Ang. "A Thousand Miles".
Fra : AJC

Dato : 16-08-02 21:26

Hej.

Er jeg den eneste, som synes, at sangen "A Thousand Miles" med Vanessa
Carlton lyder lidt som "Walking In Memphis", som bl.a er indsunget af Cher?

MVH
AJC.

Fra : Thomas Pilgaard Niel~

Dato : 16-08-02 22:15

> "Walking In Memphis"

originalt skrevet og indsunget af Marc Cohn på pladen af samme navn. :)

mvh - THomas

Fra : AJC

Dato : 16-08-02 22:25

"Thomas Pilgaard Nielsen" <ascii@microcore.dk> wrote in message

> originalt skrevet og indsunget af Marc Cohn på pladen af samme navn. :)

Tak, jeg kunne ikke lige huske hans navn!

Mvh
AJC.

Fra : Peter Kaas

Dato : 16-08-02 22:50

> Er jeg den eneste, som synes, at sangen "A Thousand Miles" med Vanessa
> Carlton lyder lidt som "Walking In Memphis", som bl.a er indsunget af
> Cher?

Det ved jeg ikke, men jeg ved hvad jeg synes: Den minder om et klassik
western-soundtrack, dvs. delen med strygerne gør... Det minder /meget/ om
temaet fra the "Magnificent Seven".

Mvh
Peter

Fra : EnjoyNews

Dato : 16-08-02 23:58

Den minder også om musikken der findes i computer spillet Sims.. hvis nogen
kender det...

Fra : Jacob E.

Dato : 16-08-02 23:16

"AJC" <benny@abba.se> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er jeg den eneste, som synes, at sangen "A Thousand Miles" med Vanessa
> Carlton lyder lidt som "Walking In Memphis", som bl.a er indsunget af
Cher?

Måske, for jeg gør ihvertfald ikke.

Mvh Jacob

Fra : AJC

Dato : 17-08-02 00:37

"Jacob E." <jacob-x@dk2netFJERN.dk> wrote in message

> "AJC" <benny@abba.se> skrev i en meddelelse

> Cher?
>
> Måske, for jeg gør ihvertfald ikke.

Damn it!
Der må være et eller andet i "A Thousand Miles", som har gjort, at jeg kom
til at tænke på den anden sang!
Hvad det er, må en nærmere gennemlytning vise.

Mvh
AJC.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-02 01:00

AJC wrote:

> Der må være et eller andet i "A Thousand Miles", som har gjort, at jeg kom
> til at tænke på den anden sang!

Det fremtrædende melodiske klaverspil?

--
mvh.