SOF II Mission 4 - Seaward Star: Interior~
Fra : kim

Dato : 17-08-02 08:32

Jeg er nu nået til SOF II Mission 4 - Seaward Star: Interior så langt så godt.
Problemet er at jeg åbenbart ikke har flere Save Game tilbage..
Får man virkelig ikke en ny omgang save's ved start af en ny mission ?
Hvordan kan jeg undgå dette "problem" fremover ?
Mvh Kim
"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:ajc5be$1fmb$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>lang/svær en mission er og derfor ender man typisk med et overskud af
>savegames eller ligesom dig et underskud.
>
>Spil banen igen og igen fra save 1, så kan du slagte dem let fordi de laver
>de samme angreb på dig, og derved kan du spare saves op.
>
>Jeg mener ikke man kan skifte sværhedsgrad midt i spillet, eller hvad anyone??
>
>Mvh Thomas
>
> Den bane er svær, det er det der er dit problem. Og så har du sikkert sat
> spillet igang i 'medium sværhedsgrad' (hedder noget andet) og så har du kun

Jeg kan ikke huske hvilken sværhedsgrad jeg har valgt...

> Spil banen igen og igen fra save 1, så kan du slagte dem let fordi de laver
> de samme angreb på dig, og derved kan du spare saves op.

Jeg kan ikke save game på denne bane, og har på de sidste 4-5 baner heller
ikke kunne save nogle games overhovedet... så jeg starter hver eneste gang
fra den pågældende missions start...
De er åbenbart blevet opbrugt...så det er jo lidt svært at spare games op...
Skal jeg virkelig starte forfra ? er der ikke en anden løsning ?

Mvh Kim