Bue forretning?
Fra : Anders Hyltoft

Dato : 18-02-01 21:14

Det kan godt ske at det er den forkerte gruppe at poste i, men jeg kunne
umiddelbart ikke finde en der har med bue- skydning og jagt at gøre.

Hvilke butikker (gerne online) er de bedste i Danmark mht. service og
priser, når man skal have en ny compound bue og noget udstyr og jagt
spidser?

Jeg kan ikke rigtig finde nogen på nettet, så hvis I kan hjælpe ville jeg
blive en lykkelig mand...

Hvis I kender til en butik i nærheden af Vejle, ville det være perfekt.

--
Med Venlig Hilsen

Anders Hyltoft
Langelinie 54, 2. sal
7100 Vejle

Fra : MisterFTP

Dato : 19-02-01 21:53

http://www.baldurs-archery.dk/

Baldurs Bueshop er god - jeg har handlet der før, og der er ingen
problemer

Martin

Fra : MisterFTP

Dato : 19-02-01 22:47

http://www.baldurs-archery.dk/

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 20-02-01 20:15

Tak for de mange svar... Jeg har nu fået katalog fra Baldur Archery, og har
nu noget at gå efter...

Vi ses på jagtmarkerne!

--
Med Venlig Hilsen