støvtæt. Tasken har en almindelig skulderrem og tasken er
3-kantet så kameraet sidder sikkert og godt, med objektivet nedad,
Tragesystemet/bæresystemet er et sæt remme der er krydset på ryggen og 4
karabinhager der monteres i 4 D-ringe i tasken, den sidder nu på brystet
og kameraet er nemt at hive op og skyde med.
Fordelen ud over støv/vandtæthed er at remmene ikke genere selv om du
har en rygsæk på, men på den anden side begrænser det dit fotoudstyr til
kamera og objektiv.
Men ikke at den sidder i tasken hele tiden, den skal udenfor for at du
kan tage billeder.

Fra : max

Dato : 18-08-02 00:53

måske er det hva du søger.. www.ewamarine.com