Har jeg ikk tidligere følt mig så kattesla~
Fra : Inger Kaya

Dato : 17-08-02 16:25

Trold er simpelhen på een måde skøn og på een måde for meget.

Han vil gerne ud men efter hans uheld har han aliigevel ikk været glad
for at være "alene" ude. Og i denne varme må jeg indrømme at jeg orker
ikk lige at gå med ham ud - så han får at blive inde.

Men så mente han - alle kneb må gælde. Han ved, at miver de små så er
jeg der. Så hva gør han - miver som en killing... selv Tinka kom
susende for at se hvad der galt med de små..*SUK*

Men ku ikk lade være at trække lidt på smilebåndet når en vokset kat
på næsten 3 ½ år kunne finde på den slags. Men følte mig også samtidig
meget som katteslave....*GGG*

/ Inger Kaya

Fra : Elwarth

Dato : 17-08-02 22:04

> Men så mente han - alle kneb må gælde. Han ved, at miver de små så er
> jeg der. Så hva gør han - miver som en killing...

Hæ, hæ, og så siger nogen, at katte kan man da ikke lære noget

Dorthe

Fra : Kate

Dato : 18-08-02 00:21

Inger Kaya <Tumling111@gmx.net> wrote in
> kat på næsten 3 ½ år kunne finde på den slags. Men følte mig også
> samtidig meget som katteslave....*GGG*

Utroligt så snu de kan være
Lante er vidst overbevist om at det er min skyld at alle natsværmere og
andet godt flyver helt oppe under loftet, hvor han ikke kan fange dem.
Han brokker sig da i hvert fald hver gang vi får øjenkontakt

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-08-02 01:27

In article <ajmlnu$1nc$7@sunsite.dk>, Kate <kateREMOVE@oliwer.dk> wrote:

> Lante er vidst overbevist om at det er min skyld at alle natsværmere og
> andet godt flyver helt oppe under loftet, hvor han ikke kan fange dem.
> Han brokker sig da i hvert fald hver gang vi får øjenkontakt

*Fnis* kom til at tænke på dengang Ditte havde sat næsen op efter at få
fat på en edderkop, der sad oppe i loftet. Desværre for hende havde den
placeret sig sådan, at ligegyldigt hvad hun klatrede op på (hylder,
skabet, døren) - så var den liiige netop uden for rækkevidde. Ditte er
en tålmodig sjæl, når det gælder jagt, så hun prøvede igen og igen. Men
til sidst måtte hun jo indse, at den gik bare ikke. Og så kiggede hun
strengt ned på mig (fra skabets top) og gav mig et møgfald af rang *gg*
Nå, det var da nok også for dårligt, at jeg ikke hentede en stige og
klatrede op og hentede den til hende. Onde mor! *ss*

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar