MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Nedlukning
Fra : Jens-Ole Thomasen

Dato : 17-08-02 09:18

Hej
Jeg har et lille problem. Jeg har købt en pc med windows xp. Jeg har ikke
ISDN, ej heller ADSL, så jeg kører internet på et telefonmodem. Jeg ville
gerne have min PC til at bede om at lukke forbindelsen når jeg lukker
browseren, (Microsoft Internet Explorer 6.0) . Jeg har den funktion på min "
gamle" PC der kører med windows 95. Jeg håber nogen kan hjælpe og spare lidt
på min telefonregning.
MVH Jens

Fra : Pico

Dato : 17-08-02 16:54

Jens-Ole Thomasen wrote:
> [...]
> jeg lukker browseren, (Microsoft Internet Explorer 6.0) . Jeg har den
> funktion på min " gamle" PC der kører med windows 95. Jeg håber nogen

Det kan man vist ikke i XP og dermed IE 6. Jeg har ihvertfald aldrig fundet
det. MS tror nok at alle sider på ADSL
Pico

Fra : Leony

Dato : 17-08-02 19:00

"Jens-Ole Thomasen" <Mizar@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
"
> gamle" PC der kører med windows 95. Jeg håber nogen kan hjælpe og spare

Her er et svar fra Madsen i browser-gruppen omhandlende problemet:
Kontrolpanel > Internetindstillinger > Forbindelser > Marker forbindelse og
klik på Indstillinger > Avanceret og placer så et flueben i feltet: 'Afbryd
forbindelse når den ikke længere er nødvendig.' Du skal gøre det for hver
Internetforbindelse hvis du har flere af dem.
Håber det virker.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Pico

Dato : 17-08-02 23:11

Leony wrote:
> [...]
> flueben i feltet: 'Afbryd forbindelse når den ikke længere er
> nødvendig.' Du skal gøre det for hver Internetforbindelse hvis du har

Der var den, han ved da også en hulens masse ham Madsen.
Pico