Erstatning for WIG WAM
Fra : Karina Hjorth

Dato : 16-08-02 18:19

Hej alle!

Jeg vil bare lige informere om, at der arbejdes på, at såvel DAD som Thomas
Helmig giver koncert i løbet af denne weekend i det store telt på Justesens
Plæne i Randers (teltet står der allerede, da der er Randers Uge).

Jeg har ikke hørt noget nærmere vedr. tidspunkt endnu, men så vidt det blev
oplyst i radioen, arbejdes der på et arrangement søndag, som samtidig kan
være med til at lukke Randers Ugen.

Kommer det hele op at stå, er der naturligvis adgang for alle med en WIG
WAM-billet - andre skal jo nok hoste op med et (endnu ukendt) beløb.

Hører jeg mere, skal jeg nok sige til, men tjek evt.
http://www.teltet.dk/prog.htm (evt. blot www.teltet.dk eller
http://www.randersugen.dk/) - jeg vil tro, der kommer noget her, hvis det
bliver aktuelt....

Mvh