Fede havebilleder af misserne.
Fra : AEK

Dato : 17-08-02 14:13

Hejsa !

Vi har været på hyggetur i haven med alle rødderne.
Det var kanon hyggeligt.
Jeg tog en masse billeder, hvoraf jeg har lagt nogle op her :

http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=59

Håber, at I vil nyde synet - jeg synes selv, at de er blvet søde og sjove.

God weekend til alle.

/ Anya.

Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Ragna Skott

Dato : 17-08-02 14:35

Hvor er det dejligt at se, hvor kattene nyder livet og rigtig hygger sig.
Flotte billeder af Oscar! En sort kat er ellers ikke så nem at fotografere.
Tilde er bare nuser.
--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : marianne hellemose

Dato : 17-08-02 15:38

Hmm, Fnugger er allerede ved at pakke ynglingsmus
og lidt til maven, han siger at han er nødt til at hjælpe
Oscar med at holde styr på pigerne *GG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 17-08-02 16:57

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk>
> Hmm, Fnugger er allerede ved at pakke ynglingsmus
> og lidt til maven, han siger at han er nødt til at hjælpe
> Oscar med at holde styr på pigerne *GG*

Jamen, Fnugger skal være MEGET velkommen. Og hvis han medbringer mus, bliver
han et kæmpe hit...*G*
Mad behøves ikke - tro mig, Oscar skal nok sørge for, at der altid er nok i
huset !

Mulle & Ragna : Takker for de søde ord. Det var faktisk rigtig sjovt at
tage billederne.
Dog var Tilde svær at fange med kameraet, pånær da hun skulle " tisse " -
hun havde MASSER af krudt i røven....

Er der nogle , der har et bud på, hvorfor det kun var Tilde, der havde
travlt med at sætte sit teritorium i gårdhaven ?

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 17-08-02 23:41

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in

> Er der nogle , der har et bud på, hvorfor det kun var Tilde, der
> havde travlt med at sætte sit teritorium i gårdhaven ?

Næ, men billederne var skønne. Er haven hegnet ind? Hvis ikke, render
de ikke ud?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : AEK

Dato : 18-08-02 07:50

"Kate" <kateREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> Næ, men billederne var skønne. Er haven hegnet ind? Hvis ikke, render
> de ikke ud?

Hej Kate !

Haven er " hegnet " ind på den måde, at der er en rimelig høj mur rundt om.
Vi kan ikke lade dem løbe rundt uden opsyn, da der er træer ved muren. Og
vupti, så er rødderne smuttet.
Tilde har fattet, at man kan komme den vej op over. Kæresten måtte et par
gange lige gribe damen og bære hende ned !

Vi bor på 2.sal, hvor der er altan - MEN har ikke nerver til at se dem
balancere tundt på kanten - så de må nøjes med lidt luftning i haven - til
deres store glæde...*S*

> Kate

/ Anya.

Fra : Mulle

Dato : 17-08-02 15:49

Sikke nogle dejlige misser...og nogle fede tekster til billederne, fik mig
et sundt grin af og til *smil*

--
Hilsen Mulle, Miv og MisRosa's mor

http://home8.inet.tele.dk/hei/killing.html