mp3
Fra : Jørgen B

Dato : 16-08-02 22:05

Hvordan sender man mp3 filer til ng

Jeg bruger Outlook Express.

Jørgen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 17-08-02 11:36

On Fri, 16 Aug 2002 23:04:31 +0200, "Jørgen B" <j.bodholdt@tdcadsl.dk>
wrote:

>Hvordan sender man mp3 filer til ng

Du skal i hvert fald ikke sende MP3 filer herind! Når det er sagt, så
er der en nyhedsgruppe der er beregnet til din type spørgsmål:

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express´

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Jørgen B

Dato : 17-08-02 14:59

Det ved jeg godt Hr. hans, men et sted må man da spørge,
da der ikke er nogen der svare i ng, dk.binarer.musik
så du må meget undskylde, og du ved det måske ikke.

Jørgen

Fra : Per.K

Dato : 17-08-02 21:30

"Jørgen B" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det ved jeg godt Hr. hans, men et sted må man da spørge,
> da der ikke er nogen der svare i ng, dk.binarer.musik
> så du må meget undskylde, og du ved det måske ikke.
>
> Jørgen

Prøv: alt.dk.warez
Hjemstedet for dem der spreder copyrighted materiale på nettet.
De vil sikkert gerne hjælpe.

Venligst Per

Fra : Kristian

Dato : 17-08-02 22:07

On Sat, 17 Aug 2002 22:30:27 +0200, "Per.K" <persen1@NONOyahoo.dk>
wrote:

>"Jørgen B" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>Prøv: alt.dk.warez
>Hjemstedet for dem der spreder copyrighted materiale på nettet.
>De vil sikkert gerne hjælpe.

Hvorfor i himlems navn bringer du dette på banen??
Mistænker du altid alle folk så nemt?

Der findes masser af lovligt mp3, så klap hesten.

Fra : John K

Dato : 17-08-02 22:15

> Hvorfor i himlems navn bringer du dette på banen??
> Mistænker du altid alle folk så nemt?
>
> Der findes masser af lovligt mp3, så klap hesten.

Ja, men der findes med garanti endnu mere ulovligt - så klap lige selv
hesten

Mvh

John K

Fra : Kristian

Dato : 17-08-02 22:27

On Sat, 17 Aug 2002 23:14:39 +0200, "John K"
<sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote:

>Ja, men der findes med garanti endnu mere ulovligt - så klap lige selv
>hesten

Nix, det er ikke iorden at tro det værste om folk. Det må du da kunne
forstå.

Fra : John K

Dato : 17-08-02 22:45

> Nix, det er ikke iorden at tro det værste om folk. Det må du da kunne
> forstå.

Det skader ikke at være skeptisk - og slet ikke hvad angår MP3 musik på
Nettet.

Jeg vil umiddelbart tro at stort set alt det der bliver spredt i
alt.dk.warez er mere eller mindre et brud på copyright, så jeg kan egenlig
slet ikke forstå du tager Per's kommentar så ilde op...

Mvh

John K

Fra : Kristian

Dato : 18-08-02 01:36

On Sat, 17 Aug 2002 23:45:22 +0200, "John K"

>Det skader ikke at være skeptisk - og slet ikke hvad angår MP3 musik på
>Nettet.

Jo det gør. Vent til I har noget reelt at gå efter, før I svinger
sablen. At der er en der spørger til upload af MP3 er ikke gyldig
årsag til automatisk at tro at der foregår ulovligheder,

>Jeg vil umiddelbart tro at stort set alt det der bliver spredt i
>alt.dk.warez er mere eller mindre et brud på copyright, så jeg kan egenlig
>slet ikke forstå du tager Per's kommentar så ilde op...

Selvfølgelig gør jeg det.
Hvis gutten fortæller om at han vil uploade det nye hit med Madonna,
så er det sikkert på sin plads at snakke om ulovligheder, men at
hentyde at folk begår ulovligheder uden at man har noget reelt at gå
efter, er absolut noget af et skråplan at komme ud på.

Fra : John K

Dato : 18-08-02 16:01

> Selvfølgelig gør jeg det.
> Hvis gutten fortæller om at han vil uploade det nye hit med Madonna,
> så er det sikkert på sin plads at snakke om ulovligheder...

*SNIP*

Du kan da ikke vide om vedkommende har fået lov af Madonna eller
pladeselskabet, så du er da ikke bedre selv så

Mvh

John K

Fra : Kristian

Dato : 18-08-02 16:23

On Sun, 18 Aug 2002 17:00:55 +0200, "John K"
<sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote:

>Du kan da ikke vide om vedkommende har fået lov af Madonna eller
>pladeselskabet, så du er da ikke bedre selv så

Personligt vil jeg joheller ikke kæfte op, men man må kunne forlange
at folk har væsentligt mere i deres sag, når de begynder at
anklage/mistænke folk for kriminalitet.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-08-02 19:59

Glorier pudses
Kr 100,- Pr Stk

Hilsen Benny

Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 18-08-02 16:09

wrote:

>Hvordan sender man mp3 filer til ng
>
>Jeg bruger Outlook Express.
>
>Jørgen

Du bruger bare "vedhæft fil" funktionen. Ikonet ligner vistnok en
klips i OE. Du skal lige være opmærksom på at der tit kan være grænser
for hvor store filer der kan sendes via mail. Grænsen er oftest på 5
Mb.