Off topic spgsm -> Apache
Fra : TH

Dato : 17-08-02 15:55

Hej,

Ja jeg ved det, men der er ingen Apache NG på DK...Og mon ikke de fleste
herinde kører med Apache?!

Er det ikke muligt at lave "Sites" i Apache magen til en "Site" eller "Virt.
Directory" i IIS?

/TH

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-08-02 17:32

TH wrote in <3d5e63b2$0$88378$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Er det ikke muligt at lave "Sites" i Apache magen til en "Site" eller
> "Virt. Directory" i IIS?

Det skulle undre mig meget, hvis man ikke kan. Men hvad er det?

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : TH

Dato : 17-08-02 21:43

Hej,

> Det skulle undre mig meget, hvis man ikke kan. Men hvad er det?

Ok...det bekræfter min mistanke om at de fleste herinde kører Apache :)

Altså "Site" er således at du kan have fx. 3 helt forskellige
internet-applikationer på samme Apache server...

Fx. www.microsoft.com, www.linux.org og www.someoneelse.com på samme
http-server. Uafhængigt af hinanden...ie. som var de på 3 forskellige
fysiske maskiner.

/TH

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 17-08-02 22:25

"TH" <th@cogito.dk> skrev den Sat, 17 Aug 2002 22:42:53 +0200 i
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

>Altså "Site" er således at du kan have fx. 3 helt forskellige
>internet-applikationer på samme Apache server...

Jeg kører godt nok Apache, men er ikke den store Apache-ekspert... men
er det 'virtual host', du tænker på? I så fald kan du læse om det her:

http://httpd.apache.org/docs/vhosts/index.html

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : TH

Dato : 17-08-02 22:42

Hej,

> Jeg kører godt nok Apache, men er ikke den store Apache-ekspert... men
> er det 'virtual host', du tænker på? I så fald kan du læse om det her:

Jeps. Det var det...takker.

/TH