Løven, heksen og garderobeskabet !!
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-08-02 14:31

monstro nogen ved om "Løven, heksen og garderobeskabet" findes på video
( eller DVD ) ??
- mener den hedder så`n ellers hedder den "Landet Narnia" og er en
filmatisering af C.S. Lewis´børnebøger.

http://www.kandu.dk/

Fra : Devast8or

Dato : 17-08-02 15:14

Det lyder som om det er den her du leder efter
<http://us.imdb.com/Title?0094500>. Ifølge reklamen til højre har Amazon.com
den både på VHS og DVD. Der er iøvrigt tre film i serien, bare søg på
"Narnia" på imdb.com

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Merete

Dato : 17-08-02 20:17

Jeg har læst et sted (vistnok berlingske tidende), at det bliver den næste
fantasyserie, der bliver filmatiseret som spillefilm efter LOTR og Harry
Potter. Håber det er rigtig - de gamle indspilninger er så kikset lavet mht
Aslan, faunen, kentauerne, og man kunne lave den meget bedre med den nye
teknologi. Tegneserien er også grimt lavet og uden magi.

Det skulle være Løven, heksen og garderobeskabet, de ville lave først, og
det er jo sådan set også etteren, men mon de så vil lave "troldmandens nevø"
som nummer to eller 7? Det er jo en prequel til LH&G.

Hilsen
Merete
(der også håber på en filmatisering af Hobitten en dag)

Fra : Potzy

Dato : 17-08-02 20:36

"Fnollerpige" <Fnollerpige.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:I6s79.5507$ww6.746129@news010.worldonline.dk...
> monstro nogen ved om "Løven, heksen og garderobeskabet" findes på video
> ( eller DVD ) ??
> - mener den hedder så`n ellers hedder den "Landet Narnia" og er en
> filmatisering af C.S. Lewis´børnebøger.

Prøv her:
http://www.bog-og-media.dk/bogmedia/soegning/mereinfo.php3?Varenr=78273