Hvilken ISDN router??
Fra : RP

Dato : 18-02-01 21:28

Hej

Jeg har haft en Cisco 761m som blev udskiftet med en ZyXEL Prestige 128 da
den kan udnytte begge ISDN linjer på mit Pro@cess abb. Men den understøtter
ikke nummerviser, og man savner jo først ting efter man har mistet dem ...

Så jeg ville høre om i kender en (god) ISDN router som understøtter
callbumping, har a/b konverter og understøtter Vis Nummer ?? Den vil nok
blive brugt mest til spil via internet, så hvis i kender / har hørt om et
mærke så skriv endeligt

Mvh Dennis RP

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-02-01 21:34

> Så jeg ville høre om i kender en (god) ISDN router som understøtter
> callbumping, har a/b konverter og understøtter Vis Nummer ??

Eicon Diva Lan er efter min mening God Nok (TM) såfremt man absolut _vil_
have a/b porte...
Jeg vil tro den kan findes brugt for en tusse.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : RP

Dato : 19-02-01 13:34

Ok, tusinde tak skal du have ...... så smutter jeg over på

Mvh RP