Children of the revolution/M.Bolan
Fra : B.L.C.Bob

Dato : 16-08-02 18:52

Hej!

Jeg har kun hørt Sort Sol's version fra 1988,
og der blev sunget på russisk(tror jeg)i omkvædet.
Nogen der kan be- eller afkræfte dette?
Nogen der ved hvad den danske oversættelse af
omkvædet er?

Fra : Flemming

Dato : 16-08-02 20:45

On Fri, 16 Aug 2002 19:51:48 +0200 "B.L.C.Bob" <tul@tdcadsl.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Jeg har kun hørt Sort Sol's version fra 1988,
> og der blev sunget på russisk(tror jeg)i omkvædet.
> Nogen der kan be- eller afkræfte dette?

Ja der bliver synget på Russisk i Sort Sols udgave.

> Nogen der ved hvad den danske oversættelse af
> omkvædet er?

Ikke mig

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +