Visning af hastighed på opkobling
Fra : Bjarne Petersen

Dato : 18-02-01 22:02

Hej

Måske er det lidt off tropic (eller forkert newsgroup), men jeg prøver
alligevel.

Når man jeg nu er online, har jeg de to "små grønne skærme" nede i højre
hjørne af skærmen, når musen så stilles henover dem kan man se hvor mange
bytes som er sendt og modtaget samt hvad hastighed der er koblet på med.
Denne hastighed står dog bare til 64000 hele tiden hvilket vel bare er den
ideelle isdn hastighed med en kanal åben.
Er der nogen som kender et lille program eller lignende som kan vise den
aktuelle download rate i stedet for de "små grønne skærme"?

Med venlig hilsen
Bjarne Petersen

Fra : J. Trolle.

Dato : 18-02-01 21:54

>Måske er det lidt off tropic (eller forkert newsgroup), men jeg prøver
>Er der nogen som kender et lille program eller lignende som kan vise den
>aktuelle download rate i stedet for de "små grønne skærme"?

Tror ikke det er den rette gruppe.
Men prøv det prgoram der hedder DU Meter (fra Tucows)..