MS Windows
briani 27239
2 lydkort
Fra : tishans

Dato : 17-08-02 13:12

Kan jeg have 2 lydkort tilsluttet samme pc på een gang - og få dem til at
spille hver sin sang på samme tid?

Jeg har et asus a7v266 med onboard lyd og et pci soundblaster live kort på
xp pro dk.

Hvis det virker kan jeg trække tv out til stuen ved siden af og vise film
samtidig med at jeg hører lidt musik mens jeg surfer lidt på nettet... Go´
ide ikk´ - men virker det?

Hilsen Tishans

Fra : Michael [2800]

Dato : 17-08-02 13:25

> Kan jeg have 2 lydkort tilsluttet samme pc på een gang - og få dem til at
> spille hver sin sang på samme tid?
Det skulle kunne lade sig gøre hvis den medie afspiller du bruger
understøtter brugen af 2 lydkort. Jeg ved ikke hvordan og hvorledes det
gøres, men kun at det kan lade sig gøre.

> Hvis det virker kan jeg trække tv out til stuen ved siden af og vise film
> samtidig med at jeg hører lidt musik mens jeg surfer lidt på nettet... Go´
> ide ikk´ - men virker det?
Kanon idé

/md

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-08-02 14:28

"tishans" <mail@NOSPAM.se> wrote in message
> [...]
> spille hver sin sang på samme tid?
>
> Jeg har et asus a7v266 med onboard lyd og et pci soundblaster live kort på

Det skulle godt kunne lade sig gøre..

Jeg har selv haft et SB Audigy og et Live player i maskinen samtidigt..

Men softwaren skal selvfølgelig være mulig at sætte op.. Ellers bruger den
standart lydkortet som er sat op under lyd instillinger, under kontrol
panel...

Kiggede lige under Winamp... Her kan man ivertfald vælge lydkort, ud fra
rullepanelet... Så kan du ivertfald vælge at hører musik over det ene
lydkort.