Nokia 3310 i vaskemaskinen
Fra : Morten Nielsen

Dato : 17-08-02 14:32

Hello
Har en Nokia 3310 som kæresten desværre har smidt en tur i vaskemaskinen.
Udover at fyre hende, hvad gør jeg så lige? Telefonen er helt død!

/Morten

Fra : Jochke

Dato : 17-08-02 15:06

"Morten Nielsen" <morten@has.dk> wrote in message
> Hello
> Har en Nokia 3310 som kæresten desværre har smidt en tur i vaskemaskinen.
> Udover at fyre hende, hvad gør jeg så lige? Telefonen er helt død!

Køber en ny.

/Jochke

Fra : Kim

Dato : 17-08-02 15:49

Køber en vandtæt Ericsson næste gang

Kim

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 17-08-02 15:52

Køb en ny!!! Det giver dig også muligheden for at skifte til en nyere model!
:)

Se - det er slet ikke så slemt!

/Jonas

Fra : MaRk

Dato : 17-08-02 15:55

..
> Udover at fyre hende,

Du fyrer vel ikke din kæreste for saådan en gammel telefon??

Fra : Morten Holm

Dato : 17-08-02 17:27

> Har en Nokia 3310 som kæresten desværre har smidt en tur i vaskemaskinen.
> Udover at fyre hende, hvad gør jeg så lige? Telefonen er helt død!

Nu når du har fyret din kærste....... KAN du så ikke lige give mig hendes
telefon nummer??? *lol*...

Du kan jo gå ind i dk.marked.privat.telefon.mobil og finde en billig en
der.....

mvh
morten

Fra : Per LH

Dato : 17-08-02 19:12

> Udover at fyre hende, hvad gør jeg så lige? Telefonen er helt død!

Tænk dig om før du fyrer kæresten. Sidst jeg fyrede en kæreste opdagede jeg
at hun også havde gjort husligt arbejde. Efter at have fået fire afslag på
at få hjemmehjælp blev jeg nødt til at få mig en ny kæreste...
Det ville ikke være rart om du selv skulle til at vaske dine telefoner, vel?

Per

Fra : Mobilfix

Dato : 19-08-02 18:04

> [...]
> Har en Nokia 3310 som kæresten desværre har smidt en tur i vaskemaskinen.
> Udover at fyre hende, hvad gør jeg så lige? Telefonen er helt død!

Du ringer til Mobilfix,på nr. 28648886 , så skal jeg gerne lave den for dig
!
Mvh. stephan

Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-08-02 20:55

Hey Morten,

"Morten Nielsen" <morten@has.dk> wrote in news:3d5e5066$0$679$ba624c82
@nntp04.dk.telia.net:

> Har en Nokia 3310 som kæresten desværre har smidt en tur i vaskemaskinen.
> Udover at fyre hende, hvad gør jeg så lige? Telefonen er helt død!

Køber en ny telefon - og husker at tømme lommerne næste gang...

** Lars

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 22-08-02 22:53

> Køber en ny telefon - og husker at tømme lommerne næste gang.

Der er desværre nok ikke andet for :(