MS Windows
briani 27239
HP Photosmart S20 og XP
Fra : Betina

Dato : 16-08-02 19:20

Er der nogen der har fået installeret en HP PhotoSmart S20 i Windows XP
Pro og fået det til at virke?
Betin@

Fra : caz@w

Dato : 19-08-02 11:30

"Betina" <betina@leverpostei.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har fået installeret en HP PhotoSmart S20 i Windows XP
> Pro og fået det til at virke?

Jeg har installeret HP Photosmart i XP- men om den lige hedder S20 ved jeg
nu ikke.
software versionen hedder 2.5.0.1

Mvh
Carsten

Du hedder ikke tilfældigvis Betina Krogh vel?- og har boet i en by nær
Horsens?

Fra : Betina

Dato : 19-08-02 20:50

In article <SM389.53$YD2.890@news.get2net.dk>, security_50@jubiipost.dk
says...

> Jeg har installeret HP Photosmart i XP- men om den lige hedder S20 ved jeg
> nu ikke.
> software versionen hedder 2.5.0.1

Det er en photo scanner.

> Du hedder ikke tilfældigvis Betina Krogh vel?- og har boet i en by nær
> Horsens?

Øh nej.

Betin@

Fra : caz@w

Dato : 20-08-02 07:57

> Det er en photo scanner.

okay- "Det" Photosmart halløj jeg har er et program for billedudskrivning
der flugte med min printer....

> Øh nej.

Fint nok- du kan jo være god nok for det ... jeg søgte efter gammel
skolebekendt-

Mvh
Carsten

Fra : Ib

Dato : 20-08-02 15:31

"Betina" <betina@leverpostei.com> wrote in message
> Er der nogen der har fået installeret en HP PhotoSmart S20
> [...]

Ja, med den nyeste driver fra HP (vejledningen skal følges
m.h.t. driverinst. og tilslutning af scanneren via USB)

Jeg kan ikke huske de precise detaljer - er på arbejde, og
scanneren er hjemme.

Ib

Fra : Betina

Dato : 20-08-02 20:56

In article <3d625288$0$87312$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
ib@danx.com says...
> Ja, med den nyeste driver fra HP (vejledningen skal følges
> m.h.t. driverinst. og tilslutning af scanneren via USB)

Jeg hentede den nyeste driver fra HP's hjemmeside, men får besked om at
driveren ikke er signeret, jeg prøvede at fortsætte alligevel men
programmet kan ikke komme i forbindelse med scanneren. Jeg installerede
først softwaren, derefter satte jeg scanneren til, det er vel ok?

Betin@

Fra : Ib

Dato : 21-08-02 11:24

> [...]
installerede
> først softwaren, derefter satte jeg scanneren til, det er

Ja, når scanneren tilsluttes USB-porten skal der komme en
meddelelse om "new hardware found", med efterfølgende
installation af driveren (er beskrevet i inst.-vejledningen
fra HP).

Ib