MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Nvidia XP-driver GF3-ti-500 ?
Fra : Lars Toolman Rasmuss~

Dato : 16-08-02 22:07

Hej NG

Uanset hvilken Detonator driver jeg henter og forsøger mig med, enten via
install i selve Nvidia driveren eller via enhedshåndteringens
driver-up-date, så går XP Pro i skod efter installation ? Sort skærm og låst
maskine.

Jeg har et GeForce 3 TI 500 kort, Abit KR7a bundkort og Windows XP Pro !

Hjælp jeg bliver vanvittig over denne her skod grafik !

Toolman

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 17-08-02 01:11

"Lars Toolman Rasmussen" <lars1@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har et GeForce 3 TI 500 kort, Abit KR7a bundkort og Windows XP Pro !
>
> Hjælp jeg bliver vanvittig over denne her skod grafik !
jeg har også GF3 Ti 500 og jeg har da næsten kunne bruge samtlige drivere
til mit kort, køre med den nyeste 30.82 nu, kørte før med 29.42 og her kørte
alt fint. Nu ved jeg ikke hvilket chipset dit motherboard køre med, men hvis
det er via har du prøvet et opdatere de driver, køre selv med via4in1 4.40
og alt virker som det skal her under xp.

Hygge

Dorthe

Fra : Lars Toolman Rasmuss~

Dato : 17-08-02 23:58

Motherboardet kører med VIA KT266A chipsættet og egentlig burde det jo ikke
være nødvendig med en update af via4in1 i Windows XP. Men selv denne
opdatering hjalp heller ikke. Jeg har stødt på flere løsningsforslag ;
netkorts placeringen, AGP-driveren etc. Men al denne her opdatering burde jo
strengt taget ikke være nødvendig, da mit (vores) grafikkort er af "ældre"
dato, så de burde være understøttet i selve ældre driver-versioner. Men hvor
er jeg træt af knaldhamrende dårlig grafik og endnu mere træt ved tanken om
at skulle nøjes med WIndows 98.2 fremfor XP, såfremt jeg ikke finder en
løsning.

Lars