Star Tour
Fra : Dennis Lange

Dato : 16-08-02 17:41

Hej NG...

Ja endnu et af disse - hvad hedder sangen i reklamen-spørgsmål...

Men altså: Star Tour reklamen, med den lille dreng der leger i sandet. Det
kunne lyde som noget Sinatra, men så ikke alligevel - men manden synger
noget i retningen af: "You're in the world"

Nogen bud?

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : -V-

Dato : 16-08-02 23:52

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne lyde som noget Sinatra, men så ikke alligevel - men manden synger
> noget i retningen af: "You're in the world"

Er det ikke Billy Pauls udgave af Your Song?

-V-

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-08-02 07:54

-V- wrote:
> Er det ikke Billy Pauls udgave af Your Song?

Nope - det er den de brugte i forrige reklame-kampagne.
Jeg har tjekket på http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/

Andre bud?

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-08-02 09:34

Dennis Lange skrev:
> Nope - det er den de brugte i forrige reklame-kampagne.
> Jeg har tjekket på http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/

Hmm....
Jeg må jo så krybe til korset og indrømme at jeg tog fejl....!
Jeg havde åbenbart ikke hørt nok af sangen ved første gennemlytning..

Jeg undskylder - det er Billy Pauls udgave af Your Song

Fra : -V-

Dato : 17-08-02 09:41

> [...]
> Jeg havde åbenbart ikke hørt nok af sangen ved første gennemlytning..
>
> Jeg undskylder - det er Billy Pauls udgave af Your Song

Heh!
Tænk, at det skulle lykkedes mig at få ret i en diskussion på usenet - it's
a first.

Af hjertet tak!

-V-