Hvad hedder filmen og melodien?
Fra : Peter Brandt

Dato : 16-08-02 20:29

Hej i NG

Jeg har lige et par spørgsmål ang. en film.

Den hedder noget i retningen af "Døden på floden" eller "Døden på tur" og
handler om 3 mænd som tager på en fisketur langt ude i Amerika et eller
andet sted. Filmen er fra engang i 70'erne

Hvad hedder filmen på dansk og original?

Og hvad heder den melodi som de spiller på banjo og guitar, lige inden de
tager ud i kanoen?

Peter Brandt

Fra : Elisabeth

Dato : 16-08-02 20:32

"Peter Brandt" <p.brandt@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Hvad hedder filmen på dansk og original?
>

> Og hvad heder den melodi som de spiller på banjo og guitar, lige inden de

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=3364 ???

Hilsen Elisabeth

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 16-08-02 20:55

Peter Brandt skriver:

> [...]
>
> Hvad hedder filmen på dansk og original?
>
> Og hvad heder den melodi som de spiller på banjo og guitar, lige inden de

Melodien hedder "Duelling Banjos" og DVD-henvisningen er rigtig.

Jc

Fra : Martin Møller

Dato : 16-08-02 21:31

> Melodien hedder "Duelling Banjos" og DVD-henvisningen er rigtig.

Fed melodi iøvrigt.

Martin

Fra : Peter Brandt

Dato : 16-08-02 22:13

Tak for det hurtige svar

Peter Brandt

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 17-08-02 14:31

Det originale titel er for øvrigt "Delieverance",
http://us.imdb.com/Title?0068473

/mikkel

Fra : Soyo

Dato : 19-08-02 18:42

Jeg mener den hedder "Udsigt til døden" på dansk.
Jeg har i øvrigt lige fået den på DVD for et par dage siden...den er
fed.

Oliver

Fra : -V-

Dato : 19-08-02 18:56

"Soyo" <soyo@soyo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg mener den hedder "Udsigt til døden" på dansk.
> Jeg har i øvrigt lige fået den på DVD for et par dage siden...den er
> fed.

Hold nu op.
Den hedder 'Udflugt med døden'.

-V-

Fra : Soyo

Dato : 20-08-02 18:23

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in

> "Soyo" <soyo@soyo.com> skrev i en meddelelse
>
> Hold nu op.
> Den hedder 'Udflugt med døden'.
>

> -V-

Så siger vi det.

Fra : Norman

Dato : 19-08-02 18:58

Den danske titel er "Udflugt med døden". En af de film der tilsyneladende
gør indtryk på folk...

Kan du sige som en gris ?