Scor - og brænd af!!
Fra : She

Dato : 17-08-02 00:19

Som jf. overskriften, så vil mit indlæg omhandle Scor.dk, og hvorvidt folk
er seriøse nok. Dette er ikke ment som en blåstempling på single profiler,
for uanset om man er medlem eller ej, så kan hvemsomhelst blive brændt af.

Ved ikk helt hvad jeg vil med dette indlæg..måske bare ha' lidt luft for
min indre 'harme'.

Som oplysning kan jeg nævne, at vi er et par, som har været medlem på Scor
i 3 år. Vi har aldrig selv brændt folk af, da vi er af den opfattelse...at
har man aftalt en dag, så møder man op, og 'viser' at man er seriøs, er der
så ikk kemi, så skal der også være plads til det *S*

Vi har lært mange at kende på Scor, både par og singler..men her på det
sidste, er vi sgu ved at være en kende træt af Scor!!

Se det for Jer....En fyr træder i rødt...og efter utallige chats spørger
HAN, om vi ikk vil mødes med ham, over en kop kaffe. Vi aftaler en dag og
tid...men om han dukker op...næææ....og man ikk så meget får en 'afmeldig',
og hvis man gør...sker det flere dage efter!!

Dette har vi nu prøvet 4 x efter hinanden, og må erkende..hvordan hulen kan
singlemænd være sig selv ved? ER det en simpel leg, for lige at se, om man
nu ER seriøs nok?!

Nogle enkelte fyre har vi endda givet 'a second chance',
meen....well...undskyldning på undskyld: Jeg fik lige gæster...jeg kunne
ikke finde adresse!! Hmm...hvad skal de så med det phonnr. som de får
vedlagt, _hvis_ nu de ikk kan hitte adresse?!

Vi VED, at vi ikke er de eneste som prøver dette, men det er eddermamne
irriterende, når man 'sætter' sig op til et møde med en man har chattet
med!

Hvad er Jeres mening omkring dette...er fyre såen generelt....for tøzet til
at møde op, når det kommer til stykket?!

She aka PFF/She!!

Fra : Gudrun

Dato : 17-08-02 00:44

She <pffsheREMOVE@hotmail.com> ulejligede sig med at skrive:

> [...]
>for uanset om man er medlem eller ej, så kan hvemsomhelst blive brændt af.

Ja, det sker jo fra tid til anden...

>Ved ikk helt hvad jeg vil med dette indlæg..måske bare ha' lidt luft for
>min indre 'harme'.

Det er usundt ikke at tage luft ind engang imellem - he he...

> [...]
>har man aftalt en dag, så møder man op, og 'viser' at man er seriøs, er der
>så ikk kemi, så skal der også være plads til det *S*

Vi har været medlemmer af Scor det sidste 1½ år og jeg kan kun være
enig med dig... Har man en aftale, overholder man den og giver så
plads til afslag, når man mødes... Det skal ALTID være muligt at sige
fra, men udgangspunktet må være, at man er seriøs og møder op til en
aftale hvis man har sagt ja til det.

>Vi har lært mange at kende på Scor, både par og singler..men her på det
>sidste, er vi sgu ved at være en kende træt af Scor!!

Kender bestemt godt fornemmelsen... Ventede 1½ måned inden vi gad
forny medlemsskabet, for vi var også blevet trætte af useriøse fyre...

> [...]
>singlemænd være sig selv ved? ER det en simpel leg, for lige at se, om man

Tjaaaa... Tror det handler om, at chat er en helt anden form for
kommunikation, som levner plads til drømme om at være en anden end den
man er.
Nogle (mange) af mændene derinde bruger Scor som stimuli... De lever
et pseudo-liv derinde, hvor de kan, tør og vil alt, men i
virkeligheden lever de kun alt for sjældent op til det.
Vi oplever, at mange af mændene godt vil chatte og meget gerne frækt,
men afviser man at chatte frækt, men forlanger i stedet at de skal
forholde sig seriøst til den profil man har oprettet - ja, så falder i
hvert fald halvdelen fra...

Jeg tror altså at mange af dem bruger Scor som stimuli og i
virkeligheden ikke er til meget andet end fræk chat...
Måske vi er heldige, at der er single-mænd herinde, som frekventerer
Scor og kan komme med deres bud?

> [...]
>
>Vi VED, at vi ikke er de eneste som prøver dette, men det er eddermamne
>irriterende, når man 'sætter' sig op til et møde med en man har chattet

Det er ikke alene irriterende... Det er dybt frustrerende men at nægte
at chatte frækt med dem har vist sig at være et stærkt "våben", som i
hvert fald grov-sorterer for os...

>Hvad er Jeres mening omkring dette...er fyre såen generelt....for tøzet til
>at møde op, når det kommer til stykket?!

Jeg vil, ligesom dig, meget gerne høre bud på hvorfor der er så stor
en procentdel derinde, som ikke er til noget i virkeligheden.

Håber der kommer et par bud...

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : She

Dato : 17-08-02 01:00

Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> som gav et par kommetarer:

> Det er usundt ikke at tage luft ind engang imellem - he he...

- bare det ikke er med en cykelpumpe!! - Okay jeg trækker vejret..og
puster stille ud igen

> Kender bestemt godt fornemmelsen... Ventede 1½ måned inden vi gad
> forny medlemsskabet, for vi var også blevet trætte af useriøse fyre...

Enig, men vi endte også ud med at forny vores igen, det er jo lækkert at
kunne se billedprofiler!!

> [...]
> men afviser man at chatte frækt, men forlanger i stedet at de skal
> forholde sig seriøst til den profil man har oprettet - ja, så falder i

Hmm...mange mænd tror vist, at de kvinder som sidder bag tasterne, er
sexuelt underernæret, og bare skal ha noget her og nu, og selv jeg kan til
tider undre mig over, hvilket _sprog_ mænd fører sig frem med!!

> Jeg tror altså at mange af dem bruger Scor som stimuli og i
> virkeligheden ikke er til meget andet end fræk chat...

Yup...hvad de ikke har i munden!!- Men vil da også tilføje, at der
findes mænd på Scor som kan føre en alm. samtale, uden det er med henblik
på fræk chat *S*

> Måske vi er heldige, at der er single-mænd herinde, som frekventerer
> Scor og kan komme med deres bud?

Forhåbentlig...mon de tør? *S*

> Det er ikke alene irriterende... Det er dybt frustrerende men at nægte
> at chatte frækt med dem har vist sig at være et stærkt "våben", som i
> hvert fald grov-sorterer for os...

Tænk hvis man 'skulle' chatte fræk med alle...så kunne man ikk lave
andet. Nææ...en alm. chat viser langt mere om en person...fræk i munden kan
alle være...uanset køn.

- gerne en masse...

Fra : Knold

Dato : 17-08-02 01:55

"Gudrun" skrev i en meddelelse

Hej Gudrun og She

> [...]

Er det kun singlemænd der brænder af???

> Tjaaaa... Tror det handler om, at chat er en helt anden form for
> kommunikation, som levner plads til drømme om at være en anden end den
> man er.

Der tror jeg faktisk noget af forklaringen ligger. Men der er
faktisk nogen man gøre selv for ikke at blive brændt af også
som par.
Sammen med en tidligere partner satte vi faktisk en tretrins
procedure op: 1 chat kontakt eller vi af profilmail. 2. Almindelig
mailkontakt + mobiltlf. 3. Første møde på neutral grund cafe
eller lignende.

> Nogle (mange) af mændene derinde bruger Scor som stimuli... De lever
> et pseudo-liv derinde, hvor de kan, tør og vil alt, men i
> virkeligheden lever de kun alt for sjældent op til det.

Hov - hov nu må jeg lige tage mit stakkels køn i forsvar.
Der er delme også mange kvinder og par der bruger
"cyber-chat-sex-skal-vi-lege" som opvarmning eller sublimering.

> Måske vi er heldige, at der er single-mænd herinde, som frekventerer
> Scor og kan komme med deres bud?

Det bliver et bud fra en ex-single, som er ex fordi han mødte
sin Nuværende Quinde på scor en sen natte time for over
7 mdr siden. Det eneste vi ikke chattede om var sex *S*.
Det eneste vi begge to ikke skulle have - var en partner
og i hvert fald ikke en der var der hver eneste morgen *S*

> Det er ikke alene irriterende... Det er dybt frustrerende men at nægte
> at chatte frækt med dem har vist sig at være et stærkt "våben", som i
> hvert fald grov-sorterer for os...

Helt i tråd med egne erfaringer

> Jeg vil, ligesom dig, meget gerne høre bud på hvorfor der er så stor
> en procentdel derinde, som ikke er til noget i virkeligheden.

Fordi skridtet ud i virkeligheden pludselig bliver for stort.
For manden/kvinden i virkeligheden ikke er single, eller parret
ikke er enige indbydes når det kommer til stykket.
Fordi der måske kommer til at stå lidt for meget lige på og hårdt,
mere end vedkommende kan bære.
Eller fordi det i virkeligheden aldrig har været hensigten fra start.

Jeg tror man kan blive ved, men måske ligger svarende snublende
nær og skal findes inden i os selv. Nogen føler sig så bare mere
forpligtet af det uforpligtende end andre. Men sådan er det vel
også ofte uden for Cyberspace eller??

Med venlig Hilsen
Knold

Fra : She

Dato : 17-08-02 10:59

"Knold" <knold_knold@hotmail.com> wrote:

> "Gudrun" skrev i en meddelelse
>
> Hej Gudrun og She

> kan
> man
>
> Er det kun singlemænd der brænder af???

Efter vores 'statistik' så er det mest mænd som 'brænder' folk af...har
oplevet det en enkelt gang med et par. Men her kommer det jo helt sikkert
også an på hvad man søger. Jeg har da hørt, at selv kvinder også 'brænder'
folk af, men ikk i lige så stor udstrækning *S*

> [...]
> procedure op: 1 chat kontakt eller vi af profilmail. 2. Almindelig
> mailkontakt + mobiltlf. 3. Første møde på neutral grund cafe

Det er ligepræcist den måde vi også 'kører' det på, dog ikk på neutral
grund, da vi også gerne vil mødes med folk på hverdagsaftner, og da vi har
børn, er det ikk altid nemt at få en barnepige *S*

> Hov - hov nu må jeg lige tage mit stakkels køn i forsvar.
> Der er delme også mange kvinder og par der bruger
> "cyber-chat-sex-skal-vi-lege" som opvarmning eller sublimering.

Helt enig - dog er vi ikke de 'typer' som tænder på cyber/tlf.sex, så
her er vi lidt 'udenfor' *S*

> [...]
> Det eneste vi begge to ikke skulle have - var en partner
> og i hvert fald ikke en der var der hver eneste morgen *S*

Dejligt at høre - tænk at score/blive scoret, og det ikk var hensigten

> [...]
> mere end vedkommende kan bære.
> Eller fordi det i virkeligheden aldrig har været hensigten fra start.

Som par på Scor bliver man jo netop nød til at være enige..eller ryger
det hele jo først af sporet *S* Man ved aldrig med sikkerhed, om personen
ER i forhold, men det nu noget af det 1ste vi altid spørger om *S*

> [...]
> nær og skal findes inden i os selv. Nogen føler sig så bare mere
> forpligtet af det uforpligtende end andre. Men sådan er det vel

Der er meget stor forskel på, hvad folk mener er
uforpligtende/forpligtende. Jeg mener bare, har man lavet en aftale, så er
det sgu forpligtende...men man er absolut ikk forpligtende til at have sex!
*S*

> Med venlig Hilsen
> Knold

Mvh. She

Fra : Gudrun

Dato : 17-08-02 11:45

"Knold" <knold_knold@hotmail.com> ulejligede sig med at skrive:

>Hej Gudrun og She

Hejsa Knold

>kan
>man
>
>Er det kun singlemænd der brænder af???

Jeg har ikke erfaring med andet, men sikkert ikke...

Jeg hører fra mange af de sinlemænd der er på Scor, at de må acceptere
at blive brændt af den ene gang efter den anden.

> [...]
>procedure op: 1 chat kontakt eller vi af profilmail. 2. Almindelig
>mailkontakt + mobiltlf. 3. Første møde på neutral grund cafe

Netop...
Der er mange måder at undgå skuffelserne på, men de kan nok heller
ikke helt undgås og det skal man så være klar over, når man er et sted
som Scor.

>Hov - hov nu må jeg lige tage mit stakkels køn i forsvar.
>Der er delme også mange kvinder og par der bruger
>"cyber-chat-sex-skal-vi-lege" som opvarmning eller sublimering.

Jamen jeg er ikke spor uenig...
Der er også masser af kvinder og par, som ikke vil andet end at
chatte. Her gælder det samme, at man må huske, at det ikke er alle som
i virkeligheden ønsker at udleve det der profil måske giver indtryk
af...

> [...]
>Det eneste vi begge to ikke skulle have - var en partner
>og i hvert fald ikke en der var der hver eneste morgen *S*

Sådan går det jo tit... Mange ting kommer, når man mindst venter det!

[SNIP]

> [...]
>mere end vedkommende kan bære.
>Eller fordi det i virkeligheden aldrig har været hensigten fra start.

Ja, du har sikkert ret... Der er tusinder af forklaringer, men at være
uærlig og ikke være den man giver sig ud for er stadig en kilde til
irritation herhjemme - uagtet at man kan finde forklaringer nok...

> [...]
>nær og skal findes inden i os selv. Nogen føler sig så bare mere
>forpligtet af det uforpligtende end andre. Men sådan er det vel

Ja, det tror jeg da det er, men alligevel fornemmer jeg at det er
MEGET anderledes at være i Cyberspace...
De gængse normer for at omgås andre mennesker gælder ikke, når man
bevæger sig rundt derinde og ikke er nødt til at se folk i øjnene.
Sådan oplever vi det i hvert fald!

Knus Gudrun

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-08-02 11:49

d. 17/08/02 12:45 skrev Gudrun på great_gudrun@hotmail.com i artiklen
ct5slu8ijrej6j1ilvv26l7qrgl2mckhgm@4ax.com:

> [...]
> De gængse normer for at omgås andre mennesker gælder ikke, når man
> bevæger sig rundt derinde og ikke er nødt til at se folk i øjnene.

Det virker meget rigtigt, og det tiltrækker måske en speciel type mænd.
Omgivelserne forventer nok, at vi mænd er mere aktive og udfarende end
kvinderne, som forventes at være mere afventende og "bly".

Hvis vi virkelig på alle måder var klar til at score, ville vi nok være ude
i den virkelige verdens natteliv og prøve at gøre det.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Gudrun

Dato : 17-08-02 12:13

Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> ulejligede sig med at
skrive:

> [...]
>Omgivelserne forventer nok, at vi mænd er mere aktive og udfarende end
>kvinderne, som forventes at være mere afventende og "bly".

Selvfølgelig tiltrækker det en speciel type mænd, som i cyberspace kan
være lige den de gerne vil (det samme gælder forøvrigt for kvinder) og
derfor kan leve nogle drømme ud på den facon...

>Hvis vi virkelig på alle måder var klar til at score, ville vi nok være ude
>i den virkelige verdens natteliv og prøve at gøre det.

Tjaaa, nogle ville...

Andre vælger, helt bevidst, som os at tage en tur ind på Scor for at
finde partnere at udleve fantasier med...
Der ER faktisk masser af seriøse mennesker inde på Scor og de fleste
har valgt at være der, fordi det er så meget nemmere at score (vi
snakker om sex nu...) derinde. Dagsorden er at finde sexpartner og man
kan i realiteten være mere direkte og springe al det indledende snak
over - det er nemt, bekvemt og temmelig frækt, synes jeg...

Knus Gudrun

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-08-02 13:20

d. 17/08/02 13:13 skrev Gudrun på great_gudrun@hotmail.com i artiklen
tmbslu4sus4e59251kfq3tovn1ahk6o9h6@4ax.com:

> Selvfølgelig tiltrækker det en speciel type mænd, som i cyberspace kan
> være lige den de gerne vil (det samme gælder forøvrigt for kvinder) og
> derfor kan leve nogle drømme ud på den facon...

Det er vel mest dem, der skaber problemerne ved at spille ud med mere, end
de egentlig kan holde i virkeligheden. I cyberspace kan de være den smarte
scoretype, selvom de i virkeligheden er nørder, som knap tør kigge på en
pige.

> Dagsorden er at finde sexpartner og man kan i realiteten være mere direkte og
> springe al det indledende snak over - det er nemt, bekvemt og temmelig frækt,
> synes jeg...

Er det ikke noget følelseskoldt? Det er næppe en attraktiv vej for os, der
er vant til at føle os kasserede, og derfor er bange for prøve at indlede et
forhold. Måske har vi kun negative oplevelser og derfor ingen viden om,
hvordan vi kan få en succesoplevelse, men det kan selvfølgelig også være
ganske betryggende, at man ikke risikerer noget.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Gudrun

Dato : 17-08-02 13:50

Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> ulejligede sig med at
skrive:

[SNIP]

>Er det ikke noget følelseskoldt?

Jo...

Sex handler ikke altid om forelskelse eller dyb, gensidig kærlighed
for mig... Det handler nogen gange om liderlighed og behov for sex og
tilfredsstillelse med det rå tilsnit det er, at finde en tilfældig
mand at inddrage i legen...

>Det er næppe en attraktiv vej for os, der
>er vant til at føle os kasserede, og derfor er bange for prøve at indlede et
>forhold.

HOV! Stop engang lige der...
Nu skal vi lige have afklaret hvad vi snakker om, for jeg snakker om
kontakt til sex - udelukkende sex og ikke noget permanent forhold...
Der er himmelvid forskel...

Hvis man er lidt nervøs for at indlede et forhold, ser jeg da Scor som
et meget godt sted at prøve sig selv af...
Der er mulighed for at få kontakt, snakke og vise sider af sig selv,
sende et billede og så få respons...uden at skulle forholde sig til
andet end sig selv, hvis man får afslag... Det ville gøre langt mere
ondt på mig at få afslag af en person, som sad overfor mig, end det
ville hvis det bare var en/nogen jeg havde chattet med, men der er vi
to måske forskellige *S*

>Måske har vi kun negative oplevelser og derfor ingen viden om,
>hvordan vi kan få en succesoplevelse, men det kan selvfølgelig også være
>ganske betryggende, at man ikke risikerer noget.

Ja, det er synd med udelukkende negative oplevelser og det er jo noget
jeg ikke kan afhjælpe... Jeg ville ønske jeg kunne.

Jeg synes, som skrevet ovenfor, at det er en måde at få skabt kontakt
på, som ikke har så store omkostninger som ude IRL, hvis man altså
bare er ude efter sex. Er det en kæreste man leder efter, er jeg
langtfra sikker på at Scor ville være noget jeg ville anbefale...

Omkring det med at få succes-oplevelser, så tror jeg ikke der er
opskrifter på det. Jeg ved, at de par som f.eks. søger mænd inde på
Scor er meget forskellige og derfor også har meget forskellige
forventninger til mændene. Nogle ville elske en stille type mens andre
leder efter en som er mere fanden-i-voldsk, så det er nok bare et
spørgsmål om at være heldig at ramle ind i et match...

Knus Gudrun

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-08-02 14:08

d. 17/08/02 14:49 skrev Gudrun på great_gudrun@hotmail.com i artiklen
9cgslucc9os5r86n9nigusgq2scugq8nl7@4ax.com:

> HOV! Stop engang lige der...
> Nu skal vi lige have afklaret hvad vi snakker om, for jeg snakker om
> kontakt til sex - udelukkende sex og ikke noget permanent forhold...
> Der er himmelvid forskel...

Du snakker også om de mænd, der scorer og brænder af.

Ærlig talt har jeg ikke lyst til at anstrenge mig, hvis jeg ved, det bare
skal være en "brug-og-smid-væk"-oplevelse, hvor jeg kun får én chance for at
vise min værdi og aldrig får en chance for at evaluere og lære af mine fejl.

> Der er mulighed for at få kontakt, snakke og vise sider af sig selv,
> sende et billede og så få respons...

Jeg har oprettet en profil på flere kontaktsider, uden der skete noget ved
det. End ikke en kontakt er det blevet til.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Gudrun

Dato : 17-08-02 14:41

Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> ulejligede sig med at
skrive:

>Du snakker også om de mænd, der scorer og brænder af.

Næ... Jeg har snakket om dem som er useriøse forstået på den måde at
de udgiver sig for et, men indeholder noget helt andet...

Jeg/vi leder ikke efter noget permanent forhold - altså ikke en
husven, men mere oplevelser... Det sker så, at vi finder en som vi
falder i hak med og som derfor bliver interessant at se mere end den
ene gang, men det er ikke udgangspunktet for os...

> [...]
>vise min værdi og aldrig får en chance for at evaluere og lære af mine fejl.

Nej, men derfor er det jo heller ikke dig jeg snakker om...
Du er ikke inde på Scor for at hente sex. Du er ikke til disse
oplevelser og det er jo fint nok, vi er forskellige...

>Jeg har oprettet en profil på flere kontaktsider, uden der skete noget ved
>det. End ikke en kontakt er det blevet til.

Nej, jeg har hørt det før og som jeg husker det har det også tidligere
været debatteret herinde...

Jeg aner ikke hvorfor eller hvordan man får lavet en annonce som giver
bonus, når det skal handle om at finde en evt. livspartner... Jeg har
igen erfaring med det... Udgangspunktet i det jeg har skrevet er netop
vores erfaringer med at være på Scor med vores profil.

At være et par som søger en ekstra mand inde på Scor kan vist ikke
sammenlignes med ret meget andet - vi får henvendelser nok, for at
sige det mildt - men det er altså også kun en brøkdel af de
henvendelser som er interessante... Sådan er det jo...

Knus Gudrun

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-08-02 15:31

d. 17/08/02 15:40 skrev Gudrun på great_gudrun@hotmail.com i artiklen
tqjsluktuc9uh6j89fhr6cf1jdg6daua3e@4ax.com:

> Nej, men derfor er det jo heller ikke dig jeg snakker om...
> Du er ikke inde på Scor for at hente sex. Du er ikke til disse
> oplevelser og det er jo fint nok, vi er forskellige...

Nej, og derfor er jeg slet ikke inde på Scor. Jeg kan bare godt forestille,
der er mange, der vil finde mediet attraktivt til et skuespil, hvor de
prøver at leve op til omgivelsernes reelle eller tænkte forventninger om, at
rigtige mænd scorer, selvom de dybest set ikke har lyst eller mod til det.
Ord er jo så taknemmelige, især når man ikke oplever følelserne hos den
person, der bliver skuffet. Måske forestiller disse mænd sig, at pigerne vil
blive skuffet alligevel, fordi der populært sagt er smurt for tykt på.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Gudrun

Dato : 17-08-02 16:53

> [...]

>blive skuffet alligevel, fordi der populært sagt er smurt for tykt på.

Okay, du har altså en teori om, at mænd gerne vil leve op til de
forventninger der latent ligger om at score for at være en rigtigmand.
Ja, måske har du ret... Jeg tænker ikke så meget over de forventninger
du nævner her, for de er for mig ikke synonyme med at være en "rigtig
mand" - hvem mener du har de forventninger? Omgivelserne kunne jo i
givet fald være mig, men jeg har ikke/har aldrig haft forventninger i
den retning...

Måske har du ret i at mændene forestiller sig at pigerne bliver
skuffede alligevel, men nu snakker jeg primært om dem som kontakter os
og gerne vil deltage i en trekant...
Her passer din teori ikke så godt - den passer bedre på enlige kvinder
- men jeg tror, som en skrev tidligere, at de smutter indenfor for at
få fantasier de kan onanere til... Vi oplever nemlig oftest, at de
gerne vil snakke om hvad der evt. skulle foregå ved et møde, hvilket
vi selvfølgelig godt gider snakke om, men ikke detaljeret - vi
fornemmer hurtigt om det er seriøst interesserede eller mænd som bare
skal have udløsning...

Knus Gudrun

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-08-02 17:26

d. 17/08/02 17:53 skrev Gudrun på great_gudrun@hotmail.com i artiklen
bvrslu4lk1o4hnq79klr0sbasm1vnvffh4@4ax.com:

> Okay, du har altså en teori om, at mænd gerne vil leve op til de
> forventninger der latent ligger om at score for at være en rigtigmand.

Ja, jeg tror såmænd ikke, jeg er så meget anderledes end mange andre mænd.

> Omgivelserne kunne jo i givet fald være mig, men jeg har ikke/har aldrig haft
> forventninger i den retning...

Kender du mange enlige mænd, der aldrig har haft en kæreste? Det er den
kategori af mænd, jeg forestiller mig vil opleve det omtalte pres, enten
direkte eller ved at finde det pinligt at blive ved med at komme alene til
sammenkomster hos familie og venner, mens alle andre gæster kommer parvis.

> Måske har du ret i at mændene forestiller sig at pigerne bliver
> skuffede alligevel, men nu snakker jeg primært om dem som kontakter os
> og gerne vil deltage i en trekant...

Du mener: Påstår, de gerne vil deltage i en trekant... Det ser da ud til at
være noget, der virkelig kan tænde for fantasien, især hvis man leger, man
er en såkaldt rigtig mand, der er med på lidt af hvert.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Gudrun

Dato : 17-08-02 20:41

> [...]

>bvrslu4lk1o4hnq79klr0sbasm1vnvffh4@4ax.com:

>Ja, jeg tror såmænd ikke, jeg er så meget anderledes end mange andre mænd.

Nej, deri har du sikkert ret *S*
Jeg tror godt jeg ved hvad du mener...

> [...]
>sammenkomster hos familie og venner, mens alle andre gæster kommer parvis.

Nej, det gør jeg ikke - altså kender mange enlige mænd, som aldrig har
haft en kæreste...
Jeg kan forestille mig, at det må opleves som et pres - enten direkte
eller mere skjult - og jeg forstår godt at det opleves belastende...

>Du mener: Påstår, de gerne vil deltage i en trekant... Det ser da ud til at
>være noget, der virkelig kan tænde for fantasien, især hvis man leger, man
>er en såkaldt rigtig mand, der er med på lidt af hvert.

Ja, jeg mener nok påstår at de gerne vil...

Gudrun

Fra : Chokmah

Dato : 17-08-02 01:11

On 16 Aug 2002 23:19:06 GMT, She <pffsheREMOVE@hotmail.com> wrote:

Ja nu er jeg godt nok fremmed for den vernden men fristes over evne
til lige at gi mit besyv med

> [...]
>tid...men om han dukker op...næææ....og man ikk så meget får en 'afmeldig',
>og hvis man gør...sker det flere dage efter!!

ja det er jo ikke flinkt !!!!

men så igen - har jeg sgu svært ved at forestille mig at jeg skulle
have de store forventninger til en som jeg kun havde chattet med
igenem nogen uger... et eller andet sted forekomer det mig lidt hult ?
men ok hvis manlever i chatter verdnen så er det nok noget andet - har
flere veninder der stort set for al derres sex der igenem - der dukker
de nu godt nok op de herre - så jeg forstår det ikke helt med mine
rødder i det jyske hvis man er singel og der er udsigt ja bare et
minimum af chanse for samleje så er det sgu da ens smertelig pligt at
gøre noget ved det ?
Nå me hjem til djævleøen igen

>Dette har vi nu prøvet 4 x efter hinanden, og må erkende..hvordan hulen kan
>singlemænd være sig selv ved? ER det en simpel leg, for lige at se, om man
>nu ER seriøs nok?!

ahh det lyder gsu godt nok statistisk uheldigt - ja jeg kan godt
fortså det hvis i er et par og manden skal være med og gutten i den
anden ende egentligt helst bare vil ha fisse men tænker ok - hvis det
er det der skal til så skide være med det - men så med det for enmand
sommig maximalt vamle billed af at skulle ligge og kløjs i synet af en
anden herres lodne baller og lår - så kan man sgu nok føle prissen er
for høj !

> [...]
>ikke finde adresse!! Hmm...hvad skal de så med det phonnr. som de får
>vedlagt, _hvis_ nu de ikk kan hitte adresse?!

jamen med mindre i/du ikke sider og tager fis på nærværende forum (
det tror jeg faktisk ikke og jeg født skeptisk ) - så ku man fristes
til at spørge hvad er det dog for behov i anoncere ?

>Vi VED, at vi ikke er de eneste som prøver dette, men det er eddermamne
>irriterende, når man 'sætter' sig op til et møde med en man har chattet
>med!

jamen det kan jeg da godt forstå.... men ...ja...et eller andet sted
så tror jeg hvis man skal komme med et kompetent bud på situasione så
må du sgu nok skrive lidt om hvad i har chattet om og i hvilken
retning behovene gik ?

>Hvad er Jeres mening omkring dette...er fyre såen generelt....for tøzet til
>at møde op, når det kommer til stykket?!

Ohh nu er det jo fanme så længe siden og endeligt så har jeg arldirg
haft en organiseret date - som ung af 80 erne - der var tingen lidt
mindre komplicerete der drak man sig stjerne stiv og nogen gange var
der bid og så tog man det - ganske ofte var der ikke bid.

det må sgu da i hele taget være hårdt at være promiskuos og ung nu om
dage ?????

al det snak i stedet for at komme til sagen

regards
Bo M Mogensen

Fra : Knold

Dato : 17-08-02 02:07

"Chokmah" skrev i en meddelelse

Hej Bo

> Ja nu er jeg godt nok fremmed for den vernden men fristes over evne
> til lige at gi mit besyv med

Du er velkommen *G*

> [...]
> have de store forventninger til en som jeg kun havde chattet med
> igenem nogen uger... et eller andet sted forekomer det mig lidt hult ?

Selv forventninger godt kan være lidt hule, så er det værste i
verden vel skuffede forventninger.

> [...]
> rødder i det jyske hvis man er singel og der er udsigt ja bare et
> minimum af chanse for samleje så er det sgu da ens smertelig pligt at

*ROFLOL*

> [...]
> sommig maximalt vamle billed af at skulle ligge og kløjs i synet af en
> anden herres lodne baller og lår - så kan man sgu nok føle prissen er

Du kan ikke nære dig hva Hvis en der har lavet en aftale med par
har det som dig, fatter jeg ikke at han laver aftaler med dem.
Men det gør du jo heller ikke? altså fatter det *G*.

> jamen med mindre i/du ikke sider og tager fis på nærværende forum (
> det tror jeg faktisk ikke og jeg født skeptisk ) - så ku man fristes
> til at spørge hvad er det dog for behov i anoncere ?

JA ))))) Lad os høre vi er meget venlige *s* men også satans
nysgerrige .

> [...]
> mindre komplicerete der drak man sig stjerne stiv og nogen gange var
> der bid og så tog man det - ganske ofte var der ikke bid.

Det ligner sgi beskrivelsen af problemet - ganske ofte ikke bid.
Kan det mon skyldes at når det kommer til stykke så er der ikke
nogen forskel???

> det må sgu da i hele taget være hårdt at være promiskuos og ung nu om
> dage ?????

Værre end at være "moden" og promiskuos????

> al det snak i stedet for at komme til sagen

Altså i den fortid der hedder ungdommen synes jeg godt nok
at der var temmelig meget snak inden, hvis det altså ikke gik
død på grund af druk.....

Med venlig hilsen
Knold
p.s. en lille OT : tak for sidst Bo ))

Fra : Gudrun

Dato : 17-08-02 12:07

"Knold" <knold_knold@hotmail.com> ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

>JA ))))) Lad os høre vi er meget venlige *s* men også satans
>nysgerrige .

Ha ha ha...

Nysgerrighed er sundt og meget nysgerrighed er mere sundt...

For vores vedkommende har vi valgt at lave en profil inde på Scor, som
ikke overlader noget til tilfældighederne. Vi beskriver, ganske
detaljeret, hvad vi søger og lægger stor vægt på, at beskrive os selv
og de forventninger vi har til en evt. legekammerat... Vi har billeder
på, så man kan se os...

Er man seriøst interesseret i at være en del af den leg der hedder 1
par og 1 ekstra mand herhjemme, kan der efter læsning af vores profil
ikke være noget at være i tvivl om. Man vil vide med sig selv, om man
er interesseret eller ej og man vil vide om man kan leve op til de
forventninger vi har...

Altså er der ikke noget at være i tvivl om inden man melder sig som
potentiel partner herhjemme medmindre man er mindre begavet og derfor
kun er nået til at kigge i billedbøger - det er ufatteligt så mange af
dem der er det inde på Scor - så er jeg jo ufatteligt lækker (håber
sarkasmen ses) at se på og derfor kan det nok være fristende at smutte
indenfor i rødt hos os og prøve lykken - så'n på må og få...

Jeg synes ikke det er så svært at sortere i de useriøse og vi er
heldige, at vi kun er blevet skuffet en enkelt gang med udebleven
gæst, men det havde en fornuftig forklaring...

Jeg er bare træt af alle dem jeg skal sparke ud igen fordi de netop er
useriøse...

Knus Gudrun

Fra : Ally

Dato : 17-08-02 20:48

Hej Gudrun!

Jeg må, som eks-Scormedlem lige spørge om nogle ting:

> [...]
> ikke være noget at være i tvivl om. Man vil vide med sig selv, om man
> er interesseret eller ej og man vil vide om man kan leve op til de

Jeg var medlem af Scor i 1 år, og jeg søgte primært efter par. Men dét, som
slog mig meget hårdt, var den helt ekstreme konkurrence, man er oppe imod,
og det var dér, der til sidst fik mig til at droppe alt scor-halløj. Mit syn
på scor, og på de fleste datingsites generelt, er, at man som mand er oppe
at konkurrere mod 20-30 andre mænd fordi kønsfordelingen er så skæv. Jeg er
ikke til cyber/telefonsex, og gik derfor ikke på scor for at dyrke cybersex.
Jeg var hylende seriøs om det. Jeg havde en masse ting, som jeg måtte have
afklaret... var jeg til det ene, det andet eller det tredje? Men det, der
fik mig til at opgive var, at jeg til sidst var dødtræt af at konkurrere med
så mange andre fyre. For helt ærligt... hvis man skal kunne slå så mange
andre mænd, så skal man være lidt af en éner. Og det rakte hverken min
selvtillid eller rygrad til.

Så efter et år på scor nåede jeg at chatte med en hel del og mødte ét par
(uden at det førte noget frækt med sig, hvilket var mit eget valg)... det
var alt. Til sidst blev jeg faktisk dødhamrende træt af mænd og alt
maskulint, fordi jeg var dødtræt af at konkurrere med andre mænd.

Og den følelse hænger stadig ved. Jeg har svært ved at tage initiativ til at
tage det første skridt, og da det jo (generelt set) er mandens "job", så er
jeg gevaldigt handicappet i den forbindelse. Når det så kombineres med
følelsen af at være oppe imod 20-30 andre mænd, ja, så har jeg smit
håndklædet i ringen forlængst (her mener jeg både på scor og i
virkeligheden). Så ja, mine erfaringer fra Scor er absolut ikke positive.

> Jeg er bare træt af alle dem jeg skal sparke ud igen fordi de netop er
> useriøse...

Det forstår jeg sgu godt!

Knus fra Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Gudrun

Dato : 17-08-02 21:20

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> ulejligede sig med at skrive:

> [...]
>så mange andre fyre. For helt ærligt... hvis man skal kunne slå så mange
>andre mænd, så skal man være lidt af en éner. Og det rakte hverken min

Deri har du jo ret Allan...
Det er benhård konkurrence derinde, hvis man som mand søger par at
lege med. Vi får så ufatteligt mange henvendelser, at det også for os
ind imellem bliver for meget...

Vi stiller nogle ret specifikke krav, har en humoristisk
indgangsvinkel til tingene derinde og serverer dermed ganske tydeligt
de ønsker/krav vi har til en evt. partner, så for os kan det undre at
der kommer så mange henvendelser fra mænd, som på ingen måde modsvarer
vores profil...
Vi renser groft ud og behøver sådan set kun en linie eller to for at
se om fyren er en vi gider lege med... De skal eddermame være hurtige
i kasketten og er de ikke det, ja så gider vi ikke...
Hårdt, uretfærdigt og følelseskoldt? Nej, det synes jeg ikke, for det
er immervæk en mand, som jeg påtænker at dele temmelig intime stunder
med og så skal der altså være plads til at være kræsen - fuldstændigt
som ude i det virkelige liv, men fordi konkurrencen er så hård, bliver
man også temmelig (læs MEGET) firkantet og fyrene får kun én chance...
Har de ikke allerede i de første par linier afsløret humor og
intellekt udover det gennemsnitslige - ja, så ryger de oftest i den
bunke vi finder uinteressante og det er nok ikke helt retfærdigt og
heller ikke optimalt, men som sagt den eneste måde man som par kan
"overleve" alle de henvendelser man får derinde.

> [...]
>var alt. Til sidst blev jeg faktisk dødhamrende træt af mænd og alt
>maskulint, fordi jeg var dødtræt af at konkurrere med andre mænd.

Det forstår jeg faktisk godt...

> [...]
>håndklædet i ringen forlængst (her mener jeg både på scor og i
>virkeligheden). Så ja, mine erfaringer fra Scor er absolut ikke positive.

Næ, når man når til kvalmegrænsen er der nok en restitueringsperiode
man skal igennem inden man igen orker at "stå på ræset"...

Knus Gudrun

Fra : Ally

Dato : 18-08-02 12:51

Hm... jeg fandt vist alligevel ikke på nogle spørgsmål *G*

> Det er benhård konkurrence derinde, hvis man som mand søger par at
> lege med. Vi får så ufatteligt mange henvendelser, at det også for os
> ind imellem bliver for meget...

Oh yes! Jeg kunne simpelthen ikke holde det ud til sidst. Så ville jeg
hellere leve i uvidenhed end blive ved med at "kæmpe".

> [...]
> de ønsker/krav vi har til en evt. partner, så for os kan det undre at
> der kommer så mange henvendelser fra mænd, som på ingen måde modsvarer

Min egen lommefilosofi siger mig, at det er fordi, mændene er "desperate".
Jeg har lavet mine egne små "forbrugerundersøgelser" for enten at blive af-
eller bekræftet i mine fordomme om mit eget køn. Jeg lavede en profil på
dating.dk som kvinde. Det er ikke helt fint i kanten, det er jeg klar over,
men jeg MÅTTE simpelthen bare se det fra en kvindes synspunkt. Min profil
var med vilje totalt intetsigende... jeg havde skrevet 2 linier, hvor der
kort stod, at jeg søgte nogle søde fyre at skrive med. Intet andet. Jeg
havde så fundet et billede af en tilfældig pige på nogenlunde den alder, jeg
skulle forestille at være... d.v.s. i starten af tyverne. Og indrømmet, hun
så godt ud... det var en del af den "undersøgelse".

Der gik nøjagtigt 2 minutter fra jeg lagde profilen på til det første svar
var dukket op. En time efter lå der 30 svar... og det flow fortsatte de 2
dage, jeg havde profilen på. Og ud af de rigtigt mange svar, "jeg" fik, var
der én, som jeg, hvis jeg var kvinde, kunne være interesseret i. Resten var
forfærdeligt overfladiske af typerne:

* Kom og sut min pik nu!
* Fuck, hvor er du lækker! Har du lyst til noget frækt?
* Fed kjole, du har næsten har på. Må jeg ikke tage resterne af dig?

og lignende. Og ja, jeg fik bekræftet alle mine fordomme, og fik nogle nye.

Jeg ved godt, det ikke er alle, der er sådan... men efter den
"undersøgelse", og efter mine erfaringer på scor, så efterlader det klart et
indtryk af, at mange, måske flertallet, er sådan... i hvertfald af dem, man
finder i de fora.

> [...]
> heller ikke optimalt, men som sagt den eneste måde man som par kan
> "overleve" alle de henvendelser man får derinde.

Lige præcis. Det er lidt et paradoks. Fordi man får så mange henvendelser,
kan det være, at ligepræcis ham/hende/dem, der ellers ville være perfekt,
ryger i Delete-bunken, fordi ham/hende/dem tilfældigvis ikke er så gode til
at formulere sig skriftligt, er lidt genert eller lign. Personligt havde jeg
da svært ved at skrive til nogle på scor, fordi man aner ikke, hvem man
skriver til... skal man være skæg? Skal man være sød? Charmerende? Jeg
valgte at være mig selv... og det betød, at jeg var seriøs, sød og venlig.
Men hvis dem, man skriver til, kræver humor for at prikke en ud... tja, så
ryger man jo automatisk ud, fordi man ikke lige føler, humor er det bedste i
en ellers seriøs henvendelse... især ikke når det er første henvendelse.

> Det forstår jeg faktisk godt...

Tak... det glæder mig faktisk meget at høre, for jeg troede ikke, jeg kunne
møde forståelse for det, når jeg nu selv er mand (eller... det, der skulle
ligne *G*).

> Næ, når man når til kvalmegrænsen er der nok en restitueringsperiode
> man skal igennem inden man igen orker at "stå på ræset"...

Personligt tror jeg, min kvalmegrænse nu har nået et permanent leje. De
tanker, jeg har beskrevet, har jeg stort set altid haft... de er bare blevet
bekræftet og tydeliggjort for mig i en hidtil uhørt grad.

Knus fra Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Gudrun

Dato : 18-08-02 18:00

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> ulejligede sig med at skrive:

>Hm... jeg fandt vist alligevel ikke på nogle spørgsmål *G*

Nej... *GGG*

>Oh yes! Jeg kunne simpelthen ikke holde det ud til sidst. Så ville jeg
>hellere leve i uvidenhed end blive ved med at "kæmpe".

Ja, det forstår jeg egentlig godt - specielt set i lyset af min
beskrivelse af hvordan vi sorterer - det må være næsten umuligt at "få
foden indenfor"...

[SNIP]

>Min egen lommefilosofi siger mig, at det er fordi, mændene er "desperate".

Tjaaaa, det kommer nok an på hvad man mener med desperat...
Der er kommet for skellige bud på hvorfor det ender med at opleves som
alle er useriøse derinde, men jeg Børge har fat i noget af det
rigtige, når han snakker om muligheden for at leve op til alle de
krav/forventninger der er til mænd - uden risiko vel at mærke - for
det foregår jo i cyberspace...

Det er jo påfaldende, at der procentvis er så mange af dem der ser
kanongodt ud, som frekventerer Scor. Ligeledes er det da utroligt, at
der er så mange som "kan det hele på den halve tid" - så et eller
andet sted er man nok selv nødt til også at forholde sig kritisk til
det man bliver mødt med...

Tråden tog udgangspunkt i den frustration som opstår når man HAR lavet
en aftale om at mødes og så igen og igen oplever, at manden melder fra
eller bare bliver væk...
Det er smadder irriterende at opleve at det endnu en gang er en af de
useriøse man har haft kontakt med og selvfølgelig begynder man at
overveje om der overhovedet findes seriøse derinde... Den frustration
kan ingen tage fra en, men jeg tror man selv må indstille sig på at
succesraten er temmelig lav - og så er den ikke længere...

[SNIP din herlige beskrivelse af et mindre videnskabeligt forsøg... ]

> [...]
>indtryk af, at mange, måske flertallet, er sådan... i hvertfald af dem, man

Ja, jeg tror det er noget man bare må indstille sig på, men så er det
også fuldt forståeligt, at man ind imellem bliver irriteret...

[SNIP - min beskrivelse af vores sortering...}

> [...]
>en ellers seriøs henvendelse... især ikke når det er første henvendelse.

Ja, du har så evigt ret i at "den rigtige" meget nemt kan blive
kasseret inden han overhovedet har været indenfor... Det er så
vilkårene derinde og den skarpe konkurrence kræver sgu "hår på
brystet", men til gengæld kan der altså findes ret fede oplevelser
også, så de opvejer for vores vedkommende de dårlige for øjeblikket...

[SNIP]

>Tak... det glæder mig faktisk meget at høre, for jeg troede ikke, jeg kunne
>møde forståelse for det, når jeg nu selv er mand (eller... det, der skulle
>ligne *G*).

Jo da! Det må da være belastende...

>Personligt tror jeg, min kvalmegrænse nu har nået et permanent leje. De
>tanker, jeg har beskrevet, har jeg stort set altid haft... de er bare blevet
>bekræftet og tydeliggjort for mig i en hidtil uhørt grad.

Ja, det betyder så vi ikke møder dig derinde *GGG*

Knus Gudrun

Fra : Ally

Dato : 18-08-02 18:22

ARRGHHH! Jeg HADER Outlook Express! Jeg havde skrevet et svar til dig, og
lige som jeg skulle til at trykke Send, gik lor... ned!

Derfor snipper jeg lige alt det, som jeg alligevel er enig i *S*

[Megasnip]
> Ja, det betyder så vi ikke møder dig derinde *GGG*

*GG*... jeg er ret seriøs i mine første henvendelser, så jeg tror, I
alligevel ville have kaseret mit brev *GGG*

Varmt sommerknus fra Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Gudrun

Dato : 21-08-02 12:38

> [...]

>*GG*... jeg er ret seriøs i mine første henvendelser, så jeg tror, I
>alligevel ville have kaseret mit brev *GGG*

Vi afviser/kasserer ikke seriøse brevskrivere... *S*

Vi har til gengæld erfaring for, at fanger de ikke vores humor fra
start af, kommer vi aldrig ret langt...
Vi er meget afklarede med hvad vi søger derinde og er derfor også
meget hurtige til at kassere, hvilket rigtigtnok ikke er det ideelle,
men for os handler det i høj grad om at lege. At kunne have det sjovt
og sammen flytte grænser, at kunne grine ad de eksperimenter som ender
op med at blive mere sjove end frække, at kunne føle sig trygge nok
ved hinanden til at vi alle 3 kan udfolde os optimalt.

At være 3. hjul hos et par kan ikke være det nemmeste... Hvor meget og
hvor lidt må man, er det okay at man... osv.
Det er vigtigt at dette tildels er afklaret og så er humoren også
forløser i stor stil. Det som kan føles anstrengt/gøre en usikker
bliver mindre svært, hvis alle kan grine, snakke og være enige om, at
det i bund og grund handler om at have det dejligt. Til det er kemi
nødvendigt og den får man også hurtigt en fornemmelse af - selv i en
chat, som ellers er oplagt til forstillelse...

Vi har aldrig prøvet at blive skuffede endnu og jeg tror bl.a. det
hænger sammen med, at vi er så selektive...

Knus Gudrun

Fra : lowlife

Dato : 21-08-02 12:05

Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> wrote in message news:<3taslu4drtg0dqe33u2qlais5ip6bq1saj@4ax.com>...

<snip>

> Nysgerrighed er sundt og meget nysgerrighed er mere sundt...

....så jeg tog lige en tur ind på scor.dk. Har godt nok hørt om stedet,
men har aldrig været inde og kigge...

> [...]
> detaljeret, hvad vi søger og lægger stor vægt på, at beskrive os selv
> og de forventninger vi har til en evt. legekammerat... Vi har billeder

Yup, også i den grad...

> [...]
> ikke være noget at være i tvivl om. Man vil vide med sig selv, om man
> er interesseret eller ej og man vil vide om man kan leve op til de

Lyder meget tiltalende, men i bor godt nok langt væk... (hvis det
altså er jeres profil jeg stødte på...)

> [...]
> sarkasmen ses) at se på og derfor kan det nok være fristende at smutte
> indenfor i rødt hos os og prøve lykken - så'n på må og få...

Hvilken sarkasme? Du er da dejlig! Mit yndlingsbillede er det med
bagdelen (hvis det altså er jeres profil... det kunne jo smutte, men
sprogbruget er tydeligvis dit, så jeg tror den er god nok...)

<snip>

Iøvrigt, du har ret, jeres profil er meget godt formuleret, og hvis
man ikke passer ind skal man lade være med at reagere. Betragt derfor
dette indlæg som en "critique" af jeres profil, da jeg ikke passer til
jeres profil, men blot synes det var interessant at se "giraffen", så
at sige.

> Knus Gudrun

Kram,

P.

Fra : Gudrun

Dato : 21-08-02 12:29

danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife) ulejligede sig med at skrive:

> [...]
>
><snip>

>...så jeg tog lige en tur ind på scor.dk. Har godt nok hørt om stedet,

Så var det sandelig på tide at tage turen indenfor... *G*

>Yup, også i den grad...

*hooost*...

>Lyder meget tiltalende, men i bor godt nok langt væk... (hvis det
>altså er jeres profil jeg stødte på...)

Ja, det er jo lige det... Var det mon den?

Forøvrigt er vi meget grimme og dyrker lakrids mellem tæerne...

>Hvilken sarkasme? Du er da dejlig! Mit yndlingsbillede er det med
>bagdelen (hvis det altså er jeres profil... det kunne jo smutte, men
>sprogbruget er tydeligvis dit, så jeg tror den er god nok...)

Nå ja... Så pyt da!

> [...]
>dette indlæg som en "critique" af jeres profil, da jeg ikke passer til
>jeres profil, men blot synes det var interessant at se "giraffen", så

Ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end det er lidt skræmmende at
det er så let at blive genkendt... HVIS det altså var vores profil...
(tror jeg sgu det var...)

Tror jeg er lige dele smigret over at du gad lede og skræmt over det
tilsyneladende var så let at finde den...

Nå, har ikke noget at skjule i den retning (som du nok så...) men jeg
bliver lige lidt i vildrede fordi den del af mit liv ikke skal blandes
mere ind i mine skriverier herinde end at jeg ind imellem nævner at vi
leger den leg...

Knus Gudrun

Fra : Jan A Hansen

Dato : 21-08-02 15:20

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev

> Ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end det er lidt skræmmende at
> det er så let at blive genkendt... HVIS det altså var vores profil...
> (tror jeg sgu det var...)

Hvis det er dig med den gode brede bagdel, så ser du altså rigtig lækker ud.
Det er en skam at I bor helt ude hvor Danmark ender.
Du ligner en jeg kender der hedder Liselotte, må jeg kalde dig det ?.

Hilsen
Jan

Fra : Gudrun

Dato : 21-08-02 16:20

"Jan A Hansen" <Tigerdyr@hotmail.com> ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

>Du ligner en jeg kender der hedder Liselotte, må jeg kalde dig det ?.

Nu taler vi jo ikke sammen herinde, men jeg bryder mig heller ikke at
blive kaldt andet end mit navn hvis jeg skal være ærlig, så jeg vil
fortsat foretrække Gudrun *S*

Knus Gudrun

Fra : Jan A Hansen

Dato : 21-08-02 17:27

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev

> Nu taler vi jo ikke sammen herinde, men jeg bryder mig heller ikke at
> blive kaldt andet end mit navn hvis jeg skal være ærlig, så jeg vil
> fortsat foretrække Gudrun *S*

Nå, så må jeg jo tage fejl, men du er ihvertfald ligeså sexet som hun er.

hilsen
Jan

Fra : Chokmah

Dato : 17-08-02 16:18

On Sat, 17 Aug 2002 03:06:52 +0200, "Knold" <knold_knold@hotmail.com>
wrote:

HI Knold

>Du er velkommen *G*

jow tak

>Selv forventninger godt kan være lidt hule, så er det værste i
>verden vel skuffede forventninger.

det er sgu nok rigtigt - folk er forskelige - men jeg vil nu nok sige
jeg høre til den privligerede del der reelt nu kun kan blive såret af
dem jeg holder af .... jeg kan til gendgæld blive ufateligt ireterede
på fremmed mennesker

>Du kan ikke nære dig hva

Nahh man har well et image at pleje !

> Hvis en der har lavet en aftale med par
>har det som dig, fatter jeg ikke at han laver aftaler med dem.
>Men det gør du jo heller ikke? altså fatter det *G*.

nå jow men hvis man nu reelt virkeligt var desperados - så ku det da
godt tænkes at man ville taget det med manden med ?
jeg vil f.eks homofob som jeg er ikke udelukke at jeg ville måske
kunne udvikle homoseksuel adfærd fysisk hvis jeg afsonede en livstids
dom på 30 år.....

>JA ))))) Lad os høre vi er meget venlige *s* men også satans
>nysgerrige .

Nå jow men det lyder sgu da helt ufateligt uheldigt hvis der er pussy
in the end of the raibow så ville jeg - hvis det var i min ungdom sgu
da dukke op ?
nej ikke hvis jeg var ædru - men det var vist mere undtagelsen ind
reglen ?

>Det ligner sgi beskrivelsen af problemet - ganske ofte ikke bid.
>Kan det mon skyldes at når det kommer til stykke så er der ikke
>nogen forskel???

jooow men man dukker da op når der er bid var ?
jeg mener i min fager undom har jeg sgu pulet stykker af det modsatte
køn - der såre enkelt var så fæle at se til at .... selv hunden ville
miste apetitten hvis den så dem :(

men hwa fan det ku jo også være en sport at pule den grimeste

>Værre end at være "moden" og promiskuos????

nå ja det er jo ingen den *lille* forskeld - nogen er det well hele
livet andre brænder lige så stille ud .....

>Altså i den fortid der hedder ungdommen synes jeg godt nok
>at der var temmelig meget snak inden, hvis det altså ikke gik
>død på grund af druk.....

ja dte var afgjort mere snak ind ind handling .... men jeg ku sgu nu
altid få den op at stå ... jeg ku sjældent komme ....men det har altid
været et problem men jeg ku satme være så stiv af druk at jeg ikke ku
gå 15 m på under en ½ time - men få rejsning jow sgu !
men jeg tror det er lidt et alkoholiker fænomen.... man kan blive ved
og ved.....
men få noget ud af det nej !!!

>p.s. en lille OT : tak for sidst Bo ))

dobel ot det var skide hyggeligt tak for hjemmebag & kaffe ))

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : She

Dato : 17-08-02 10:46

Chokmah <chokmah@c.dk> wrote:

> [...]
> rødder i det jyske hvis man er singel og der er udsigt ja bare et
> minimum af chanse for samleje så er det sgu da ens smertelig pligt at

Meget af det er jo netop bygget op på forventninger, men for vores
vedkommende, så er første RL møde IKKE ligmed sex, hvilket vi i høj grad
lægger vægt på, og netop gør opmærksom på.

> [...]
> sommig maximalt vamle billed af at skulle ligge og kløjs i synet af en
> anden herres lodne baller og lår - så kan man sgu nok føle prissen er

Okay, den havde jeg dog ikk lige i tankerne *G*

> jamen med mindre i/du ikke sider og tager fis på nærværende forum (
> det tror jeg faktisk ikke og jeg født skeptisk ) - så ku man fristes
> til at spørge hvad er det dog for behov i anoncere ?

Jamen vores 'behov' er såre simpelt, at finde en husven, som indimellem
har lyst til at 'lege' med os..neeej..sgu ingen mandesex, det er så
utændbar *G*
Hmm....med den pris det koster at være medlem på SCor, er det jo ikk lige
fis man sidder og tager på folk

> [...]
> så tror jeg hvis man skal komme med et kompetent bud på situasione så
> må du sgu nok skrive lidt om hvad i har chattet om og i hvilken

Når vi chatter med folk, så er det alt lige fra hvad ens dagligdag er
bygget op omkring, og hvilket formål vores søgning har, nemlig at få
udlevet nogle fælles fantasier

> [...]
> mindre komplicerete der drak man sig stjerne stiv og nogen gange var
> der bid og så tog man det - ganske ofte var der ikke bid.

Som ung sidst i 80'erne kan jeg sagtens følge dette..men som ung,
ihvertfald for mit eget vedkommende, så var det ikk lige sex med flere, på
samme tid, som optog mine tanker!

> det må sgu da i hele taget være hårdt at være promiskuos og ung nu om
> dage ?????

Nu er jeg ikk teenager...det er jo de unge nu om dage *G* Nææ..jeg er da
tæt på de 31..men føler mig da stadig ung!

/She

Fra : Chokmah

Dato : 17-08-02 19:43

On 17 Aug 2002 09:45:38 GMT, She <pffsheREMOVE@hotmail.com> wrote:

> Meget af det er jo netop bygget op på forventninger, men for vores
>vedkommende, så er første RL møde IKKE ligmed sex, hvilket vi i høj grad
>lægger vægt på, og netop gør opmærksom på.

ja ja men sådan noget snak har mænd jo hørt på siden tidernes morgen:)
og er et codek i alle kulture at kvinde er den tilbageholdne og manden
den opsøgne - hvis det altså er en pæn pige og en veril mand
sært men sådan er det sgu bare `?

> Okay, den havde jeg dog ikk lige i tankerne *G*

jamen det er sgu der den ligger det tror jeg !

> Jamen vores 'behov' er såre simpelt, at finde en husven, som indimellem
>har lyst til at 'lege' med os..neeej..sgu ingen mandesex, det er så
>utændbar *G*

rædslernes rædsel :((((((

>Hmm....med den pris det koster at være medlem på SCor, er det jo ikk lige
>fis man sidder og tager på folk

nej men som sagt jeg kender ikke rigtigt - eller jeg kender ikke itl
den verden - men min x-ano 1983 bruger det flitigt og når hun er
liderlig så går hun på har lagt nogen kinky billeder ind af sig selv
finder ud af hvad for noegt sex hun ku tænke sig sætter sig i kontakt
og vhis de så bor mindst 80 km væk så gør hun det !

> Når vi chatter med folk, så er det alt lige fra hvad ens dagligdag er
>bygget op omkring, og hvilket formål vores søgning har, nemlig at få
>udlevet nogle fælles fantasier

Hmm... jaaaee....ja !

> Som ung sidst i 80'erne kan jeg sagtens følge dette..men som ung,
>ihvertfald for mit eget vedkommende, så var det ikk lige sex med flere, på
>samme tid, som optog mine tanker!

Nå det skænkede jeg sgu ikke en tanke - hvis jeg ku ha fåed 50 kvinder
til at ligge med røwen bag til og jeg ku gå fra den ene til den anden
og evt få en til at gå bag mig og notere derres navn og stjerne tegn
til min log boog så havde dte sgu været fint !
men Øhh nu er det nok fordi jeg ikke fandt sex specilt sexet so2speak
den gang på nær afrika 87 - hygeligt ja men sexet nej !altså borste
fra afrika 87 -. det var tilgengæld fedt !

>Nu er jeg ikk teenager...det er jo de unge nu om dage *G* Nææ..jeg er da
>tæt på de 31..men føler mig da stadig ung!

Ja men det er du well også alder er sgu et eller andet sted
relativt jeg tro sgu jeg følte mig som en på 60 da jeg var 27 og nu på
de 36 begynder det at nærme sig midten af 40 erne jeg bliver så at
sige ynge rmed alderen

MvH
Bo M MOgensen

Fra : martin

Dato : 21-08-02 10:14

Ja, man kunne egentlig godt drage en længere 'konklusion' her (lettere
lomme-psykologisk):

'Vi', der er over tredive, og som sikkert har børn, job etc. og til tider
føler os lidt fastlåste i netop det arrangement, bruger jo f.eks
eksperimenterende sex som en slags overtryksventil. På den måde føler vi sig
jo ikke så ordinære, og synes stadig vi er unge.

Men af de, som er i et forhold hvor den slags ikke er tilladt, er der
sikkert mange (for det meste fyre), som opretter en profil på f.eks. Scor,
og delvist udlever en fantasi om fræk og uforpligtende sex, med f.eks et
andet par. Af gode grunde virker de mere erfarne og handlekraftige par mest
interessante, og så har vi jo balladen ...

Så jeg tror aldrig man kan komme den slags til livs - det er en desværre
naturlig ting, så længe de fleste par har et sexliv, som kører lidt på
nødblus af forskellige årsager.

/martin

Fra : Henning

Dato : 22-08-02 17:04

"martin" <webmaster@subsex.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
mest
> interessante, og så har vi jo balladen ...

Tjah? Jeg har da nogle gange fået bid og efterfølgende mailet
sammen med nogle kvinder fra scor og andre dating steder,
hvor de og jeg har fantasi-udlevet nogle ting, i øvrigt ganske
sjovt og fascinerende.
Jeg har ingen profiler liggende, men smider en mail ind til
nogle jeg synes lyder spændende, især når de skriver i deres
profil, de ikke er aktivt søgende, men bare nysgerrige.
Der spilles med åbne kort hele vejen igennem, jeg ved de
har partnere og de ved det samme om mig, ofte ber jeg dem
hilse deres partner og får melding om at de skulle hilse
igen, så nogle gør det med partneren vidende, én fortalte
sågar, at hun og partneren afprøvede en ide udsprunget
af den fantasi vi udvekslede og det i virkeligheden var
langt bedre end i fantasien *G*

Så dating steder kan bruges til mange inspirerende ting

MVH
Henning

Fra : kwwel

Dato : 17-08-02 13:38

On Sat, 17 Aug 2002 02:10:54 +0200, Chokmah <chokmah@c.dk> wrote:

siksak !!

> [...]
>sommig maximalt vamle billed af at skulle ligge og kløjs i synet af en
>anden herres lodne baller og lår - så kan man sgu nok føle prissen er

øhh vil det virkelig sige at man som mandlig halvdel i et par på scor
skal være parat til at tilbyde at barbere baller og lår,,,,,,,hehe ..

Når man dyrker trekanter er det netop det setup at være tre i sengen
der bør fokuseres på , det gør vi ret meget ud af når vi gør den slags
slige sager , men generelt tror jeg mange mænd kun taster med en hånd
, og når de igen har begge hænder fri så er "" magien "" ligesom væk
og de glemmer de aftaler man har lavet.

i det par jeg er en del af er det vigtigt at dem vi dyrker sex med
er indstillet på det setup vi er blevet enige om , og tænder på det
setup , jeg synes det er let at mælrke om de vil det samme som vi
eller kun er interresseret i den ene part , men måske er det da det
der sker siden de hopper på linien

hilsen kwwel

Fra : Chokmah

Dato : 17-08-02 19:32

On Sat, 17 Aug 2002 14:38:20 +0200, kwwel <kwwel@hotmail.com> wrote:

> øhh vil det virkelig sige at man som mandlig halvdel i et par på scor
>skal være parat til at tilbyde at barbere baller og lår,,,,,,,hehe ..

ja uh-ha :) jeg kan da godt huske det fra jeg var ynger at vi nogen
gange delte en kvinde - men det var ikke som sådan en 3 kant den der
havde scoret kørte først og den mindre heldig fik så en tur bagefter
hvis hun altså var inforståed med det !

> [...]
>slige sager , men generelt tror jeg mange mænd kun taster med en hånd
>, og når de igen har begge hænder fri så er "" magien "" ligesom væk

Puhh - ja men jeg tror sgu stadigt det er et feberagtigt forsøg på at
få sex med en kvinde hvor manden så indgår et kompromis også når det
kommer til stykket tænker fanme nej !

> i det par jeg er en del af er det vigtigt at dem vi dyrker sex med
>er indstillet på det setup vi er blevet enige om ,

klart

>og tænder på det
>setup , jeg synes det er let at mælrke om de vil det samme som vi
>eller kun er interresseret i den ene part , men måske er det da det
>der sker siden de hopper på linien

det er det enste fornuftige agument jeg kan komme på !
MvH
Bo

Fra : Nicolai

Dato : 17-08-02 15:42

> [...]

>singlemænd være sig selv ved? ER det en simpel leg, for lige at se, om man

Vi har oplevet det samme både via Scor og et par andre sammenhænge.
Det er som om for mange folk enten kun er ude efter onanimateriale (i
snakken om hvad der kunne ske) eller får kolde fødder i sidste
øjeblik.

Men de melder aldrig ærligt ud. Desværre.

Nu er det vi vil finde nogen til selvfølgelig også lidt mere end
"bare" vanilla, men derfor kan man vel alligevel godt opføre sig lidt
dannet.

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Gudrun

Dato : 18-08-02 15:18

Nicolai <nicolai@spamcop.net> ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

> [...]
>Det er som om for mange folk enten kun er ude efter onanimateriale (i
>snakken om hvad der kunne ske) eller får kolde fødder i sidste

Lige præcist...

>Men de melder aldrig ærligt ud. Desværre.

Nogle gør nu...men desværre er der alt for mange som ikke gør. Man
skal gide et forum som Scor og så være forberedt på at det kun er en
brøkdel som er til noget...

>Nu er det vi vil finde nogen til selvfølgelig også lidt mere end
>"bare" vanilla, men derfor kan man vel alligevel godt opføre sig lidt
>dannet.

Ja, her er du inde på noget essentielt... Nemlig dannelse eller
høflighed om du vil - det er noget jeg savner derinde.
Jeg synes mange af fyrene er direkte uhøflige og med et afslag i
baglommen kan de blive direkte ubehagelige, men sådan er det medie
bare - det er nemmere at være grov, når man ikke skal se den anden
person i øjnene...

Jeg kunne nu stadig godt savne at vi behandler hinanden med respekt
derinde - det er da det mindste man kan gøre...

Knus Gudrun

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-08-02 23:33

[She | 16 Aug 2002 23:19:06 GMT]

>Vi har lært mange at kende på Scor, både par og singler..men her på det
>sidste, er vi sgu ved at være en kende træt af Scor!!

Jeg/Vi er helt enige i jeres oplevelse; vi har dog ikke oplevet at have
arrangeret noget og så blive brændt af via. Scor, men ofte har vi fået
nogle breve hvor fyren var helt fyr & flamme, for pludselig at blive
100% tavs.

Én teori er at han derefter havde samlet tilstrækkeligt 'onanimateriale'
og derfor ikke 'behøver' at mødes?

Ja, det er pokkers irriterende - men det er da slet ikke Scor's skyld;
blot det at der er for mange mennesker der har fantasier de vil frem
med, men ikke nødvendigvis leve dem ud i livet.

>Hvad er Jeres mening omkring dette...er fyre såen generelt....for tøzet til
>at møde op, når det kommer til stykket?!

Tjaeh, med vores erfaringsgrundlag er det nok... men det er måske også
fordi det i sagens natur kun er *fyre* vi har været i kontakt med :)

René
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk